2020. november 21., szombat

Blogturné extra - Slayer



Magyarországon is megjelent a Buffy, a vámpírok réme világában játszódó Slayer - Vadász című regény. A blogturnén nem csak a történetet ismerhetitek meg, de extra állomásokra is számíthattok, a turné végén pedig egy szerencsés megnyerheti a könyv egy példányát.




Kedvcsináló idézetek


"Egy másik Figyelő egy Véres William nevű vámpírról végzett kutatást. Egyszer próbáltam elolvasni, de Artemis elvette tőlem, mondván, hogy ez nem helyes. "

"– Itt valami nem stimmel. – Bámulom a saját írásomat. – Hogy a gonosz majd felemelkedik, és a világ csikizve megadja magát? – Hú, de utálom, ha csikiznek – mondja Rhys, közben hátradől és nyújtózik."

"– Neked az a felhő mire hasonlít?
Artemis nem nézett fel a szendvicséből.
– Vízpárára.
Oldalba böktem a könyökömmel.
– Ne már! Használd a fantáziádat!
– Nem megy. Az én fantáziám hosszú haláltusa után meghalt, mivel túl sok fegyverfényezőt tüdőztem le."

"Artemisnek és nekem semmink nincs az apánktól. Részben ezért szeretem annyira a könyvtárt. Legalább tudom, hogy ő ugyanazokat a könyveket tanulmányozta, ugyanazokat az oldalakat nézte.
Elveszem a bilincset, finoman meghúzom a fémet, mert attól félek, ha igazán próbára tenném, elszakadna.
– Akarom én azt tudni, hogy miért van itt bilincs?
– Nem kell a szüleimet hátborzongató fényben feltüntetni!"

"– „Az ajkaid egy ígéret / Amit szeretnék betartani / Ébrenlétkor kísértenek / Álmomban ingerelnek.”" 
 
"Egész idő alatt kínlódtam a zűrzavartól, hogy mi jelent Vadásznak lenni. De egy dolog most már kétségkívül világos számomra – hogy akarom ezt. Meg tudom csinálni. Büszkeséget érzek amiatt, aki vagyok.
És készen állok."

"– Van egy utóirat is, mintha Arcturius nem bírta volna megállni, hogy ne fűzzön hozzá valamit az ijesztő próféciájához. „Amikor minden másnak vége, amikor a remény a varázzsal együtt az enyészeté, akkor jön el a lány gonoszsága, és mindent meg kell enni.”
Imogen felhorkan.
– És minden felemésztődik. Nem meg kell enni.
– A védelmemre szóljon, hogy éhes vagyok. A többi jó volt?"

"– Annyira csinos vagy. – Lenyúl és elkapja a kezemet, hogy segítsen felállni. Majd finoman kisöpri a hajat az arcomból, és elidőzik ott az ujjaival. – Amikor visszajöttem, és először megláttalak, olyan volt, mint a… Olyan volt, mint a varázslat. Minden varázs, ami eltűnt, egyenesen beléd költözött.
Ez még rosszabb, mintha megütött volna. Ez fáj. – Nagyon örültem volna ennek az információnak még azelőtt, hogy megpróbáltál elrabolni engem."
 
"– Ó, rendben. – Leo próbál ráncolni. Az arca saját magával háborúzik, mielőtt újra a gödröcskéivel mosolyog. Nem is tudtam, hogy a gödröcskéi ilyen mélyek. Egy újabb részlet, amit imádtam volna, mielőtt azt gyanítottam, hogy Leo gonosz. – Rhys vár ránk. Mennünk kellene. Vicces lesz. Veled megyek. Nekem is meg kellene szöknöm. Nem akarok többé magam lenni. – Leo ragyog, és egy tincsemet a sűrű fákon áttörő napfénycsíkba emel. – El sem hiszem, hogy ilyen szín létezik emberen. Mintha varázslat lenne. Veled kapcsolatban minden varázslatosnak érződik"




Nyereményjáték


Bár a Slayer - Vadász a Buffy, a vámpírok réme sorozat ismerete nélkül is élvezhető és érthető, de a tv-sorozat rajongói számára sok olyan utalás van, ami feldobhatja a napukat.
Így a mostani játékunk során minden állomáson a tv-sorozat egy karaktréről találtok egy képet, a feladat pedig beírni a Rafflecopter doboz megfelelő sorába, a képen látható karakter nevét.
Figyelem, a kiadó csak magyarországi címre postáz; a nyertesnek 72 óra áll rendelkezésére, hogy válaszoljon, ellenkező esetben automatikusan újat sorsolunk!




Nézzetek be a többi állomásra is

11/16 Sorok Között
11/19 Sorok Között - Könyv vs sorozat
11/21 Dreamworld - Idézetek
11/23 Utószó
11/25 Olvasónapló
11/27 Dreamworld

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése