2018. szeptember 10., hétfő

Ivy Pocket - blogturné extra



A Kolibri Kiadó jóvoltából megtudhatjuk, hogyan érnek véget Caleb Krisp hősnőjének, Ivy Pocketnek a megpróbáltatásai. Búcsúzóul a Blogturné Klub három bloggere bemutatja az egykori szobalány, Ivy talán nem is annyira szeleburdi utolsó kalandját. Ha velünk tartotok szeptember 8 és 12 között, nem csupán egy őrülten vicces és izgalmas történetben lesz részetek, de akár meg is nyerhetitek a könyv egy példányát!


Marie Rutkoski: Hozzátok el nekem Ivy Pocket fejét!

Kiadó: Kolibri Kiadó
Oldalszám: 308 oldal
Fordító: Pék Zoltán

Fülszöveg:
Kedvenc szobalányunk története a végéhez ér. A Caleb Krisp Ivy Pocket és az Óragyémánt és az Állítsátok meg Ivyt! című regényében megismert szeleburdi szobalány, Ivy élőkön és holtakon keresztül szórakoztatott minket képtelen kalandjaival, a trilógia pedig a Hozzátok el nekem Ivy Pocket fejét! című kötettel zárul, nem kevésbé humorosan és elképesztő csavarokat tartogatva.

FERGETEGESEN VICCES és elsöprően kiborító hősnőnk ezúttal Londonba indul, hogy átkelve Prospába megmentse Anastasiát és az ifjú Rebeccát, akikre a halálnál is rosszabb sors vár. Csakhogy minden lépésnél akadályokba ütközik. A gonosz Miss Always és ördögi lokkjai a nyomában vannak. Anastasiát álnok és szívtelen nővére szörnyű helyre rejti, ahol soha senki nem találhatja meg. És ami a legrosszabb: még az Óragyémánt is felmondja a szolgálatot. Az Ivy Pocket-trilógia VIHAROS FINÁLÉJÁBAN ezernyi rejtély vár arra, hogy végre megoldja valaki. (Ja, és mellesleg egész Prospát meg kell menteni.) És ki lehetne alkalmasabb a feladatra, mint épp Ivy?

Végül is egy orosz sakkmester veszett el benne…
meg egy koporsókészítő lánya…
és persze egy díjnyertes csődör…




Top 10 idézet a sorozatból


"Miss Always eljött, hogy megcsinálja a hajamat a bálra. Én úgy gondoltam, tökéletes, ahogy van, hiszen selymes, akár egy díjnyertes csődör sörénye. De minimum egy nemes szamáré."

"– Lady Elizabeth, nem olyan nagy bűn, ha valaki már aszott ráncgolyó. Nem is tudom, nem lenne – e emberbarátibb cselekedett kivinni és lelőni magát."

"A szüleim beleestek egy vulkánba -vágtam rá. -A vulkánkitörés anyámat a Kongó mélyére repítette, ahol azóta is egy vegetáriánus pigmeus törzzsel él, apámban pedig volt annyi tisztesség, hogy felrobbanjon, amikor a földbe csapódott."

"Általában remekül megy nekem a várakozás. Egyszer például egy csodára vártam. Hét és fél hetet. De nem adtam fel."

"Matilda Butterfield a könnyeket törölgette a szeméből. 
– Nem sírok, Pocket, csak hogy tudd. 
– Persze, hogy nem, drágám, az arcod csak megszabadul a felesleges folyadéktól. Néha velem is megesik."

"Majdnem megdicsértem Mr. Flintet, hogy nem is olyan hülye, mint amilyennek látszik, de egyáltalán nem látszott hülyének, hát tartottam a számat."

"Az unalmas könyvtáros magánkívül volt. Biztos nem volt ennyi izgalom az életében, mióta olvasta a Jane Eyre-t."

"– Egyszer ismertem egy Olivert. Persze árva volt, és ocsmány étkezési szokásokkal bírt. – A kenyeret a számba tömtem, és lázasan rágtam. – Mindig többet kért. Ami ijesztő faragatlanság."

"-Ki ez a nő? – kérdezte Carbunkle grófnő. 
-Egy író – horkantott fel Lady Elizabeth. – Mintha nem lenne így is elég rémes ez az este."

"– Gyors vagy, Ivy? 
– Elképesztően. Dermesztően. Egyszer két perc alatt kifutottam az időből."




Nyereményjáték


Az Ivy Pocket regények a Viktoriánus kori Angliában játszódnak akárcsak Charles Dickens történetei. A feladat: ismerjétek fel, melyik Dickens regényből készült a film, amit a képek ábrázolnak. A Rafflecopter megfelelő sorába a film/regény címét kell beírnotok. Amennyiben mindegyik állomást teljesítettétek, esélyetek nyílik megnyerni a kiadó által felajánlott három nyereménykönyv egyikét.
Figyelem, a kiadó csak magyarországi címre postáz; a nyertesnek 72 óra áll rendelkezésére, hogy válaszoljon, ellenkező esetben automatikusan újat sorsolunk!






Nézzetek be a többi állomásra is

09/08 Olvasónapló
09/10 Dreamworld
09/12 KönyvParfé

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése