2018. december 4., kedd

Blogturné extra - A legkedvesebb szomszéd



Hamarosan megjelenik a Könyvmolyképző Kiadónál Penelope Ward újabb romantikus regénye: Neighbor Dearest - A legkedvesebb szomszéd, mely önálló regény, nem kötődik szorosan a Stepbrother Dearest történetéhez. A Blogturné Klub tagjai hét állomáson keresztül boncolgatják a kérdést, vajon létezik igaz barátság egy nő és egy férfi között? Tarts velünk és a játékunk megfejtéséért cserébe megnyerheted a három nyereménykönyv egyikét a Könyvmolyképző Kiadó felajánlásában.




Top10 idézet


"Az új otthonom a Mission Disctrict nevű környék központjának déli részén volt, és imádtam az ottani közeget. Gyümölcsös, zöldséges standok, kávézók övezték az utcákat, és ez a rész egyben a latin kultúra Mekkájának is számított, ami csodás volt, azt leszámítva, hogy erről is Elec jutott eszembe, aki félig ecuadori származású. Mindenhol valami kis emlékeztető, ami eszembe juttatta azt, aki összetörte a szívemet."

"– Tudod, milyen vagy, Chelsea Jameson? Mint a pizza. Kívánatos, de nagy dózisban ártalmas"

"– Unikornis, ez meg mit jelent?
– Az unikornist mitikusan gyönyörűnek és elérhetetlennek képzeljük, igaz?
– És…
– Ez volt Greta Elecnek. A volt barátja tudta, hogy nem szerethet bele a mostohahúgába, mert ő tiltott, viszont önnel ez az érzelem kialakulhatott, ami javarészt őszinte is volt. Viszont amikor az unikornis elérhetővé válik, minden megváltozik. Az unikornis ereje elsodor mindent.
– Ezzel azt akarja mondani, hogy Elec tényleg szeretett engem, de csak amikor rájött, hogy nem lehet együtt Gretával? Ő volt Elec unikornisa, nem én.
– Pontosan. Nem ön volt az unikornisa.
– Nem én voltam az unikornisa – ismételtem meg halkan. – Esetleg…"

"– Unikornis. Mi a tököm! – Felismertem a szomszédom mély hangját, és hallottam, hogy újra kuncog.
Damien. Végighallgatta a telefonos terápiámat!
Görcsbe rándult a gyomrom.
De mégis hogyan hallhatott mindent a falon keresztül?
– Te hallgatóztál? – kérdeztem.
– Nem, megzavartál a munkában.
– Nem értem.
– Van egy lyuk a falon. Nem tehetek róla, hogy munka közben hallom a zűrzavaros telefonbeszélgetéseidet.
– Egy lyuk a falon? Te erről tudtál?
– Igen. Még nem javíttattam meg. Azelőttről maradhatott itt, hogy megvettem az épületet. Talán szexlyuk volt, vagy valami hasonló hülyeség.
– Egy szexlyukon keresztül hallgatóztál?
– Nem. Te tettél ki engem olyan emberekkel folytatott bugyuta beszélgetéseknek, akik megkopasztanak téged… egy szexlyukon keresztül.
– Komolyan mondom…
– Bolond lyukból bolond szél fúj?"

"– A dühös férfiak a legjobbak az ágyban.
– Nem bírod abbahagyni, igaz? Nem okoztál már elég bajt? Mindig mondtam neked, hogy hangos vagy, amikor azt hiszed, csak suttogsz. Most itt a bizonyíték, és én iszom meg a levét.
– Majd hálás leszel, amikor orgazmustól sikítozol, miközben a Mérges Művész megcsillogtatja rajtad a tehetségét.
– Bolond vagy.
– Ezért szeretsz.
– Ezért."

"Lassan végigpásztáztam a szememmel.
– Mégis mit csinálsz, hogy így nyitsz ajtót?
– Én mit csinálok? Beléd mi ütött, hogy őrült módjára kopogsz az ajtómon? Próbáltam megúszni, hogy ki kelljen jönnöm a zuhany alól, de azt hittem, valami nagy baj van. Mi a franc ez a szag? Ugye, nem szalonna?
– De, az. A munkahelyemen szalonnát sütöttem. Én…
– Bakker! – préselte ki magából.
– Azért jöttem, hogy beszéljünk a lyuk orvosolásáról, de úgy tűnik,…
Mielőtt befejezhettem volna a mondatot, két rottweiler vágtatott felém, majd teljes súlyukkal rám ugrottak és hanyatt döntöttek. Ahogy a folyosón feküdtem, eszeveszettül nyalogatták az arcomat, a nyakamat és a mellkasomat. A blúzomat is csipkedték.
Halálra rémültem, de azért kiáltoztam.
– Szedd le rólam őket!
Damien addig küszködött a nagydarab kutyákkal, amíg végre sikerült őket leemelnie rólam. Az arcom ragadt a nyáltól."

"– Te vagy az unikornisom…
Én csak pislogtam.
– Ez őrület.
Lassan felém lépett.
– Mitikusan gyönyörű és elérhetetlen. Emlékszel, hogy ezt mondta a terapeutád? Akkor azt hittem, hogy ez nevetséges. De minél többet gondolkozom rajta, annál inkább értem. Te egy ábránd voltál, amiről soha nem képzeltem, hogy testet ölthet. Mindig is ez voltál nekem, csak akkor még nem tudtam. Te vagy az unikornisom. – Határozottan a kezébe fogta az arcomat. – Te vagy az én kurva unikornisom, Chelsea.
– Én?
– Igen."

"– A pizza olyan, mint a szex. Nehéz elszúrni."

"– Nekem bármi jó.
– Rebarbaraszörp megteszi? – ugratott.
– Ühm… nem.
– Tehát mit kérsz?
– Bort.
– Milyet?
– Bármilyet.
– Miért nem mondod ki, hogy mit szeretnél?
– Tényleg, bármi jó… kivéve a muskotály.
– Látod! Most mi lett volna, ha egy muskotályt nyitok ki? Meg kellett volna innod, és szörnyen érezted volna magad.
– Lehet.
– Ne félj kimondani, hogy mit szeretnél. Az élet ehhez túl rövid.
– Jó, akkor van chardonnay?
– Nincs.
– Fehér zinfandel?
– Nincs.
Felnevettem.
– És mi van?
– Sör.
– Sör…
– A meg mindig, amit szeretnél, de legalább ne félj kérni.
– Egy kis víz jó lesz."

"– Te kezded, írd le a neved – mondtam.
Visszatartott lélegzettel figyeltem a tolla minden mozdulatát, ahogy leírta: Damien Homer Hennessey.
– Homer?
Bólintott, de még mindig a papírt nézte.
– Homer.
Kuncogtam.
– Homer, mint a…
– A Simpson családban. Igen, Homer Simpson. Körülbelül akkor kezdték játszani a tévében, amikor születtem. Az apám imádta, és úgy döntött, hogy a világ összes neve közül, amit választhatott volna második névként, ő a Homert szeretné.
– És anyukád belement?
– Látod, mennyire odavan apámért. Bármit eladhatott volna neki."




Nyereményjáték


A regény fontos mellékszereplői a kutyusok, ezért a játékunkban is szerepet kapnak. Ismerjétek fel a kutyamániás sztárokat, és írjátok be a nevüket a rafflecopter doboz megfelelő sorába.
Figyelem, a kiadó csak magyarországi címre postáz; a nyertesnek 72 óra áll rendelkezésére, hogy válaszoljon, ellenkező esetben automatikusan újat sorsolunk!






Nézzetek be a többi állomásra is

12/01 Kelly és Lupi olvas
12/03 CBooks
12/05 Dreamworld -Top10 idézet
12/07 Deszy könyvajánlója
12/09 Sorok között
12/11 Kristina blogja
12/13 Sorok között - Borítómodell

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése