2020. április 29., szerda

Melanie Harlow - After We Fall



Hamarosan megjelenik a Könyvmolyképző kiadónál Melanie Harlow romantikus regénye, amiben egy csinos városi PR tanácsadónő szeme megakad a morcos cowboyon. Amikor Margot megjelenik a Valentini fivérek farmján, Jack egyáltalán nem örül, hogy a testvérei az engedélye nélkül felfogadták, és ezt hamar a nő és a családja tudomására hozza. Persze lehet, hogy a morcos cowboyt a nő formás idomai, hosszú szőke haja és kitartó természete zavarják? Tartsatok velünk a blogturnén, és ne feledjétek, hogy a turné végén három szerencsés olvasónk meg is nyerheti a könyvet! 


Melanie Harlow: After We Fall - Mindig van tovább

Kiadó:  Könyvmolyképző Kiadó
ISBN: 9789634576372
Oldalszám: 336 oldal
Fordító: Moldova Júlia

Fülszöveg:
Jack ​Valentini nem az esetem. A szexi, borongós kedélyű cowboy a filmekbe való, nekem jó lesz az öltöny meg a nyakkendő. Úri modor. Borotvált arc. Jack talán csodálatos, de mogorva, durva, faragatlan. Messziről kerülne egy ilyen városi lányt, mint én, és ezt nem is leplezi. De munkát kaptam a család farmján, én lettem a PR tanácsadójuk, úgyhogy kénytelen lesz elviselni engem, ahogy én is őt. Azt, hogy bámul. Meg a változékony hangulatait. A szűk farmerját. Az izmait. A hatalmas, kemény izmait. Hamarosan teljesen másféle feszültség támad köztünk, olyan, amitől helytelenül viselkedek az istállóban, a fák között az erdőben, vagy a furgonban. Sosem tettem még ilyesmit, ami ennyire nem vall rám… De túl jó, nem bírom abbahagyni. És minél többet tudok erről a gyászoló veteránról, annál jobban értem őt. Elvesztette a feleségét, ettől megtört lett, keserű, és saját magát hibáztatja. Úgy gondolja, nem érdemel második esélyt a boldogságra. De téved. Nem kell, hogy én legyek az első szerelme. Elég, ha az utolsó leszek. Imádni való mese a reményről, amit sosem adhatunk fel, a hitről, hogy a boldogság igenis jár nekünk, akkor is, ha a lehető legváratlanabb pillanatban köszönt ránk. A legszerethetőbb szerelmespár, akik alig tudják elhinni, hogy tényleg rátaláltak arra, akit talán nem is kerestek. Ismerd meg titkaikat!

Saját véleményem:
Nem szerepelt a terveim között ez a könyv, pedig jópárszor belebotlottam már az eredeti borítójába... de aztán megpillantottam a magyar tervet, és az ellenállásomat úgy dobtam sutba, mintha soha nem is létezett volna. Tudniillik van nekem egy (mit egy? tucatnyi!) gyengeségem, nevezetesen az, hogy élek-halok a cowboyos sztorikért, imádom a vidéki és városi szereplők találkozásán alapuló románcokat, és a vidék hangulatát.

"Itt nincs kegyelem. Nincs megváltás. Nincs második esély.
Nem is akarnék."

Az After We Fall egy gyönyörű szerelem története, tele szenvedéllyel, mély érzelmekkel, és fájdalommal átszőve.
Jack megözvegyült veteránként komoly érzelmi gondokkal küszködő, mogorva alak. Képtelen túllépni felesége elvesztésén. Noha nap, mint nap felkel, levegőt vesz és teszi a dolgát, tele van fájdalommal, elfojtott érzelmekkel. Egy sor dolgot utál, nem érdekli a csajozás, úgy érzi, soha nem lesz túl szerelmén. Megkeseredett, morcos, zárkózott pasi. Épp az ellentéte a jó családból származó, talpraesett, makacs, határozott álmokkal rendelkező, nyílt Margotnak.
Kettejük találkozása viszont sorsszerű: épp amikor Jack fivérei ismételten unszolni kezdik testvérüket, hogy lépjen tovább, megjelenik farmjukon Margot, mint a biogazdálkodás új PR-tanácsadója. A lány egy korábbi ballépése (puffancsokkal dobálta meg exét egy illusztris partin) miatt kénytelen elmenekülni a városból, a farm ügye pedig pont kapóra jön ehhez számára. Noha ötletei nem lelkesítik a mogorva farmert, dekoratív megjelenése annál inkább. Ám szó sincs instant szerelemről, főhőseink között eleinte mindössze szenvedélyről beszélhetünk. Ahhoz, hogy Jack szíve megenyhüljön, és újra megtanuljon, egyszersmind merjen szeretni, hosszú és rögös út vezet. Az viszont tagadhatatlan, hogy Margot és Jack remekül működő páros, izzik köztük a levegő - fülledt jelenetekből egyáltalán nincs hiány -, és a férfi viselkedése ellenére rengeteg humoros pillanatuk is van.

Szerettem ezt a történetet, a morcos, zárkózott vidéki srác, és az élettel teli, vidám városi lány történetét, azt, ahogyan a szerző játszott a karakterek által hozott sztereotípiákkal, és lerombolta azokat. Szerettem az érzelmi mélységét, Jack erőteljes gyászát, a falainak leomlását, Margo karakterét, és a regény hangulatát. Mindazonáltal nekem hiányzott valami. Hogy mi, azt nehéz lenne szavakba önteni, talán a fordítás nem engedte, hogy közelebb kerüljek a sztorihoz - néhol túl nyersnek és idegennek hatott.
Összességében azért örülök, hogy elcsábultam, az After We Fall által egy értékes és különleges történettel lettem gazdagabb. Melanie Harlow nevét pedig megjegyzem, bízva benne, hogy olvashatok még tőle.


Pontszám: 5/4,5
Kedvenc szereplő: Margot, Jack, Jaime
Kedvenc jelenet: nem spoilerezek
Negatívum: lsd. fentebb
Borító: 5/5
Sorozat: Mindig van tovább #2, de önállóan is olvasható




Nyereményjáték


Regényünk főszereplője Jack, akinek minden állomáson megtalálhatjátok egy ismertebb névrokonát. Persze bloggereink furfangosak, és elrejtették a Jack nevű színészeket ábrázoló képeket! Ha megtaláltátok a képet, akkor találjátok ki, hogy ki szerepel rajta, és írjátok be az adott színész TELJES nevét a Rafflecopter dobozba!
Figyelem, a kiadó csak magyarországi címre postáz; a nyertesnek 72 óra áll rendelkezésére, hogy válaszoljon, ellenkező esetben automatikusan újat sorsolunk!




Nézzetek be a többi állomásra is

04/08 Sorok között
04/11 Hagyjatok! Olvasok! (extra)
04/14 Angelika blogja
04/17 Sorok között (extra)
04/20 Hagyjatok! Olvasok!
04/23 Dreamworld (extra)
04/26 Dreamworld
04/29 Könyvvilág

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése