2013. augusztus 28., szerda

Csontváros kampány - 13. nap: Miért jó?


Sziasztok!

Ma véget ér a Csontváros kampány (köszönöm, hogy velünk tartottatok!), és szerettem volna méltó módon lezárni, ezért megkértem néhány Árnyvadászt, hogy mondja el, miért jó Árnyvadásznak lenni, illetve, hogy számukra mit is jelent ez.


"Nehéz néhány mondatban összefoglalni, mennyi mindent köszönhetek az árnyvadászoknak. Az elmúlt egy évem alatt minden nap velük keltem, velük feküdtem, már el sem tudom képzelni, milyen lenne az árnyvilág nélkül. Mert árnyvadásznak lenni számomra - és sokunk számára - életstílus. Ott vagyunk egymásnak, együtt izgulunk, sírunk, nevetünk. Összetartunk, mert van, ami összetart minket. Egy csodálatos történet, szereplők, akiket szinte már a családunknak érzünk és egy világ, amiben elmerülhetünk, amikor csak kedvünk tartja. Ha tényleg egy mondatban kellene összefoglalnom, azt mondanám: az Angyal velünk van :) "
Mihóczy Mercédesz (Deszy) - vegzetereklyei.net


"Egészen a KÁP- szavazásig "csak" egy lelkes Cassandra Clare- rajongó voltam, akit mélyen megérintettek A Végzet Ereklyéi- könyvek. Aztán a KÁP- szavazás alatt ráébredtem, hogy a magyar Árnyvadász- közösség igazi, összetartó társaság, ahol folyamatosan szövődnek az új ismeretségek, barátságok. Sokakkal beszélgettem a közös virrasztás alatt és rájöttem, hogy tényleg úgy lehet a legkönnyebben barátokat szerezni, ha magad is barátságos vagy. Árnyvadásznak lenni számomra egy életforma. Meglátni egy kacsát és félni. A többiekkel együtt olvadozni a filmet és a szereplőket nézve. Rúnás tetkót tervezni. ... Az egyik legjobb dolog az életemben, hogy Árnyvadász lehetek, tagja a közösségnek."
Szijjártó Réka



"Hogy miért jó Árnyvadásznak lenni? Számomra egyértelmű: mert úgy érzem, hogy részese lehetek a könyv világának, ami egyszerűen egyedülálló és fantasztikus – korábban soha nem hittem volna, hogy hasonlóról olvashatok. A ráadás az, hogy a valóságban is tagja lehetek egy olyan összetartó rajongói közösségnek, ami büszkeséggel tölt el."
Enikő 


"Hogy miért jó Árnyvadásznak lenni? Erre egy szó jut azonnal az eszembe: A közösségért. Nagyon ritkán lehet kifogni ennyire összetartó embereket. Igen, egy film, és a könyvsorozat hozta össze a népet, de mára bátran állíthatom, hogy kialakult egy szuper mag, ami egyre csak bővül és bővül. Méghozzá nem is akárhogy, hiszen legyőzünk minden akadályt. Nekem akkor vált igazán valóságossá, amikor Magnus nyert a KÁP-on, akkor mutatkozott meg, kik azok az Árnyvadászok, és igenis nagyon jó érzés volt ott lenni. Ezen felül itt film, premier előtt, feliratosan, csak nekünk.. És még ha egyszer el is múlik a film, a most szerzett élmények, emberek nem fognak eltűnni...."
Máté Brigitta


"Számomra ez nem csak egy őrület. Nem csak egy szimpla rajongási tárgy, ami majd véget ér. Árnyvadásznak lenni, annak vallani magad, egy olyan összetartó csoportba való bekerülést jelent, ami nem csupán napokra, hónapokra szól. Az Árnyvadászok hűségesek, barátságosak és kitartóak - ez ad nekem is erőt a mindennapokhoz. "
Pataki Andi


"Árnyvadásznak lenni olyan, mintha az ember folyton hazamenne a saját kis világába, ahol nem zavarják a mondén világ gondjai. Elmerül a Cassie könyvei által nyújtotta pörgős kis rengetegben, és egyszer csak arra eszmél, hogy elfogytak a lapok."
Egyed Regina


"Amikor elolvastam a könyvet, nem gondoltam volna hogy ebben a csapatban fogok kikötni. Imádom ezt a csapatot, amit már talán a második családomnak is tekinthetnék, mert az összefogása páratlan ezen a világon , és maga az érzés hogy tartozhatok valahová ...  főleg hogy ide, hihetetlen számomra. Naponta több órát töltök akár hogy lássam mi hírt oszt meg a többi társam. Hogy akár a mozin is végig vonulok talpig árnyvadászként , s vállalom hogy mindenki megbámul, mer tudom, nem vagyok egyedül!"
Kovács Zoé  

 
"Két és fél éve, hogy Árnyvadász vagyok, 2011 januárjában olvastam először a Csontvárost, és be kell valljam, a könyv háromnegyedéig kételkedtem abban, hogy ez nekem maradandó élmény lesz. Cassie viszont azzal a fantasztikus csavarral (aki olvasta, az tudja, melyikről beszélek) elérte, hogy nyilvánosan sírjak a könyvön (amit az előtt sosem csináltam, utálok nyilvánosan sírni), és akkor már tudtam, hogy végleg szerelembe estem a könyvvel és az egész Árnyvadász világgal. Azóta is aktív része vagyok a világnak, mert egyszerűen lenyűgöz az, amit Cassie felépített, és imádok a világában élni. Imádom a humort és a karaktereket, imádom az apró pici elrejtett jeleket, de legjobban az élő embereket szeretem, akik szintén részesei az Árnyvadász világnak. Tavaly nyáron, amikor Deszy indította az Árnyvadászok oldalt, akkor kezdtem aktívabb lenni, újra bekerülni a világba, akkor kezdtem más Árnyvadászokkal megismerkedni, és egyszerűen hihetetlen, mennyire összetartó ez a csapat. Annyi mindent sikerült elérnünk együtt, és nem igaz, hogy egy ember nem számít, mert igenis számít, és ez itt nagyon jól megmutatkozik. Ez nem csak a magyar fanokra vonatkozik, hanem a külföldiekre is, nemzetközileg tartjuk a kapcsolatot. Imádom, hogy Cassie annyira szereti a rajongóit, hogy mindig igyekszik mindenre válaszolni, tartja velük a kapcsolatot, és igen, mondhatnátok, hogy persze, hiszen a rajongókból él meg, de látszik rajta, hogy ő ezt szívből teszi, nem munkából. Tényleg szereti a rajongóit. A filmes stáb pedig egyszerűen fantasztikus. Az csak egy dolog, hogy a filmben mindenki odatette magát, még az is, aki az utolsó csavart szerelte, de annyira figyeltek ránk, a rajongókra, hogy az hihetetlen. Tartják velünk a kapcsolatot, mert szeretnek minket, és szeretnek minket, mert mi szeretjük őket, azért akik és amilyenek. Árnyvadászok, maradjunk mindig ilyenek! :) "
Kasza-Tóth Rita - Fummie 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése