2022. október 11., kedd

Blogturné extra - Torn


A Könyvmolyképző Kiadó jóvoltából hazánkban is megjelent Jennifer L. Armentrout nagysikerű Wicked c. sorozatának folytatása, Torn - Szétszakítva címmel. Ennek örömére a Blogturné Klub bloggerei bemutatják Ivy és Ren történetének folytatását, melyben kötelesség és túlélés, szív és ész viaskodik egymással.
Tartsatok velünk, kövessétek a turné állomásait és vigyétek haza a kiadó által felajánlott regény egy példányát.




Idézetek


"Nyitottam az ajtót, mire Tink az arcom elé reppent. Hátrahőköltem.
– Tudom, hogy pipa vagy rám, és legszívesebben feldarabolnál és karkötőt készítenél a bőrömből.
Körbepillantottam.
– Hát, nem igazán erre gondoltam.
Elkerekedett szemmel nézett rám.
– Inkább lehúználak a klotyóban – közöltem vele.
Elakadt a lélegzete.
– De hát beragadnék a csészébe! És azok a csövek! Olyan ósdik már! Tényleg képes lennél ilyet tenni velem? Úgy, hogy nem is aranyhal vagyok?"

"– Miért nem jelent még meg a herceg? – tettem is fel a kérdést Tinknek péntek este, amikor Ren az utcákat járta.
– Huh? – dünnyögte, miközben összehúzott szemmel bűvölte a tévét.
Sóhajtottam.
Mellettem ült a kanapén. A laptopomat ismét sikerült valahogyan elkommandóznia tőlem. A Walking Dead ment a tévében – pontosabban az Amazon Fire Stick TV csatornáján, amire ez a kis rohadék a tudtom nélkül előfizetett néhány napja. A laptopomon pedig a Supernatural régi epizódjait sasolta. Sam Winchester hajhosszúságából ítélve épp a harmadik évadnál tartott.
Legalább nem a Harry Pottert vagy az Alkonyatot nézte. Már elegem volt abból, hogy Tink folyton Edward Cullent és Ron Weasley-t idézgeti.
– Miért nézed egyszerre mind a kettőt? – érdeklődtem, majd összefontam a karomat magam előtt, és háttal nekidőltem a párnának.
– Mert így legalább felkészülök – felelte keresztbe tett lábbal ülve.
– Mire?
Leállította az adást a laptopon.
– A zombi apokalipszisre. Vagy a démoni fertőzésre. Meglásd, hálás leszel nekem, amikor egymást fogják felzabálni az emberek, vagy amikor sárga szemű démon fog megjelenni, és élve fog elégetni mindenkit a mennyezeten. Én pedig olyan leszek, mint Daryl vagy Dean. Fogok egy vödör sót meg egy nyílvesszővel felszerelt íjat… és megállítom."

"– Tink? – szóltam bele.
– Honnan tudtad? – csodálkozott.
A szememet forgattam.
– Ki más hívna a saját lakásomból?
– Tudom is én? Emberek. Szellemek.
– Szellemek? – Sarkon fordultam, és megindultam visszafelé a Canalon.
– Lehet, hogy tudnak telefonálni. Sosem tudhatod.
– Egészen biztos vagyok benne, hogy nem tudnak – vágtam rá szárazon."

"– Te őrült vagy – suttogtam.
– Őrülten szerelmes beléd."

"– Mit tudsz te az én világomról, madárkám? Mit tudsz te egyáltalán?
Libabőrös lettem, annyira felbosszantott ezzel.
– Azt, hogy ki tudnám szúrni a szemgolyódat, akárhányszor így szólítasz!
Könyörtelen mosolyra húzta a száját.
– Úgy látom, nem kedvelsz engem."

"– Kedvelem ezt a látványt. – Előrenyúlt, és végigsimított a feszes láncon. Megfeszült a testem. – Olyan vagy, mint egy pórázra kötött vadmacska.
– Baszódj m…
Drake megrántotta a láncot, mire térdre estem.
– Az is tetszik, ahogyan a lábam előtt heversz, madárkám.
A szégyen könnyei égették a szememet, miközben a bakancsát bámultam.
– Tényleg azt hiszed, hogy ezek után bármikor is hajlandó leszek rá?
– Úgy vélem, igen – válaszolta Drake, majd felemelkedett, és engem is magával húzott.
– Gyűlöllek! – fortyogtam, rászegezett tekintettel.
Megemelkedett az egyik válla, ahogy a zsebébe nyúlt, és egy kulcsot vett elő.
– Különösképpen én sem rajongok érted.
– Még csak nem is vonzódsz hozzám – vágtam hozzá, felidézve magamban azokat a pillanatokat, amikor Rent színlelve a kanapéra fektetett. – Azt hiszed, anélkül is működni fogsz?
– Ó, számos alkalommal találtalak kívánatosan vonzónak! – Kiakasztotta a láncot, de mielőtt bármit is tudtam volna tenni, az öklére csavarta. Előrerántott, neki a mellkasának. – Ez is azon pillanatok egyike. Ne aggódj hát a teljesítőképességem miatt! – A fülemhez hajolt. – Volt már részem ennél rosszabb élményben is."

"– Azt akarja a herceg, hogy megborotválkozz.
– Azt akarja… – Tudtam, hogy miért. Émelyegni kezdtem, de nagyot nyeltem. – Nem. Az kizárt."

"– Ne válaszolj! Megállapodtunk, mert nem hagytál más lehetőséget nekem. Nem akarlak téged, és pokolian nem vágyom arra, hogy gyereket szüljek neked.
Drake tökéletes ajka kecses mosolyra húzódott, miközben a tekintetét rám szegezte.
– Nos, majd meglátjuk!
Keserű nevetés tört fel belőlem.
– Ne is reménykedj ilyenben! Soha-soha, és ezt Taylor Swiftes-en ismételgetve."

"– Te Ivy Morgan vagy – hadarta Ren. – Egy gyönyörű, vad, bátor nő, aki hihetetlenül hűséges. Meg sem érdemlem a szerelmedet, de mégis arra vágyom. Felvállalom, és soha, egyetlen nyavalyás pillanatra sem fogom bánni."

"Maró érzés áradt szét a torkomban és a mellkasomban. Már abban sem lehettem biztos, kicsoda is ő valójában.
Ahogy azt sem tudtam, én ki vagyok."




Nyereményjáték


Mostani játékunk során nem lesz nehéz dolgotok. Minden állomáson összekevertük egy-egy szereplő nevét, nektek pedig nincs más dolgotok, mint helyes sorrendbe rakni a betűket és az így kapott nevet beírni a Rafflecopter megfelelő sorába.
Figyelem, a kiadó csak magyarországi címre postáz; a nyertesnek 72 óra áll rendelkezésére, hogy válaszoljon, ellenkező esetben automatikusan újat sorsolunk!


KINT




Nézzetek be a többi állomásra is

10/11 Dreamworld - Idézetek
10/13 Szaffi polca
10/15 Sorok Között - A filmről
10/17 Dreamworld
10/19 Sorok Között

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése