2022. május 5., csütörtök

Blogturné extra - Heartstopper



Április végén debütált a Netflixen a Heartstopper - Fülig beléd zúgtam című sorozat, ami Alice Oseman azonos című képregényén alapult. A kötet a Könyvmolyképző Kiadó gondozásában érkezik, és két fiú barátságát és szerelembe esését mutatja be.
Tarts velünk az extra-hosszú blogturnénk, és az értékelések és extra állomások során ismerd meg a képregényt, és ha szerencséd van, egy példányt nyerhetsz is a kötetből.
 



Idézetek


"– LÉGYSZI, GYERE! Az összes többi barátom pöcsfej, nem akarok egész este velük lógni.
– Szerintem új barátokat kéne keresned.
– Hát… Most már itt vagy nekem te, szóval…"

"- Basszus! Hogy lehetsz ennyire jó?
- Van egy hatéves öcsém. A Mario Kart a mindenünk. Különben is, te jó vagy az igazi sportokban, én lehetek jó a kitaláltakban.
- De hát mindenben jó vagy, te kocka!"

"– Charlie igazán aranyos srácnak tűnik. Mikor ismerkedtetek meg?
– Pár hónapja. Egy csoportban vagyunk a suliban.
– Valahogy teljesen más, mint a többi barátod. Te pedig sokkal inkább önmagad vagy vele."

"– Tudnál járni valakivel, aki nem lány?
– Nem tudom… Lehet.
– Meg tudnál csókolni valakit, aki nem lány?
– Én… Nem tudom.
– Meg tudnál csókolni engem?
– Igen."

"– Akkor most Nick bele van zúgva Charlie-ba? Valljátok be, hogy a ti fejetekben is megfordult.
– Tényleg úgy tűnik
– De Nick nem is meleg… vagy igen?
– Hát, ezek után ki tudja
– Nekem nem tűnik melegnek. Amúgy meg nem volt belezúgva abba a csajba, Tara Jones-ba?
– Azt, hogy valaki meleg-e, nem lehet a kinézete alapján megállapítani. És különben sem csak meleg vagy heteroszexuális lehet valaki. Nem szép dolog az emberek szexuális orientációjáról találgatni."

"– Helló Tao… szóval… ami Nick Nelsont illeti… […] szerintem lehet, hogy ő is belém van zúgva
– RÉSZLETEZD.
– Az elmúlt két hétben kábé MINDENNAP együtt lógtunk. És sokkal…nemtom… közvetlenebb… pl megölel. Néha meg azon kapom, hogy engem néz…
– Figyu Charlie… nem akartam elmondani, de… kérdezősködtem róla, és Nick kábé három éve bele van zúgva egy Tara Jones nevű lányba a Higgs-ből."

"- Ööö... izé... szóval akkor most nem tetszik senki?
- Hát... EZT sem mondanám...
- Haha... és milyen a csajszi?
- Miért vagy benne olyan biztos, hogy lány?"

"– NICK NELSON?! Azt hittem, azt mondtad, nem zúgtál bele! […]Teljesen odáig vagy érte már vagy egy hónapja! […] Charlie!! Nem heccelni akarlak… csak hát… ő… tökre nem meleg. Csak rá kell nézni! Ennél heteroszexuálisabb már nem is lehetne.
– Tudom
– Csak fájdalmat okozol magadnak!
– TUDOM […]
– Ki kell verned a fejedből, Charlie.
– Nem megy…"

"- Nem bírom tovább!
- Mert vén vagy.
- 18 hónappal vagyok csak idősebb.
- Vágom, vén tata."

"Nincs véletlenül egy papírzsepid? A tollam... izé... felrobbant."




Nyereményjáték


A Könyvmolyképző Kiadónál nagy örömünkre egyre több olyan kötet jelenik meg, aminek legalább az egyik főszereplője a saját neméhez is vonzódik. Ennek örömére most minden állomáson egy-egy LMBTQ kötetből találtok idézetet, a feladatotok pedig az, hogy beírjátok, mi az adott kötet címe.
Figyelem, a kiadó csak magyarországi címre postáz; a nyertesnek 72 óra áll rendelkezésére, hogy válaszoljon, ellenkező esetben automatikusan újat sorsolunk!


A szerelem pont olyan elkerülhetetlen, mint a halál.




Nézzetek be a többi állomásra is

04/29 Sorok között
04/30 Deszy könyvajánlója
05/01 Sorok között - extra állomás
05/02 Csak olvass!
05/04 Dreamworld
05/05 Dreamworld - Idézetek
05/06 Ambivalentina
05/08 Utószó
05/10 Fanni's Library
05/12 Booktastic Boglinc
05/14 Utószó - extra állomás
05/16 Hagyjatok! Olvasok!
05/18 Spirit Bliss Sárga könyves út
05/20 Könyv és más
05/22 Spirit Bliss extra állomás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése