2022. július 1., péntek

Blogturné extra - Heartstopper 2.


A nagysikerű Heartstopper - Fülig beléd zúgtam című képregény folytatása szinte azonnal követte a nemrég kiadott első részt, hiszen a magyar közönség azonnal a szívébe fogadta Nick-et and Charlie-t. Bloggereink alig várták, hogy ismét elmerülhessenek Alice Oseman bájos, romantikus képregényében, hát tartsatok velük legújabb blogturnénkon!
Ne felejtsetek el játszani se, ugyanis a turné végén megnyerhetitek a Könyvmolyképző kiadó által felajánlott nyereménypéldányt is!




Idézetek


"– Figyu Charlie, barátként mondom ezt. Abba kell hagynod ezt a dolgot Nick Nelsonnal. Tökre heteró, és csak ugrat!! Poénból flörtöl veled!!
– Ez… nem is igaz
– NE MÁR! Még ÉN is látom, hogy flörtöl veled."

"- Szereted a horrorfilmeket?
- Aha, a horror tök jó!
- Hát.... én elég rosszul bírom, szóval bocs, ha közben üvöltök a füledbe.
- Hát, ott leszek melletted, ha fognád a kezem."

"– Hogyan jöttél rá, hogy meleg vagy?
– Ó, hát, asszem, valahogy mindig tudtam… már egész kis koromban is. Akikbe belezúgtam a tévéből, vagy a suliban… akkor talán még nem állt össze, de… mindig fiúk tetszettek."

"Carlie: Asszem az én barátaim be akarnak fogadni a baráti körünkbe.
Nick: Omg
Nick: Kedvelnek?? Mindegyikük tök jó fej, abszolút szívesen lógnék velük többet!!
Charlie: Persze, hogy kedvelnek, Nick, te vagy a legaranyosabb ember a világon.
Nick: Ööö... sajnálom, de ez a pozíció már foglalt, te töltöd be.
Charlie: PSSSSZT ne hozz zavarba."

"– Nem lenne gond, ha titokban tartanánk? Csak egy kis ideig… Én csak… szerintem még nem állok készen bármiként előbújni…
– Semmi baj, Nick. A lényeg, hogy mi megbeszéltük."

"Nick: – Hahaha! ANNYIRA mardekáros vagy!
Charlie: – Te meg 100 % griffendéles!"

"– „Char”?
– Ó… hát, hú… ez csak úgy kicsúszott.
– Te jó ég, mondd újra!!
– Nem!!
– Naaaaaaa.
– Nem!!
– Pedig tetszik. Cuki.
– Na, most már tuti nem hívlak így többet."

"KEDVELEM CHARLIE SPRINGET! ROMANTIKUSANNEMCSAKÚGYSIMÁN!"

"Tori: – Hé, Charles
Charlie: – Jesszus, hogy tudsz így itt teremni a semmiből?
Tori: – Nagytesó trükk"

"– Tökre csaltál!
– Ó, igen? Hogy?
– Az… az izmos rögbis karjaiddal!!
– Csak nem… Azt hittem, tetszenek.
– Pfff fogd be!!"

"– Mindig falazol nekem. Mert te vagy a legkedvesebb, leggondoskodóbb, legaranyosabb és legcsodálatosabb ember az egész világon."




Nyereményjáték


Az első rész kapcsán LMBTQ kötetek idézeteit kutattuk, ezúttal viszont fel kell ismernetek, hogy mely LMBTQ filmekből származó képek szerepelnek az egyes állomásokon! Jó keresgélést!
Figyelem, a kiadó csak magyarországi címre postáz; a nyertesnek 72 óra áll rendelkezésére, hogy válaszoljon, ellenkező esetben automatikusan újat sorsolunk!
 
 
 



Nézzetek be a többi állomásra is

06/15 Hagyjatok! Olvasok!
06/17 Booktastic Boglinc
06/19 Spirit Bliss Sárga könyves út
06/21 Csak olvass!
06/23 Fanni's Library
06/25 Spirit Bliss Sárga könyves út - Sorozatról
06/27 Könyv és más
06/29 Utószó
07/01 Dreamworld - idézetek
07/03 Dreamworld
07/05 Deszy könyvajánlója

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése