2020. január 2., csütörtök

Penelope Bloom - Bekapnám


A Maxim Kiadónál jelent meg Penelope Bekapnám sorozatának első két darabja a Passion válogatás keretein belül. Vajon hogyan vélekedik a Blogturné Klub három bloggere a Bekapnám és a Megnyalnám regényekről? Kövesd a blogturné állomásait, és a játékunk megfejtéséért cserébe esélyes lehetsz megnyerni e két provokáló regény egyik példányát.


Penelope Bloom: His Banana - Bekapnám

Kiadó: Maxim Kiadó
ISBN: 9789634991427
Oldalszám: 224 oldal
Fordító: Stier Ágnes

Fülszöveg:
Az új főnököm szereti a szabályokat. Van egy, amit senki nem mer megszegni… Senki sem érhet a banánjához. Én persze megérintettem.
És nemcsak megfogtam, hanem a számba is vettem. Megrágtam… és még le is nyeltem. Tudom… Rossz, rossz lány vagyok.
Ezután vettem észre őt, és higgyétek el, nem úgy lehet a legjobb első benyomást tenni, ha épp a pasi banánjától fuldokolsz. De ugorjunk vissza az időben! Mielőtt még megfogtam egy billiomos banánját, végre megkaptam az első igazi kiküldetésemet üzleti riporterként. Itt volt a lehetőség, hogy bebizonyítsam, több vagyok, mint egy két lábon járó katasztrófa. Be kellett épülnöm a Galleon Enterpriseshoz, hogy bebizonyítsam a korrupciós gyanút. (Ide jöhet is a James Bond-zene.) Csak annyit kellett tennem, hogy felvetetem magam gyakornoknak Bruce Chamberson mellé. De fel kellett volna készülnöm rá, hogy ez a pasi úgy néz ki, mint akit direkt a női vágyak megtestesítésére faragtak. Vissza a jelenbe, a konferenciaterembe, a banánjával a számban. A banánjával, amin még a neve is rajta volt nagy, fekete betűkkel. Pár perccel miután ezt észrevettem, bejött, és rajtakapott. Pár perccel ezután már fel is vett.
Hát igen… Nekem sem tűnt túl jó jelnek.

Saját véleményem:
Még jóval a molyos balhé előtt a kötet címe keltette fel a figyelmemet, míg bohókás fülszövege végképp meggyőzött arról, hogy olvasni akarjam. Mert hát egy ilyen, pikantériával fűszerezett, humoros-romantikus sztori mindig jól jön, ha az ember lánya épp ki akarja kapcsolni az agyát, anélkül, hogy épp valami komoly, nagy filozófiai igazságokat rejtő könyvet tartana a kezében. Úgyhogy hölgyeim, ha helyén tudjátok kezelni eme művet, garantáltan jól fogtok szórakozni - anélkül, hogy másnap a főnök banánjára pályáznátok, netán banán splittel próbálnátok beugrani az ágyába.

"Szerintem még soha nem láttam Bruce-t olyan komolynak, mint amikor a banán jellemzőit sorolta. Legalább 25 centi hosszú. Kemény. Semmi ütődés. Semmi zöld."

A Bekapnám hősnője a kétbalkezes Natasha, aki állandóan szerencsétlenkedik, de amikor új megbízatást kap munkahelyén, úgy érzi, eljött a kiugrás ideje, végre változtathat sorsán. Nincs más dolga, mint beépülni a Chamberson testvérek cégéhez, kideríteni és cikket írni arról, milyen korrupt ügyletei is vannak Bruce-nak. Noha Nat könnyen elcsípi a gyakornoki állást, de nem teljesen úgy, ahogyan tervezi... ugyanis sikerül elfogyasztania a beosztás- és ütemtervmániás Chamberson fivér tízórás banánját, aki ettől olyannyira dühbe gurul, hogy eltökéli, megkeseríti a nő mindennapjait.

A történet voltaképp emiatt a banános incidens miatt válik izgalmassá, egyben szerethetővé; nagy előnye, hogy nem veszi komolyan magát. Penelope Bloom kellő humorral - és öniróniával - kezeli a kialakult konfliktust, ami ennek köszönhetően habkönnyű szórakozást nyújt olvasójának. A kétbalkezes, állandóan csetlő-botló lány, valamint a karót nyelt, rendszerező férfi csatározásai mulatságosak, néha már-már könnyfakasztóan, s míg ezek ketten végigsétálnak az utálat, szimpátia, heves vágy lépcsőfokain, nem kevés vidám pillanatot okoznak nekünk. A humor pedig eközben olyannyira meghatározó elemévé válik a regénynek, hogy erotikus részek épp csak elvétve fordulnak elő benne. Sokkal nagyobb hangsúly kerül Bruce és Nat rabszolgakapcsolatára, mely egyaránt feszegeti mindkettejük tűréshatárát a maga pikáns módján.
Én a magam részéről imádtam, ahogy a szeleburdi Nat állandó galibát okozva folyamatosan kizökkentette karót nyelt főnökét a megszokásai alkotta monotonitásból, míg Bruce kezdeti tervei dacára napról napra egyre jobban igyekezett összerakni a lány életét. Szeretem az olyan történeteket, ahol a felek észrevétlenül hatnak egymásra, pláne akkor, ha két végpontról indulnak. És természetesen ott van még a kérdés, hogy mi fontosabb, az önérdek vagy a szív szava; egyáltalán létezik második esély?

Sablonos sztori? Igen. Túlidealizált? Naná. Elnagyolt? Persze. De tudjátok mit? Mindez egy percig sem érdekelt! Örömmel bekaptam és kiélveztem ennek a kissé tökéletlen banán splitnek minden egyes falatkáját. Megmosolyogtatott, ellazított és kiragadott a szürke hétköznapokból.
Bátran ajánlom mindenkinek, aki szeretne néhány órányi önfeledt szórakozást, sok-sok humorral, pikantériával és némi erotikával fűszerezve. A Bekapnám garantáltan megmozgatja a szádat.


Pontszám: 5/4
Kedvenc szereplő:  Nat, William
Kedvenc jelenet: amikor Nat berúg; a banánvásárlások
Negatívum: a vége kissé összecsapott
Borító: 5/5
Sorozat: Bekapnám #1, önállóan is olvasható




Nyereményjáték


Banánok és cseresznyés piték várják, hogy megszámold őket! Minden bejegyzésben találsz egy rejtett linket, ami egy képhez vezet, melyen meg kell számolnod mennyi banánt illetve pitét látsz. Nincs más dolgod, mint beírni a rafflecopter doboz megfelelő sorába. Sok szerencsét!Figyelem, a kiadó csak magyarországi címre postáz; a nyertesnek 72 óra áll rendelkezésére, hogy válaszoljon, ellenkező esetben automatikusan újat sorsolunk!




Nézzetek be a többi állomásra is

12/20 Kelly és Lupi olvas - Bekapnám
12/22 Kelly és Lupi olvas - Megnyalnám
12/27 Betonka szerint a világ... - Bekapnám
12/29 Betonka szerint a világ... - Megnyalnám
01/02 Dreamworld - Bekapnám
01/04 Dreamworld - Megnyalnám

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése