2016. augusztus 9., kedd

Nyírd ki ezt a naplót kihívás - 17. nap



A Maxim Kiadó jóvoltából nálunk is megjelent a Nyírd ki ezt a naplót - és alkoss valami újat! c. interaktív könyv, mely nem csak kreativitásra sarkallja gazdáját, hanem szórakoztatja is. Mi több, stressz levezetésére is kiválóan alkalmas.
A feladatok igen sokszínűek, és bár elsőre meghökkentőnek bizonyulnak, egy valamire való könyvmoly számára pedig egyenesen szentségtörésnek, mégis pont a sokkolás és a komfortzónából való kimozdítás a céljuk.
Hitetlenkedésem és belső tiltakozásom ellenére úgy döntöttem, én is belevágok a rongálásba/alkotásba, melynek folyamatát július és augusztus során, lépésről-lépésre veletek is megosztom képekkel, animációkkal, videókkal illusztrálva.
Tartsatok velem a kihívás során, szerezzétek be a saját naplótokat, és játsszunk együtt! Bátorságotok jutalma nem marad el, augusztus végén két aprócska nyereménycsomagot sorsolok ki azok között, akik velem tartanak. 


Keri Smith: Nyírd ki ezt a naplót - és alkoss valami újat

Kiadó: Maxim Kiadó
ISBN: 9789632616780
Oldalszám: 224 oldal
Fordító: Loósz Vera

Fülszöveg:
Mindig azt mondták, hogy vigyázz a könyveidre? Most felejtsd el! Ha van benned egy kis romboló hajlam, hogy összegyűrj, szétvágj, átlyukassz vagy összekoszolj egy könyvet, eljött a te időd. Végre itt egy napló, amivel azt tehetsz, amit csak akarsz. Sőt utasítanak rá…
Keri Smith zseniális alkotása, mely több millió példányban kelt el már világszerte, megmozgatja a fantáziádat, elragadja a képzeletedet, és úgy érezheted, te is képes vagy valami hihetetlen dolgot létrehozni.
Győzd le a félelmedet az üres oldalak iránt, és tapasztald meg az igazi kreativitást!




Tizenhetedik nap


55. lépés - Tépd ki!



A feladat látszólag egyszerű, ki kell tépni a lapot, zsebbe tenni, kimosni, majd visszaragasztani. Ami azt illeti gyakorlatilag sem bonyolult, ám kitépni egy lapot... na, ahhoz azért kell némi lelkierő.
Időhúzás gyanánt előbb kiszíneztem filccel a betűket, majd ceruzával besatíroztam a lap mindkét oldalát. Amint ezzel megvoltam, már nem húzhattam tovább az időt, muszáj volt a tettek mezejére lépnem, úgyhogy tőből kitépkedtem... majd rájöttem, hogy ez nem volt túl okos dolog, mert vissza is kellene valahogy operálni... 
A brutalitás után összehajtogattam, betettem a zsebembe; másnap pedig kimostam, megszárítottam, és utolsó lépésként, kicsit küszködve a nem teljesen ragadó cellux-szal, visszaragasztottam. Az eredmény? Kimosott sárga betűk. :D


56. lépés - Yo ho!


Azt hiszem, sikerült túlszárnyalnom az előtte-utána típusú átváltoztató showkat. :D
Tudni kell rólam, hogy hatalmas Johnny Depp fan vagyok, és réges-régen vágytam már arra, hogy életemben egyszer Jack Sparrow bőrébe bújhassak... a napló pedig lehetőséget kínált erre, még ha csak vizuálisan is. Az alapkép egy réveteg, buta kép volt rólam, amit ceruzával és vízfestékkel varázsoltam át. Az oroszlánsörényemet tökéletesen sikerült elfedni Jack raszta tincseivel, a felsőmet kalózingre és mellényre cseréltem, s néhány perc leforgása alatt bajuszt és szakállat is növesztettem, míg az arcomat egy kis barna ceruzával árnyékoltam johnnysabbra. Ó, és a mellkasomat is sikerült enyhér beszálkásítani, némi férfias szőrpihével. Hogy drága anyukámat idézzem: " - Tök helyes pasi lennél!" (Kár, hogy ezt lányként még nem hallottam tőle xD - oké, oké viccelek.)
A másik oldalra pedig különféle átváltoztatáshoz szükséges kellékeket rajzoltam.


57. lépés - Légy pozitív!


Ha már annyira ráfeküdtem a mesei vonalra, kedvenc Disney hősnőm sem maradhatott ki. Sokáig agyaltam, Meg vajon hova passzolhatna, míg rá nem jöttem, hogy a karaktere legfontosabb üzenete a remény, ami elég pozitív üzenet.
Megarát megrajzoltam, vízfestékkel kifestettem, majd a krétával satírozott részre ragasztottam. Miután ezzel megvoltam, random pozitív szavakat írtam köré egy Hercules idézettel (tudjátok, melyik dalból van?).
A másik oldalra szintúgy olyan szavak, nevek, kifejezések kerültek, amik számomra kellemes üzenetet/emlékeket közvetítenek. Ezekhez nem is fűznék több gondolatot. :)




Nézzetek vissza máskor is, folytatjuk kihívásunkat!





Megtetszett? Szerezz egyet te is!





Nyereményjáték


Egy kihívás nem igazi kihívás, ha nincs valami aprócska tétje! Tartsatok velem a napló kinyírásában, és augusztus végén kisorsolok egy szerencsés nyertest, aki gazdagabb lesz néhány dedikált könyvjelzővel és könyves relikviával.
Hogy ehhez mit kell tennetek? Szerezzétek be a Nyírd ki ezt a naplót! egy példányát, csináljatok meg belőle legalább egy feladatot, melynek fényképes bizonyítékát küldjétek el a dreamworld.books.blog@gmail.com e-mail címre, és extra pontokért kedveljetek néhány facebook és instagram oldalt.
Ha pedig augusztus végéig valamilyen oknál fogva nem sikerülne beszereznetek a naplót, sebaj. Egy szerényebb könyves relikviás csomag azok között is gazdára talál, akik megosztják a blog kihívásának bármely napját, és kedvelik a rafflecopterben látható oldalakat.
Fontos! Csak Magyarország területén belül tudok postázni, illetve a nyereményjáték teljesen független a kiadótól.


a Rafflecopter giveaway

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése