2020. április 19., vasárnap

Vi Keeland - A vetélytárs


Vi Keeland: A vetélytárs

Kiadó:  Álomgyár
ISBN: 9786156013903
Oldalszám: 394 oldal
Fordító: Seres Noémi

Fülszöveg:
Bennett Fox egy pokolian vacak hétfő reggelen sétált be az életembe.
Késésben voltam a munkahelyemről. Épp aznap, amikor egy váratlan fúzió miatt versenyeznem kellett a pozíciómért.
Mialatt a holmimat cipeltem át az új irodámba, megbírságolt a parkolóőr.
Sorban ragasztgatta az autókra a büntető cetliket – kivéve arra az Audira, ami előttem parkolt, és ami pontosan olyan volt, mint az enyém.
Mérgemben átragasztottam a saját bírságomat arra az autóra, amelyik megúszta a büntetést, hátha a tulajdonos kifizeti és észre sem veszi a trükkömet. Csakhogy, miközben rátettem a cédulát, véletlenül eltörtem az ablaktörlőjét…
Egy nehéz nap szörnyű kezdete…
Azt hittem, minden jóra fordul, amikor megláttam egy csodás férfit a liftben… Úgy pillantottunk egymásra, ahogy a filmekben szoktak: a tested felvillanyozódik, tűzijáték robban, és a levegő megtelik köztetek elektromossággal.
A forró pillantásától egészen elpirultam.
Talán mégsem annyira szörnyű ez a nap…
Ezt gondoltam, egészen addig, míg be nem sétáltam az új főnököm irodájába, és meg nem pillantottam a vetélytársamat.
A nagyszerű fickó volt az. Az, akivel a liftben találkoztam. Akkor jöttem rá, hogy perzselő pillantását nem a kölcsönös vonzalom okozta, hanem a tény, hogy látta, amint megrongáltam az autóját.
És most alig várta, hogy elpusztítsa a riválisát.
Nagyon keskeny a határ a szerelem és a gyűlölet között – és nem kellene átlépnünk.
Nem kellene, de átlopakodni rajta mégis annyira jó mulatság.

Saját véleményem:
Amint megpillantok egy Vi Keeland könyvet, tudom, hogy megkapom tőle, amire vágyok: szórakoztató olvasmányt némi humorral és erotikával fűszerezve.
Vi Keeland történeteiben nem lehet csalódni!

"– Amióta besétáltál az irodába, képtelen voltam bármire is összpontosítani – vallotta be. – Akkor is ott voltál a képzeletemben, amikor utálni akartalak."

A vetélytárs első oldalain nyilvánvalóvá válik, hogy az olvasó ezúttal is egy meglehetősen mókás és szenvedélyes sztorival áll szemben, minthogy hősnőnk új munkahelye felé igyekezve sikerrel letöri egy luxusautó ablaktörlőjét, a liftben őt mustráló szexi pasiról pedig kiderül, hogy nem csupán a megrongált autó tulajdonosa, hanem egyben Annalise versenytársa is. Az az ellenfele, akivel össze kell mérniük erejüket, hogy eldőljön, melyikük maradhat a frissen egyesült cégeik vezető pozíciójában.
Egyesülés előtt mindketten régi, nagy tiszteletnek örvendő alkalmazottai voltak cégeiknek, ebből kifolyólag eszük ágában sincs elhagyni pozíciójukat, még akkor sem, ha ehhez különböző projektekben kell győzedelmeskedniük a másik felett. E versenyhelyzet pedig megfelelő közeget biztosít mind motiváció, mind konfliktus szempontjából a két szereplő számára. Ettől kezdve ugyanis a cselekmény középpontjába a versengés, azzal együtt pedig a macska-egér harc kerül. Mindehhez társul Annalise talpraesettsége, valamint Bennett seggfej stílusa, olyan robbanóelegyet alkotva, amire nincsenek szavak.
Minden egyes feladat új kihívást jelent számukra, hol ezért, hol azért billentve ki a vetélytársakat magabiztosnak vélt pozíciójukból. Még a látszólag eldöntetett projektek is tartogatnak meglepetéseket családi kapcsolatok, valós vagy vélt érzelmek formájában.

Annalise egyébként egy rendkívül erős jellem, olyan, aki képes felvenni a kesztyűt a macsó típusú Bennettel, és egyenrangú csatákat vívni vele. Olyanokat, amelyeknél azok a bizonyos szikrák meglehetős intenzitással pattognak. Első perctől kezdve működik köztük a kémia, játékos évődéseik szórakoztatóak, míg egymásra találásuk vad és intenzív - néha arcpirítóan. De őszintén szólva nem is vártam ennél kevesebbet Vi Keelandtől.
Szeretem a gyűlöletből lángoló szerelem típusú történeteket, azokat, ahol a pergő szócsaták egyre nagyobb lángra lobbantják a felek érzelmeit, s ellenszenvből szép lassan kialakul a kölcsönös kötődés. A vetélytárs esetében kiváltképp tetszett, hogy mind emögött lapult egy háttérindok (a verseny célja) is, ami súlyt adott Bennették kapcsolatának. Érdekes, egyben izgalmas élmény volt végigasszisztálni, miként élik meg az egyik oldal sikerét, ami akaratlanul is a másik veszteségéhez vezet.

Összességében tehát nem csalódtam az írónőben, A vetélytárs piszkosul szexi, izgalmas és humoros történet. Aki szereti a romantikus, erotikus, öntudatos karakterekkel operáló könyveket, ezt is imádni fogja. Kikapcsol, szórakoztat és felpezsdít. Bátran ajánlom - nem csak Vi Keeland rajongóknak!


Pontszám: 5/4,5
Kedvenc szereplő: Bennett
Kedvenc jelenet: rengeteg van
Negatívum: a fordítással itt-ott nem voltam maradéktalanul kibékülve
Borító: 5/5
Sorozat: -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése