2023. január 28., szombat

Blogturné extra - Arcana Rising


A Könyvmolyképző Kiadó jelentette meg Az Arkánum Krónikák sorozat negyedik részét Kresley Cole tollából: Arcana Rising - Vihar előtti csend címmel. A rajongók és persze bloggereink is repesve várták már, hogy a kártyák újra mozgásba lendüljenek. Kövesd az állomásokat és a játék megfejtéséért cserébe esélyed lesz megnyerni a könyvet a kiadó felajánlásában.




Idézetek


"Találkozott a pillantásunk.
– Sosem engedlek el! – bömbölte."

"– Csókolj meg, és utána mondd,hogy nincs bennem isteni!"

"– Az ágy csak egy dolog – suttogta mind messzebbről. – De ha soká habozol, a szíve fagyosabb lesz, mint a kardja."

"– Megkínálod a foglyodat? – intett a levesre a gúzsba kötött kezével.
– Talán, ha a fogoly megkínálja a melegével a szobát… és az ételt.
Összenyomta az ajkát.
– Légy kedvesebb, különben megmaratlak egy zsákossal. Talán nem ma este, vagy ezen a héten. Hanem egy szép napon. "

"– Mit csináltál a Villanás előtt?
– Történelmet hallgattam, és néhány társammal bulikat promóztunk. Elhagyatott épületekbe szerveztünk partikat. Mindenki azt hitte, azért fizetnek minket, hogy jól szórakozzunk, de igazából rengeteg gürcöléssel járt.
– Szóval csak élethalálharcra cserélted a buliszervízt?
Russell Crowe híres Gladiátor-idézetével felelt.
– Nem szórakoztok jól? "

"– A melóban megtanultam, hogy az önreklám mindennél fontosabb. Mondj egy kultúrát, aki jobban el tudta adni magát! A rómaiak ki sem láttak a lobogókból, a jelképekből, az egyenruhákból, a versenyekből. Minden könyörtelenség dacára volt becsületkódexük. Rajongtak a harcosokért és a versengését. És engem imádtak!"

"– Hány éves vagy? – Nem tudtam megállni.
– Huszonhárom. Te pedig úgy… – ráérősen végiggusztált – húsz?
– Tizenhét.
Leesett az álla.
– Egy ilyen apróság után epekedtem?"

"– Mindjárt jövök. – Felpattantam, és célba vettem az ajtót.
– Hová mész?
Megálltam a küszöbön.
– Elugrok a folyóhoz.
A nagyi rám pislogott.
– Honnan veszed, hogy visszajössz?"

"– Legyen, drága feleségem. Részemről ráérünk estig. Úgy látom, inkább edzeni lenne kedved.
Kis híján felnyögtem.
Hátralépett.
– Dobj magokat a zsebedből, és hajtasd ki őket a levegőben!
– Ki van csukva. Most nincs ahhoz elég erőm. – Kidőlnék.
– Szerinted vajon miért? – kérdezte kimérten."

"– Kinek kell ellenség, ha ilyen hölgykoszorú az ágyastársa? – merengett Aric szárazon."




Nyereményjáték


A kiadó oldalán bele is olvashatsz a regénybe! Mindenképpen érdemes, mert a játékunk minden kérdésére megtalálod a választ. A rafflecopter doboz megfelelő sorába írd be a feltett kérdésre adott megoldást.
Figyelem, a kiadó csak magyarországi címre postáz; a nyertesnek 72 óra áll rendelkezésére, hogy válaszoljon, ellenkező esetben automatikusan újat sorsolunk!

Circe hívószava:




Nézzetek be a többi állomásra is

01/20 Kelly és Lupi olvas
01/22 Függővég
01/24 Könyvvilág
01/26 Könyv és más
01/28 Dreamworld - Idézetek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése