2021. március 20., szombat

Blogturné extra - Dark Soul

A Könyvmolyképző Kiadó gondozásában érkezik Alexandr Voinov nagy sikerű Sötét lélek kötete, ami egy igazi rázós, 18 éven felülieknek szóló LMBT sötét románc.
Kövesd velünk a turnét, ahol három értékelést és három extra állomást találsz. Ha szerencsés vagy, megnyerheted a könyv egy példányát.


Idézetek


"– Október huszadika. A születésnapod. Megbízható forrásból tudom, hogy nem csak úgy materializálódtál a földi síkon. Ezen a napon történt, huszonöt éve."

"– Örülök, hogy maradsz. Boldogtalan lettem volna.
– Igen. Ezt most már én is értem. Beletelt nekem egy kis időbe. Tényleg tudsz két embert szeretni. És nem mintha én nem próbálkoztam volna lányokkal.
– Komolyan?
– Katolikus lányiskolába jártam. Persze, hogy egy lányba zúgtam bele először. Egyáltalán nem voltak a közelben fiúk."

"– Nem könnyű veled szerelembe esni. A legtöbben lavíroznak aközött, hogy szeretnek vagy meg akarnak ölni, és általában szerencséd, hogy az előbbinél lyukadnak ki."

"– Minden édenkertnek megvan a kapuja – magyarázta Falchi. – Az ember eltűnődik rajta, hogy miért teremtett Isten kijáratot a Paradicsomra, ha nem várta tőlünk, hogy egyszer majd használni fogjuk."

"– Akarom őt, és meg is lesz – nevetett Silvio. – De talán nem ma este. Miért kérdezed?
– Ó, csak kíváncsi vagyok, mi fog kisülni belőle. Eleget meséltem neki rólad, hogy érdekessé tegyem neked a helyzetet, máskülönben nem tudná szegény ember, hogy mibe ártja magát. "

"Ők már generációk óta összefonódtak a város magvával, a részévé váltak – nagyjából úgy, mint egy élősködő, amelyik táplálja is azt, akiből táplálkozik."

"– Mondd meg, hogy miért ne lőjelek le – mormolta Stefano. Halkan, bensőségesen, csak a kettejük füle hallatára.
– Túl hamar vége lenne a… bulinak?"

"– Ne menj el. Maradj! – szorította össze a fogát Stefano. – Velem és Donatával. Komolyan gondolom. Azt akarom, hogy az életem része legyél. A mi életünké. Donata részéről oké. Mi lennénk az otthonod. Mint egy család.
– Családot ne – húzta el a száját Silvio. – A család túl bonyolult.
– Aha. Úgy tűnik, hogy azzal egyikünknek sem volt szerencséje – fogta meg a kezét Stefano, hogy ellazítsa az öklét. – Maradj.
– Azt hitted, hogy megölnélek? – sóhajtott fel Silvio.
– Őszintén szólva… igen. "

"– Rendben leszel?
– Ne aggódj értem, drágám! Vince vigyázni fog rám – hajolt közelebb Donata, és megcsókolta Stefanót, aki mély lélegzetet vett, és visszacsókolta. Hiányozni fog a sminkjének, a parfümjének és a hajának illata, amint kiszáll.
– Rendben. Csak maradjon elég hely a kocsiban, amikor értem jössz, jó?
– Ha túl sok mindent veszek, akkor majd futárral elküldetem – felelte Donata játékosan csipkelődve. Stefanót semmi sem izgatta fel jobban, mint egy kis incselkedés. Bedurvult tőle, eluralkodott rajta a birtoklási vágy a felesége iránt. Megsimogatta a nő arcát, aztán hátrahúzódott, és megint rápillantott a kapura.
– Még a végén be kell másznom.
– Csak ki ne törd a nyakad – felelte Donata.
– Soha. "

"A nő valamiért jobban értékelte a rendszeres szerelmes üzeneteket, mint a hatalmas virágcsokrokat vagy az ékszereket. De hát ki érti a nőket? "




Nyereményjáték


A mostani játékot a Rázós Könyvek rajongóinak találtuk ki! Minden állomáson találtok egy idézetet, ami valamelyik már megjelent Rázós Könyvből származik. A feladatotok beírni a könyv címét a rafflecopter doboz megfelelő sorába.
Figyelem, a kiadó csak magyarországi címre postáz; a nyertesnek 72 óra áll rendelkezésére, hogy válaszoljon, ellenkező esetben automatikusan újat sorsolunk!


"Egy apró hiba is végzetes következményekkel járhat. Nehéz szóban visszaadni, de amikor minden pillanatban az lebeg a szemed előtt, hogy az életed törékeny, akkor érzed igazán azt, hogy élsz… akkor jár át igazán az energia."




Nézzetek be a többi állomásra is

03/09 Sorok Között - Magyar borítóváltozatok
03/11 Kelly & Lupi olvas
03/14 Hagyjatok! Olvasok! - Borítómustra
03/17 Hagyjatok! Olvasok!
03/20 Dreamworld - Idézetek
03/23 Sorok Között

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése