2018. december 1., szombat

Blogturné extra - Micsoda fény!



A Tizenhárom okom volt sikerszerzője egy új, karácsonyi-romantikus regénnyel jelentkezett, ami többek között az első szerelemről, a megbocsátásról és a második esélyről szól. A különleges történetről a Blogturné Klub bloggerei extra állomásokkal tarkítva mesélnek. Játssz velünk, és nyerd meg a 3 ajándék könyv egyikét!




Top10 idézet


"– Tudod, ez csak azért baj, mert…
– Tudom! Mert nem költhetünk egy rakás pénzt az ajándékokra, ha utána szakítani akarok vele…
– Szerintem lepjétek meg egymást valami egyszerű és olcsó dologgal, amit ti csináltatok – tanácsolom.
– Valami saját kezűleg készített, személyes cuccal? Ez még rosszabb! – Odasétál egy lefújt fenyőhöz és leveri róla a műhót. – Hogy tudnék szakítani egy olyan sráccal, aki napokig faragott nekem valami fafigurát vagy ilyesmi?"

"A szívem mintha kihagyna egy ütemet, amikor azt látom, hogy Caleb kicsomagol egy borsmentás sétapálca nyalókát és azzal kezdi elkeverni a forró vízbe öntött csokiport. Amikor elengedi a cukorkakanalat, az továbbra is pörög körbe-körbe. 
– Én is így szoktam inni – árulom el.
– Miért, máshogy is lehet? – mosolyog.
– Olyan, mint egy olcsó mentás moccacino. 
Oldalra billenti a fejét és egészen új szemmel vizsgálja az italát. 
– Hívhatod így, de ez egy kicsit sértő rá nézve, nem?"

"– Azt tudod amúgy, hogy a bankok szívesen beváltják az egydollárosokat nagyobb címletekre? 
Becsukja a tárcáját és rám mosolyog. 
– Most erre mit mondjak? Lusta vagyok én ahhoz, hogy bankba menjek.
– De legalább tisztában vagy a hibáiddal -  válaszolom. – Ez nagyon egészséges."

"– Caleb, te egy nagyon enigmatikus személyiség vagy– közlöm vele. 
Anélkül, hogy levenné a szemét a rajzról, így szól: – Muszáj felhívnom rá a figyelmed, hogy épp az előbb használtad az enigmatikus szót.
– Nem először használja – jegyzi meg Heather. 
Caleb ránéz. 
– Akkor azt hiszem, ő az egyetlen ember ezen a helyen, aki valaha használta ezt a szót.
– Jaj, olyan nevetségesek vagytok – közlöm velük. - Heather, mondd meg neki, hogy már te is használtad a kumulál szót korábban. Csak három szótagból áll.
– Persze, hogy használtam, amikor… – Calebre néz, és nem fejezi be a mondatot. – Nem, igazából sosem használtam."

"Karácsonyillat: nagyon sokan mondják ezt, amikor először járnak nálunk. Mintha ezek a szavak ott lebegnének a bejárat fölött, arra várva, hogy kimondják őket."

"– Lehet, hogy az győzött meg, ahogy a kumulál szót használtad. – Az asztalra teszi a két kezét, tenyérrel fölfelé.
– Ó, ebben biztos vagyok – vágom rá. A kezébe teszem a kezem. 
Mindkettőnk válláról nagy súly gördült ma le.
– És ne felejtsd el azt sem – a vigyora most egészen kisfiús –, hogy milyen sok akciót adtál nekem a fákra.
– Ó, hát ezért jöttél hozzánk annyiszor! És ha úgy döntöttem volna, hogy egy idő után teljes áron kell mégis vásárolnod? 
Hátradől és látom, azt latolgatja, meddig élcelődjön még velem. 
– Azt hiszem, ideje, hogy teljes árat fizessek mostantól – mondja végül. 
Megemelem az egyik szemöldököm. 
– Hogy bebizonyítsd, hogy miattam jössz?"

"– Az a helyzet – mondja –, hogy még sosem hoztam haza így senkit.
– Mármint hogyan? 
Lezárja a motort, a házra néz, aztán rám. 
– Te mit mondanál: mi van köztünk? Randizunk, vagy…? 
Imádnivaló ez az aggodalmaskodása. 
– Lehet, hogy meglepő, amit mondok, de szerintem nem kell mindig definiálni a dolgokat. 
Lesüti a szemét. Remélem, nem hiszi azt, hogy most épp azt mondtam, hogy visszakozni akarok. 
– Ne aggódj amiatt, hogy nem tudod, minek nevezz kettőnket – szólalok meg. – Mondd azt, hogy együtt vagyunk és kész.
– Együtt, ez jó – feleli, de a mosolya nagyon halovány. – Leginkább amiatt aggódok, hogy mennyi időnk van még együtt."

"– Arról beszélgettünk, Devon, hogy mit szeretnék karácsonyra!
Devon rámosolyog. 
– Ja, olyan illatosított gyertyát, nem? Imádod őket!
– Micsoda megfigyelő vagy! – dől hátra az ülésére Heather. – Még jó, hogy tele van velük az asztalom meg a gardróbom."

"– Sierra, karácsonyi szezon van! Tegyél magyalt a feje fölé és csókold már meg végre!"

"– De miért nem akartad, hogy belülről nézzem végig?– Az elmúlt években mindig azokban a pillanatban éreztem magam a legbékésebbnek, amikor meggyulladt a gyertyám szenteste. Akkor egy pillanat alatt valahogy minden a helyére került bennem. Közelebb von magához, az állát a vállamra ereszti és a fülembe súgja: – Idén ezt a pillanatot veled akartam megosztani."




Nyereményjáték


A kötet hősnője, Sierra gyakran használ a beszédében kevésbé ismert, idegen szavakat, és ezzel sokszor viccelődnek is. A mostani játékunk során pár idegen szó jelentését találod meg, a feladatod, hogy írd be a megfejtést a Rafflecopter doboz megfelelő sorába. (Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő e-mailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)


Megismerő, a megismerésre vonatkozó; a gondolkodáson alapuló.




Nézzetek be a többi állomásra is

12/01 Dreamworld - Top10 idézet 
12/03 Sorok Között Könyves Blog - 7 érdekesség  
12/07 Hagyjatok! Olvasok! - Borítók
12/13 CBooks 
12/15 Dreamworld 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése