2021. november 10., szerda

Blogturné extra - Kattanj rám!


Könyvmolyképző Kiadó immár a második, üzenetekkel és humorral teli Teagan Hunter regénnyel örvendezteti meg a romkomok rajongóit. 
A Kattanj rám lapjain az első kötet hősnőjének legjobb barátnője és ex-fiúja között szövődik szerelem miután lakótársakká válnak.




Kedvcsináló idézetek


"– Úgy néztek ki, mint két elmebeteg – mondom neki.
– Kuss legyen! – morog Delia, és bemutat. Zach ránéz, és ő is bemutat nekem, bár azt se tudja, miért. Igazi támasz.
– Gondolod, hogy már itt van a pasas? – hallom Zach hangját.
– Egyetlen edwardos arcot sem látok.
– Hogy néz ki egy edwardos arc? – kérdezi Zach, hallom a hangján, hogy mosolyog. – Sápadt, és olyan pofát vág, mintha szorulása lenne?
– Hogy merészeled? – kiált fel Delia, és Zach karjába bokszol. – Csak Bella illatának akart ellenállni!"

"Én: Köszi. <3
Caleb: Tehát számodra csak kisebb vagyok háromnál?
Én: Jaj, kuss már!"

"– Menj innen, ülj a pultra, vagy nem tudom. Felvágom a kolbászt.
Caleb hátrál.
– Mit akarsz csinálni a farkammal?
– A reggelihez a kolbászt, nem a te kolbászodat – mutatok a sütőre."

"Tágra nyílt szemmel csörtet be a konyhába, leteszi a zacskót a pultra, és a sütőn szégyenkező edényre mered.
– Nem csalnak meg a szemeim?
– Nem.
– Az a szószunk?
– Ööö… igen, igen, az.
Oldalra billenti a fejét.
– Ezt hogy sikerült?
– Hogyhogy hogy?
– Úgy, hogy hogy?
– Csak úgy megtörtént…
Caleb alig tudja visszafojtani döbbent nevetését.
– Csak megtörtént? A szósz varázslatos módon egyszer csak barnává változott, és beleégett a lábosba?"

"Én: MELLÉKLET LETÖLTÉSE
Én: Mellesleg Zokni azt üzeni, hogy hiányzol neki!
Caleb: Basszus, Zoe, már megint vettél neki egy pulóvert?
Én: Most miért? Olyan baromi cuki bennük, ez meg olyan, mint egy mellényke! Okos, művelt cicának tűnik benne!
Caleb: Szegény, szegény macska.
Én: Bizony, hiszen az apukája mindig magára hagyja. ;-)
Caleb: De nem szándékosan!
Caleb: De most már érted, miért akartam hozzád költözni? A régi lakótársaim le se szarták volna. Így legalább tudom, hogy valaki szeretgeti.
Én: EZÉRT akartál ideköltözni? Hogy én lehessek a házi cicaszittered?
Caleb: Azért is. Meg a feneked miatt is.
Én: Remek fenekem is van, ez tény."


"Caleb Mills dögös.
Caleb Mills baseballsapkában: még dögösebb.
Caleb Mills, ahogy baseballedzést tart: szűzanyám, új bugyi kell!"

"– Van itt Wi-Fi, ugye?
– Kérlek, nem a sötét középkorban vagyunk! Persze, hogy van Wi-Fi!
– Mi a jelszó?
– XGonGiveItToYa69. Minden szó nagybetűvel kezdődik.
Caleb bambán néz rám.
– Ez megint valami ritmusreggelis ökörség?
– DMX egy isten, ennyike.
– Oké, legyen az. – Beüti a jelszót, hüvelykujja fel-alá jár a képernyőn. – Hogyhogy ennyire szereted a rapet? Nem olyannak tűnsz, aki…
– Bukik az ilyesmire? Miért, minden művésznek az emós nyavalygást kell csípnie?
Zavartan rázza a fejét.
– Nem, nem erre gondoltam.
– Hát akkor mire?
– Jó, talán részben erre gondoltam – adja meg magát mosolyogva.
– Sejtettem."

"Én: Nahát, tehát így gondolkodsz rólam? Hogy fogok egy pici beszélgetésfoszlányt, időtlen időkig dédelgetem, aztán bumm, egyszer csak felhozom, amikor a legkevésbé számítasz rá és az arcodba dörgölöm?
Caleb: Igen.
Én: Okos fiú."

"– Csak jelezném, hogy három randit kellett túlélnem ezzel a némberrel, mire beadta a derekát. Három randit. El tudod képzelni, mennyibe került csak a kajája?
Megelőzve engem, Delia felkap egy párnát a kanapéról, és Zach felé hajítja.
– Menj innen, te bunkó!"

"– Szuper. Ezt jó hallani. Csak szívesen megismerkedtem volna vele, mert tuti, hogy még mindig félhülyének hisz.
– Csak félhülyének? Biztos, hogy csak félig…? Végül is tavaly bemásztál az ablakán, hogy ellopj egy kecskegidát."




Nyereményjáték


Mostani blogturnénk állomásain azok lesznek előnyben, akiknek ismerős Teagan Hunter előző, Let’s Get Textual - Légy merész című regénye. A feladat minden kérdésre helyes és pontos választ megadni a rafflecopter megfelelő sorában.
Figyelem, a kiadó csak magyarországi címre postáz; a nyertesnek 72 óra áll rendelkezésére, hogy válaszoljon, ellenkező esetben automatikusan újat sorsolunk!


Mi a regény legelső mondata?




Nézzetek be a többi állomásra is

11/08 Angelika blogja
11/10 Dreamworld - idézetek
11/12 Dreamworld
11/14 Hagyjatok! Olvasok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése