2020. január 4., szombat

Penelope Bloom - Megnyalnám


A Maxim Kiadónál jelent meg Penelope Bekapnám sorozatának első két darabja a Passion válogatás keretein belül. Vajon hogyan vélekedik a Blogturné Klub három bloggere a Bekapnám és a Megnyalnám regényekről? Kövesd a blogturné állomásait, és a játékunk megfejtéséért cserébe esélyes lehetsz megnyerni e két provokáló regény egyik példányát.


Penelope Bloom: Her Cherry - Megnyalnám

Kiadó: Maxim Kiadó
ISBN: 9789634991540
Oldalszám: 224 oldal
Fordító: Stier Ágnes

Fülszöveg:
Hogy hogyan találkoztam vele?
Hát, egy úriember sosem kérkedik.
De szerencsére én nem vagyok az.
Először is fizettem a cseresznyéjéért (vagyis a pitéjéért, de nem ez a lényeg).
Aztán megfosztottam a virágaitól.
Végül otthagytam a névjegyemet, majd kisétáltam, mintha az enyém lenne a hely.
Ja, mondhatni, hogy erős indítás volt.
Hailey
Hogyan találkoztam Williammel? Besétált a pékségbe, vett egy cseresznyés pitét, ellopott egy virágokkal teli vázát, és végül otthagyta a névjegykártyáját. De mielőtt elmondom, mit csináltam a névjegykártyával, valamit tisztázzunk: William rosszabbkor be sem léphetett volna az életembe. A pékségem a csőd szélén állt. A bizarr exem nem akart békén hagyni. Ó, és amúgy egy 25 éves szűz voltam – igen, a tény, amit a barátaim minden adandó alkalommal a fejemhez vágtak. Ha a szüzességproblémámat Williammel oldottam volna meg, az olyan lett volna, mint egy kalapáccsal lecsapni egy legyet. Brutális túlzás, bár a legjobb fajta. De William őrülten dögös volt, ami hülye tettekre készteti a nőket. Engem is… Szóval felhívtam. Egyből tudtam, hogy bajban vagyok, amint meghallottam a szexi, mély hangját a vonalban, ahogyan azt mondta: „Még mindig őrülten kívánom a cseresznyédet. Kiszállítást vállalsz?”

Saját véleményem:
Ha az ember egyszer már bekapja, akkor meg is nyalja. Viccet félretéve, a banános móka után naná, hogy kíváncsi voltam a másik Chamberson testvér történetére is.

"Te vagy a legjobb cseresznye, akit valaha loptam."

William laza, nagydumás, nőcsábász fickó, aki két kanállal falja az életet, kényszeres öccsével ellentétben sokkal fesztelenebb típus. Imád trófeákat gyűjteni, mind az ágyban, mind pedig titkos szobájában, ezzel mintegy borsot törve az emberek orra alá. Willnek ugyanis van egy furcsa hobbija, imád lopni. Na nem mintha nem tudná kifizetni, amit szeretne, sokkal inkább a hecc kedvéért tulajdonít el olyan apróságokat, mint zsebkendő, banán, félpár zokni (a rendszerető tesótól), vagy egy váza virág a pékségből.
E tulajdonsága amellett, hogy hihetetlenül vicces szituációkat eredményez, még a cselekményre is hatással van, hisz az eltulajdonított virágok a történet női főszereplőjének üzletéből származnak, s szolgálnak a "gyere és vedd vissza" kihívás alapjául.

Hailey (vagy ahogy William hívja, Cherry) egy huszonöt éves lány, aki a csőd szélén álló kis pékségét vezetgeti. Az üzlet és a sütés a mindene, állandóan a receptjeit - és legfőképp cseresznyés pitéjét - tökéletesíti, szinte nem is csinál mást szabadidejében. Nem érdekli a társasági élet, a párkapcsolatok, még azzal se igen törődne, hogy szűz, ha húga és munkatársa nem piszkálnák vele állandóan. Ám amikor végre beleegyezik, hogy megpróbál flörtölni a legelső férfival, aki a cseresznyés pitéjét akarja, az élete fenekestül felfordul. A vásárló ugyanis nem más, mint a szoknyapecér, pimasz milliomos, William Chamberson, aki nem elég, hogy teljesen összezavarja a fejét, de még a vázáját is ellopja egy névjegykártyáért cserébe. Az a kis papírdarab pedig olyan lavinát indít el, amire Hailey és az ártatlansága nem készült fel...

Penelope Bloom ezúttal sem komplikálja túl a cselekményt, ráadásul egy, az előzőre nagyban emlékeztető recepttel dolgozik, mégis képes túlszárnyalni azt, kikapcsolni és szórakoztatni. William laza stílusa sokkal oldottabb hangulatot teremt, mint amivel az első részben találkozhattunk, hiába társul mellé a visszafogott Hailey. Ez a nagyra nőtt gyerek végig viszi a hátán a showt, nevetésre és sóhajtozásra késztetve azokat az olvasókat, akik nyitottak a szertelen álmodozásra.
Persze a humor és a lightosra vett erotika mellett komolyabb témák is megjelennek, mindkét szereplő múltjában van egy ex, aki igyekszik megkeseríteni a páros életét, mint ahogyan a fiúk szülei is felbukkannak - ezúttal jóval nagyobb szerepet kapva. Az előző részben már kiderült, hogy míg a pénzéhes Chamberson szülök Bruce-nál zárt ajtókra lelnek, addig a lágyszívűbb Willnél már más a helyzet. A Megnyalnámban ezt kihasználva komolyan megbonyolítják a srác életét, valamint a Hailey-vel való viszonyát. De azért nem kell megijedni, a szerző ezúttal is a szórakoztatást helyezte előtérbe, nem pedig a drámát. Abból épp csak annyi jut, amennyi előrébb gördíti az eseményeket.

Mindent egybevetve bevallom, én ezt a részt egy picivel jobban élveztem, mint az előzőt, kiforrottabb volt a stílusa, a cseresznyéseket leszámítva jobban ütöttek a poénjai is, és hát William is közelebb került a maga kis kleptomániájával a szívemhez. A Megnyalvában van minden, ami szem szájnak - és olvasónak - ingere: romantika, szenvedély, kiskutya, cseppnyi bonyodalommal és sok-sok humorral nyakon öntve. Ha a tíz ujjatokat nem is, de nyolcat mindenképp megnyaltok utána, már amennyiben vevők vagytok az agyalást nélkülöző, szórakoztató olvasmányokra.


Pontszám: 5/4,5
Kedvenc szereplő:William, a nagyi
Kedvenc jelenet: Will kleptomániája
Negatívum: itt-ott "egykaptafa" érzésem volt
Borító: 5/5
Sorozat: Bekapnám #2, de önállóan is olvasható




Nyereményjáték


Banánok és cseresznyés piték várják, hogy megszámold őket! Minden bejegyzésben találsz egy rejtett linket, ami egy képhez vezet, melyen meg kell számolnod mennyi banánt illetve pitét látsz. Nincs más dolgod, mint beírni a rafflecopter doboz megfelelő sorába. Sok szerencsét!
Figyelem, a kiadó csak magyarországi címre postáz; a nyertesnek 72 óra áll rendelkezésére, hogy válaszoljon, ellenkező esetben automatikusan újat sorsolunk!




Nézzetek be a többi állomásra is

12/20 Kelly és Lupi olvas - Bekapnám
12/22 Kelly és Lupi olvas - Megnyalnám
12/27 Betonka szerint a világ... - Bekapnám
12/29 Betonka szerint a világ... - Megnyalnám
01/02 Dreamworld - Bekapnám
01/04 Dreamworld - Megnyalnám

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése