2020. április 23., csütörtök

Blogturné extra - Mindig van tovább



Hamarosan megjelenik a Könyvmolyképző kiadónál Melanie Harlow romantikus regénye, amiben egy csinos városi PR tanácsadónő szeme megakad a morcos cowboyon. Amikor Margot megjelenik a Valentini fivérek farmján, Jack egyáltalán nem örül, hogy a testvérei az engedélye nélkül felfogadták, és ezt hamar a nő és a családja tudomására hozza. Persze lehet, hogy a morcos cowboyt a nő formás idomai, hosszú szőke haja és kitartó természete zavarják? Tartsatok velünk a blogturnén, és ne feledjétek, hogy a turné végén három szerencsés olvasónk meg is nyerheti a könyvet!




Idézetek


"– Bár tudnék tanácsot adni! – sóhajtott Jaime. – De a szerelem sokszor furcsa. Ha keresi az ember, elbújik előle. Ha nem, akkor meg rád ugrik, és fejbe ver."

"– Amúgy hány éves vagy?
– Harminchárom. Te?
– Harminc leszek a jövő hónapban.
– És még mindig habfürdőzöl?
– Amilyen gyakran csak tudok. És sosem utazok habfürdő nélkül. – Beszívta a levegőt, lehunyta a szemét. – Hát nem isteni az illata?
Betöltötte az orrom a levendula aromája. – Be kell vallanom, hogy de, az.
– Ugye? Néha kell egy kis luxus."

"Megcsókoltam, éreztem az ujjait az államon. Az ajka puha volt és levendulaízű, és én nem akartam semmi mást, csak hogy ez a csók örökké tartson, hadd maradjak itt, ebben a pillanatban, hadd borítsam le egy üveggel és őrizzem meg örökre, elvágva az engem kísértő emlékektől, és a mindörökre lehetetlen jövőtől."

"Ha valaki valaha így szeretett, akkor annak nagy szíve van, még akkor is, ha a gyász és keserűség tüskéi alá temeti."

"RECCS!
Az ág, amin álltam, eltört, és én a földre zuhantam, a lehető legkevésbé kecsesen a hasamon landolva.
És egy kicsit be is pisiltem. Egészen kicsit.
Felemeltem a fejem, és Jackre néztem, döbbenten figyeltem, ahogy szó szerint a mólóra vetődik, a teste elterül a fadeszkákon. Egy másodperccel később felnézett, és meglátott engem. Egyáltalán nem úgy fedezett fel, ahogy azt nagyjából kifőztem képzeletben.
Jézusom. Ez rosszabb, mint a puffancsos jelenet.
Ezt vajon hogy magyarázom majd meg?"

"Küzdöttem a kétségbeesetten csírázó reménnyel, de az már ijesztően mély és erős gyökeret eresztett.
Valami, amit réges-rég elzártam, megint kinyílt, és én éreztem, ahogy megtelik Margot jelenlétével, a bizalmával, a megértésével. Azzal a gondolattal, hogy érezhet valamit irántam. A reménnyel, hogy mindenre bocsánatot lehet nyerni. Egy új élet ígéretével. Egy új kezdetével. Egy új szerelemével.
Nem. Ez nem szerelemről szól. Nem felmentés, nem a büntetés vége. Csak átmeneti állapot, mint a ragtapasz a seben. Hamarosan le kell tépni, és akkor újra vérezni fog. Istenem…"

"– Nem az első szerelmet keresem. Hanem az utolsót."

"– És amúgy meg sem történt – haraptam az ajkamba, nehogy elnevessem magam.
– Nem történt semmi.
– Semmi, de semmi nem volt ott.
– Így van. Ez itt a doboztrükk!
– Kiáltott a Macska.
– Két Izé van benne, mindjárt meglátjátok! Villámlott, megragadta a karom, és kocogva elindult, magával rántva engem is. De Jack nevetett. És én is úgy kacagtam, hogy alig kaptam levegőt – azt, hogy együtt idéztük Dr. Seusst, valamiért állati viccesnek éreztem. "

"– Lágyszívű? – grimaszoltam. – Nem biztos, hogy ez így tetszik nekem.
– Ne aggódj, Morcos Farmer, a titkod biztonságban el van temetve itt nálam – veregette meg a lábam. – Nem mondom el senkinek, milyen kis édes vagy valójában.
Előrehajoltam, a fülébe suttogva válaszoltam: – Én meg nem mondom el, milyen kis mocskos vagy valójában."




Nyereményjáték


Regényünk főszereplője Jack, akinek minden állomáson megtalálhatjátok egy ismertebb névrokonát. Persze bloggereink furfangosak, és elrejtették a Jack nevű színészeket ábrázoló képeket! Ha megtaláltátok a képet, akkor találjátok ki, hogy ki szerepel rajta, és írjátok be az adott színész TELJES nevét a Rafflecopter dobozba!Figyelem, a kiadó csak magyarországi címre postáz; a nyertesnek 72 óra áll rendelkezésére, hogy válaszoljon, ellenkező esetben automatikusan újat sorsolunk!





Nézzetek be a többi állomásra is

04/08 Sorok között
04/11 Hagyjatok! Olvasok! (extra)
04/14 Angelika blogja
04/17 Sorok között (extra)
04/20 Hagyjatok! Olvasok!
04/23 Dreamworld (extra)
04/26 Dreamworld
04/29 Könyvvilág

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése