2023. október 9., hétfő

Blogturné extra - Solitaire


Végre megjelent Alice Oseman, a Heartstopper írójának első regénye magyar nyelven is, bloggereink pedig alig várták, hogy belevethessék magukat a képregényekből már jól ismert Tori Spring történetébe. A Könyvmolyképző Kiadó jóvoltából ráadásul most kétféle különleges borítóval is beszerezhető a Solitaire – Pasziánsz, sőt, akár meg is nyerhetitek a könyv egy példányát, ha velünk játszotok!




Kedvcsináló idézetek


"Nem azért blogolok, hogy több követőm legyen, vagy ilyesmi. Én nem Evelyn vagyok. Csak hát, a való világban társadalmilag nem elfogadott hangosan kimondani a szomorú dolgokat, mert az emberek azt gondolják, feltűnési viszketegséged van. Gyűlölöm ezt."

"– Szereted ezeket a szavakat, ugye? Meleg, biszexuális, pánszexuális…
– Nem – szakítom félbe. – Nem igazán.
– Akkor minek címkézni az embereket?
Oldalra billentem a fejem.
– Mert ez az élet. Szervezettség nélkül káoszba süppedünk."

"Már korábban is mondtam, és újra elmondom. Az egynemű iskola szörnyű ötlet.
– Nem a való élet – felel Lucas, és komolyan bólogat. – A való életben minden nem együtt lóg."

"Ha van egy fiú a baráti körödben, az olyan, mintha lenne egy medencés házad, dizájnerpólód vagy Ferrarid. Fontosabbá tesz téged."

"– Saunders megkérdezett minket, hogy kik a kedvenc zenészeink, én pedig a Muse-t mondtam, mire három ember is megkérdezte, hogy a Twilight miatt szeretem-e őket. Három!
Felhorkanok.
– Hogy igazságosak legyünk, az egyetlen Muse-dalt tényleg a Twilightból ismerem.
Nick bólogat.
– Szintén. Rengetegszer megnéztem az első Twilight-filmet gyerekként.
Charlie felvonja a szemöldökét.
– Nem hiszem el, hogy dobnom kell téged a szörnyű filmes ízlésed miatt!
Nick nevet, és átkarolja Charlie derekát.
– Szomorú vagy, mi, hogy a második helyre kerültél Robert Pattinson mögött?"

"[…] a valóságban Nick az emberi megtestesülése egy golden retriever kiskutyának […]."

"Az öcsém, Charlie Spring tizenöt éves és 11.-es a Truham gimiben. Véleményem szerint ő a legkedvesebb ember az univerzum történetében, és tudom, hogy a „kedves” egy elég semmitmondó szó, de pont ettől olyan erőteljes. Nagyon nehéz egyszerűen „kedves”-nek lenni, mert rengeteg dolog állhat az ember útjába."

"– Tori épp most beszélt egy fiúval! Nem is, Tori épp most beszélgetett önállóan! Azt hiszem, sírni fogok.
– Úgy, úgy – veregetem meg a vállát. – Légy erős! Túl fogsz jutni ezen.
– Rendkívül büszke vagyok rád. Úgy érzem magam, mint egy büszke anyuka.
Felhorkantok.
– Tudok önállóan beszélgetni. Ezt minek neveznéd?
– Én vagyok az egyetlen kivétel. Mindenki mással olyan közvetlen vagy, mint egy kartondoboz.
– Talán kartondoboz vagyok."

"Néha szeretem olyan apróságokkal tölteni a napjaimat, amik más embereket nem érdekelnek. Ettől úgy érzem, mintha valami fontosat csinálnék, főképp, mert senki más nem foglalkozik az adott dologgal."

"– Van ideje és helye annak, hogy normálisak legyünk. A legtöbb ember számára a normális az alapértelmezett beállítás, de néhányaknak, mint te és én, a normális valami olyan, amit elő kell vennünk, mintha öltönyt vennénk fel egy puccos vacsorára."




Nyereményjáték


A Solitaire-ben számos, a Heartstopperből ismert szereplő is megjelenik, sőt, maga Tori is feltűnik a képregény lapjain. Mostani nyereményjátékunkban ezért arra vagyunk kíváncsiak, hogy ismeritek-e ezeket a karaktereket. Minden állomáson egy képet találtok, a ti dolgotok pedig csak annyi, hogy megnevezzétek a megadott karaktert, és a választ beírjátok a Rafflecopter doboz megfelelő sorába.
Figyelem, a kiadó csak magyarországi címre postáz; a nyertesnek 72 óra áll rendelkezésére, hogy válaszoljon, ellenkező esetben automatikusan újat sorsolunk!






Nézzetek be a többi állomásra is

09/29 Utószó – extra
10/01 Spirit Bliss Sárga könyves út
10/03 Csak olvass!
10/05 Könyv és más
10/09 Dreamworld - Idézetek
10/10 Sorok között
10/11 Hagyjatok! Olvasok!
10/13 Dreamworld
10/15 Utószó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése