2021. március 31., szerda

Blogturné extra - Omladozó királyság


Lezárult a Royal család sorozat! Nem sokkal az ötödik könyv, a Bukott örökös megjelenése után a Könyvmolyképző az utolsó epizódot is elhozta nekünk Erin Watt népszerű sorozatából. Ha kíváncsiak vagytok, mit gondolunk az Omladozó királyságról, illetve Royalék történetének lezárásáról (és esetleg meg is szereznétek a regény egy példányát), tartsatok velünk!




Idézetek


"– Neked is jönnöd kéne. Te vagy a koszorúsfiú – emlékeztetem.
– Tanúnak hívják – pontosít. – Hányszor kell még elmondanom nektek, hogy a megnevezésem: tanú?
– Ahogy akarod, koszorúsfiú."

"– Mit nézel? – kérdezi Easton, és állát a fejem tetejére támasztja.
– Rögzítem az emléket.
– Áá! – Átkarolja a vállamat. – Szerintem szebb emlék lenne, ha levennénk a ruháidat."

"– Nem viccelek – mondja. – Tizennyolc éves koromban hozzájuk megyek.
– Melyikőjükhöz?
– Áh! – feleli. – Nem lehet őket szétválasztani."

"– De komolyan, tudom, kik az igazi családom. Gid, Reed, az ikrek, és Ella a tesóim. Callum az apám. Maria az anyám. Te, te pedig az én szívem és lelkem vagy."

"– Lánysuli, mi? – vonogatja a szemöldökét. – Perverz. Voltak ott dögös csajok?
– Mind gyönyörűek voltak – feleli Hartley. – Minden hétvégén leszbikus orgiákat tartottunk. Bekentük egymást olajjal, csikizős versenyeket rendeztünk, és minden este selyempizsamás párnacsatát vívtunk."

"Megrázom a vállát.
– Fent vagyok – motyogja.
Kissé elmosolyodom a nyilvánvaló hazugságon, és még erősebben rázom. Oldalra fordul, és álmosan rám mosolyog.
– Helló, bébi! Valami szexit álmodtál, és pár részletet kidolgoznál a valóságban is?"

"– Davey elég csúnyán néz rám. Ha most felállok, kinyír.
– Ha nem állsz fel, akkor én nyírlak ki – fenyegetőzöm.
– Ja, de veled nem szexelek. Bocs, mennem kell."

"– Mi volt ez a sóhaj? – kérdezi Ella. – Felicity?
– Egek, dehogy! Arra gondoltam, hányszor kellett maszturbálnom, mert Hartley nem állt készen a szexre.
Ella felnyög.
– Most komolyan, East! Ezt az információt megtarthattad volna magadnak.
– Bébi, te kérdezted, miért sóhajtottam. Én csak válaszoltam. Ha nem tetszik, ne kérdezősködj!
– Jól van. Jól van – süpped bele az ülésbe. "

"– Tudod, mi ez?
– Nem. Hajszárító?
– Ez igazi férfi dolog.
Felnyitja a dobozt, és felfedi a csavarhúzószettet.
– Miből gondolod?
– Abból, hogy az igazi férfiak összeszerelnek dolgokat, Hart. Hogy lehet, hogy ezt nem tudod?
Kiveszi a szerszámokat, és lehelyezi őket a fém ágykeret mellé.
– Nyilván úgy, hogy vaginám van.
– Nem. Szerintem csak még nem volt dolgod igazi férfival.
Megáll, hogy befeszítsen. Úgy teszek, mintha nem nyűgöznének le jól látható izmai.
– Ha te mondod. "

"– Tél van – mondja Ella, miközben nyolc kilométer per órával a sebességhatár alatt vezet. – És télen az emberek meleg helyekre járnak.
– Nem, télen havas helyre kell menni, mert hó csak rövid ideig van, míg meleg helyre bármikor lehet menni – veti ellen Easton.
– Az Everesten mindig van hó – jelenti ki Ella.
– Az Everesten nem lehet síelni. – East hátrafordul az ülésben. – Bébi, segíts ki egy kicsit!
Kinyitom az egyik szemem.
– Dubajban nem lehet egész évben síelni? Mintha olvastam volna valahol.
– Szóval erre emlékszel? – kérdezi sértetten. – Az én pártomat kéne fognod. Találj ki olyan hülyeséget, ami az én érvemet támasztja alá!
– Nem lehet. Női összetartás, meg ilyenek. "




Nyereményjáték


A játékban való részvételhez nincs más dolgotok, mint megfejteni, a bejegyzésekben szereplő idézetek melyik Royal család-kötetből származnak. A Rafflecopter dobozba az adott könyv címét írjátok be.
Figyelem, a kiadó csak magyarországi címre postáz; a nyertesnek 72 óra áll rendelkezésére, hogy válaszoljon, ellenkező esetben automatikusan újat sorsolunk!


"Sohasem volt igazából szükségem semmire, mielőtt megismertem őt. Most már levegőt venni is nehéz úgy, hogy nincs mellettem."




Nézzetek be a többi állomásra is

03/21 Sorok között
03/23 Angelika blogja
03/25 Sorok között extra
03/27 Pandalány olvas
03/29 Dreamworld - Idézetek
03/31 Readinspo extra
04/02 Readinspo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése