2022. november 24., csütörtök

Mercedes Ron - Az én hibám


A Menő Könyvek Kiadó gondozásában jelent meg Mercedes Ron Az én hibám című könyve, amelynek középpontjában mostohatestvérek között kialakuló románc áll. Amennyiben ti is kíváncsiak vagytok Noah és Nick izgalmas és szenvedélyes történetére, tartsatok velünk és játsszatok a kiadó által felajánlott példányért.
 
 
Mercedes Ron: Az én hibám
 
Kiadó: Menő Könyvek
ISBN: 9789635841592
Oldalszám: 480 oldal
Fordító: Sermann Eszter

Fülszöveg:
Nicholas Leister arra született, hogy pokollá tegye az életemet.
Magas, kék szemű, éjfekete hajú srác... Ugye szuperül hangzik? Egészen addig, amíg ki nem derül, mostantól ő lesz a mostohatestvéred, ráadásul egy személyben megtestesít mindent, ami elől világ életedben menekültél.
"Veszélyes." Ez volt az első gondolatom, amikor megismertem, és rájöttem, kettős életét titokban tartja újdonsült mostohaapám előtt.
De mégis hogy kerültem a hálójába?
A válasz egyszerű: akinek ilyen szeme van, az fenekestül képes felforgatni a világodat.
Az én hibám.

Saját véleményem:
Mercedes Ron egy huszonkilenc éves szerző, aki már évekkel ezelőtt meglehetősen nagy népszerűségre tett szert a Wattpadon, olyannyira, hogy a Bűnösök című sorozatát több mint negyven millióan olvasták világszerte. Ráadásul jövőre kétszáznegyven országban debütál a sorozat filmadaptációja az Amazon Prime-on. Mindezek figyelembevételével meglepő, hogy kis hazánkban jóformán elsikkadt Az én hibám megjelenése. Viszont töredelmesen bevallom, ha nincs a Könyvhét és nem nyomják a kezembe, hogy olvassam el a fülszövegét, illetve nem hallok róla igazán csábító dolgokat, akkor nemhogy nem olvastam volna el, de még a létezéséről se tudnék. És az bizony nagy kár lenne!

"Amikor megláttam, az első reakcióm az volt, hogy magamban felkiáltottam: micsoda szem! Égszínkék szemét olyan világosnak láttam,mint a szobám falát; ez a szín tökéletes kontrasztot alkotott ébenfekete, kócos, izzadtságtól nedves hajával."

A tizenhét éves Noah élete egyetlen nap alatt fordul fel fenekestül, amikor is anyja Kaliforniába tartó kocsijában találja magát. Akarata ellenére maga mögött kell hagynia korábbi életét: szülőföldjét, munkáját, gimijét, barátnőit és barátját is, hogy beköltözzön újdonsült mostohaapja luxusvillájába és olyan emberek között éljen, akiket szívből megvet. Esze ágában sincs más által finanszírozott puccos suliba járni és együtt lógni a milliomospalántákkal, egyszerűen csak szeretné visszakapni régi, kanadai életét. Ám ekkor még csak nem is sejti, hogy nem új otthona a legrosszabb, ami vele történhet, hanem mostohatestvére, az ellenállhatatlanul vonzó, ám meglehetősen pökhendi, minden porcikájában veszélyt sugárzó Nick, aki lekezelően bánik vele. Noah-t azonban nem olyan fából faragták, aki hagyja magát... és ennek köszönhetően megkezdődik a szegény lány-gazdag fiú húzd meg-ereszd meg viszonya, aminek semmiféle figyelmeztetés nem tud gátat szabni.

Őszinte leszek, legvadabb álmaimban sem gondoltam volna, hogy ez a történet ennyire fog tetszeni, de az a helyzet, hogy rögtön beszippantott és az utolsó mondatáig el sem eresztett. Képtelen voltam letenni, valósággal faltam a sorokat, miközben oldalról oldalra párolgott el mindennemű félelmem. Eszméletlenül addiktív, érzelmes, pergő és olvasmányos volt, izgalmas történetszállal, karakteres szereplőkkel, na meg egy sor olyan problémával, ami kellő élt, illetve mélységet tudott adni a történetnek. Volt itt minden a családon belüli erőszaktól kezdve, az elvált szülők gyerekeit érintő sérelmeken át, egészen a sötét üzelmekig. A kulcs azonban, amiért ez ennyire jól tudott működni, a váltott szemszögnek köszönhető, vagyis annak, hogy az olvasó beleláthat mind Noah, mind pedig Nick gondolatvilágába, s megismerheti, mi lapul bennük a felszín alatt.
Látszólag két különböző, mégis rendkívül összetett karakterről van szó, akik jóval többek a "szegény lány", "gazdag fiú" skatulyánál. Különösen igaz ez Nickre, a kék szemű, fekete hajú rosszfiúra, aki látszólag titkokat rejteget, miközben megrögzötten keresi a veszélyes helyzeteket, a valóságban viszont minden megnyilvánulásának  oka van - méghozzá nagyon is hétköznapi. De Noah is számos figyelemre méltó tulajdonsággal és sérelemmel rendelkezik, amik többé teszik ezt a történetet egyszerű tinirománcnál.
Persze nem fogok hazudni, Az én hibám egy nagyon is szenvedélyes, érzelmekben gazdag regény, amiben szikrázik a levegő a két főhős között, jól prezentálva, mennyire vékony határ választja el a gyűlöletet a szerelemtől.

Mindent egybevetve nagyon ajánlom, ha szeretnétek egy érzelmekben gazdag, sodró lendületű, izgalmas és modern romantikust regényt olvasni, ami betekintést enged a milliomos csemeték sötétebb világába. Külön pozitívumként pedig kiemelném, hogy bár egy trilógiáról van szó, ez a rész önmagában is megállja a helyét.
Végezetül szeretném megköszönni Csapody Kingának, hogy a kezembe nyomta ezt a regényt, mert az idei év egyik legpozitívabb csalódása lett: nagyon szerettem!


Pontszám: 5/5
Kedvenc szereplő: Nick, Noah
Kedvenc jelenet: nem spoilerezek
Negatívum: -
Borító: 5/3
Sorozat: Bűnösök #1
Megtetszett? Vidd haza!




Nyereményjáték


A játékunk során olyan regényekből fogunk idézni, amelyekben - Az én hibám-hoz hasonlóan - mostohatestvérek szeretnek egymásba. A feladat, hogy kitaláljátok melyik könyvre gondoltunk, és beírjátok a könyv szerzőjét és címét a Rafflecopter doboz megfelelő sorába.
Figyelem, a kiadó csak magyarországi címre postáz; a nyertesnek 72 óra áll rendelkezésére, hogy válaszoljon, ellenkező esetben automatikusan újat sorsolunk!


Különös, milyen hamar félre lehet tenni a büszkeségünket, amikor úgy érezzük, hogy valakinek, akivel törődünk, segítségre van szüksége.




Nézzetek be a többi állomásra is

11/20 Könyvvilág
11/22 Könyv és más
11/24 Dreamworld

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése