2016. július 7., csütörtök

Nyírd ki ezt a naplót kihívás - 3. nap



A Maxim Kiadó jóvoltából nálunk is megjelent a Nyírd ki ezt a naplót - és alkoss valami újat! c. interaktív könyv, mely nem csak kreativitásra sarkallja gazdáját, hanem szórakoztatja is. Mi több, stressz levezetésére is kiválóan alkalmas.
A feladatok igen sokszínűek, és bár elsőre meghökkentőnek bizonyulnak, egy valamire való könyvmoly számára pedig egyenesen szentségtörésnek, mégis pont a sokkolás és a komfortzónából való kimozdítás a céljuk.
Hitetlenkedésem és belső tiltakozásom ellenére úgy döntöttem, én is belevágok a rongálásba/alkotásba, melynek folyamatát július és augusztus során, lépésről-lépésre veletek is megosztom képekkel, animációkkal, videókkal illusztrálva.
Tartsatok velem a kihívás során, szerezzétek be a saját naplótokat, és játsszunk együtt! Bátorságotok jutalma nem marad el, augusztus végén két aprócska nyereménycsomagot sorsolok ki azok között, akik velem tartanak.


Keri Smith: Nyírd ki ezt a naplót - és alkoss valami újat

Kiadó: Maxim Kiadó
ISBN: 9789632616780
Oldalszám: 224 oldal
Fordító: Loósz Vera

Fülszöveg:
Mindig azt mondták, hogy vigyázz a könyveidre? Most felejtsd el! Ha van benned egy kis romboló hajlam, hogy összegyűrj, szétvágj, átlyukassz vagy összekoszolj egy könyvet, eljött a te időd. Végre itt egy napló, amivel azt tehetsz, amit csak akarsz. Sőt utasítanak rá…
Keri Smith zseniális alkotása, mely több millió példányban kelt el már világszerte, megmozgatja a fantáziádat, elragadja a képzeletedet, és úgy érezheted, te is képes vagy valami hihetetlen dolgot létrehozni.
Győzd le a félelmedet az üres oldalak iránt, és tapasztald meg az igazi kreativitást!




Harmadik nap


8. lépés - Engedd ki a karmaidat!

 

A festés és löttyintés után valami művészien agresszív feladatra vágytam, és amikor megláttam a fekete, hívogató lapot, amire karcolni kell, hanyatt-homlok rohantam a tűért. Árnyvadászként pedig mi mást is véshettem volna az oldalra, mint egy angyali erő rúnát?!
Maga a művelet közepes nehézségűnek mondható, mivel egy viszonylag pici felületű tárggyal nehéz látványos eredményt elérni, illetve vigyázni kell, mekkora erővel karcolunk, mert angyali erő ide vagy oda, a lap nem (csak) fából van, könnyed átszakadhat.
Alternatív módszerként javaslom a macskák bevonását. (Hehe.)


9. lépés - Szúrj, döfj, ne kíméld!


A karcolást követően ugyancsak egy kegyetlenebb típusú feladat után néztem, ami végül az oldalon szereplő lyukak kiszúrásában öltött alakot. Először, minden agyalás vagy rákészülés nélkül színes csillagokká színeztem - filctoll segítségével - a lyukakat, majd továbbra sem törődve a művészi minőséggel, laza csuklómozdulatokkal, szertelenül besatíroztam a hátteret. Amikor mindezzel megvoltam, fogtam egy ceruzát, és keményen átdöftem az oldalt, az utasításnak megfelelő helyeken.
Kezdeti bátortalanságom és félresikerült célzásom után hamar belerázódtam a dologba, és a végére olyannyira belejöttem a döfködésbe, hogy legszívesebben kilyuggattam volna az egész lapot - ám a rombolás helyett inkább beengedtem a napfényt (3. kép).

 
10. lépés - Észak nem felejt 


Alig vártam, hogy megvalósíthassam ezt a feladatot!
Dartsozni gyerekkorom óta imádok - hogy mennyire tudok, az más kérdés, mint a dobási eredményességem is -, úgyhogy, amint minden bolygó megfelelően helyezkedett, kivonultam a teraszra, ahol előkészítettem a terepet. Szórólapokkal jól beburkoltam a kiszemelt helyet, majd gemkapocs, fonal, hullámcsatt és szigetelő szalag segítségével rögzítettem a naplót is, melybe előzetesen beragasztottam egy Joffrey darts képet is - mert hát egy Stark sosem felejt, és az üres oldalt sem hagyja kihasználatlanul.  Ezek követően, labda után kutatva, ráakadtam egy kisebb dióra, ami tökéletesen megfelelt a célnak. Egy tejfölös doboz tetejére nyomkodtam temperát, bevizeztem, majd a diót festve, később a festékbe forgatva megszínesítettem, és kezdődhetett a móka.
Lentebb, a videón (Joffrey találat dokumentációja) és az animáción láthatjátok a próbálkozásaimat. Azt viszont muszáj hozzátennem, hogy a Joffrey homlokát ért találatom teljesen spontán történt, mégis életem egyik legfőbb műveként gondolok rá. :D 


Nézzetek vissza holnap is, folytatjuk mesés kihívásunkat!


 



Megtetszett? Szerezz egyet te is!




Nyereményjáték


Egy kihívás nem igazi kihívás, ha nincs valami aprócska tétje! Tartsatok velem a napló kinyírásában, és augusztus végén kisorsolok egy szerencsés nyertest, aki gazdagabb lesz néhány dedikált könyvjelzővel és könyves relikviával.
Hogy ehhez mit kell tennetek? Szerezzétek be a Nyírd ki ezt a naplót! egy példányát, csináljatok meg belőle legalább egy feladatot, melynek fényképes bizonyítékát küldjétek el a www.dreamworld.books.blog@gmail.com e-mail címre, és extra pontokért kedveljetek néhány facebook és instagram oldalt.
Ha pedig augusztus végéig valamilyen oknál fogva nem sikerülne beszereznetek a naplót, sebaj. Egy szerényebb könyves relikviás csomag azok között is gazdára talál, akik megosztják a blog kihívásának bármely napját, és kedvelik a rafflecopterben látható oldalakat.
Fontos! Csak Magyarország területén belül tudok postázni, illetve a nyereményjáték teljesen független a kiadótól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése