2016. július 16., szombat

Nyírd ki ezt a naplót kihívás - 9. nap



A Maxim Kiadó jóvoltából nálunk is megjelent a Nyírd ki ezt a naplót - és alkoss valami újat! c. interaktív könyv, mely nem csak kreativitásra sarkallja gazdáját, hanem szórakoztatja is. Mi több, stressz levezetésére is kiválóan alkalmas.
A feladatok igen sokszínűek, és bár elsőre meghökkentőnek bizonyulnak, egy valamire való könyvmoly számára pedig egyenesen szentségtörésnek, mégis pont a sokkolás és a komfortzónából való kimozdítás a céljuk.
Hitetlenkedésem és belső tiltakozásom ellenére úgy döntöttem, én is belevágok a rongálásba/alkotásba, melynek folyamatát július és augusztus során, lépésről-lépésre veletek is megosztom képekkel, animációkkal, videókkal illusztrálva.
Tartsatok velem a kihívás során, szerezzétek be a saját naplótokat, és játsszunk együtt! Bátorságotok jutalma nem marad el, augusztus végén két aprócska nyereménycsomagot sorsolok ki azok között, akik velem tartanak. 


Keri Smith: Nyírd ki ezt a naplót - és alkoss valami újat

Kiadó: Maxim Kiadó
ISBN: 9789632616780
Oldalszám: 224 oldal
Fordító: Loósz Vera

Fülszöveg:
Mindig azt mondták, hogy vigyázz a könyveidre? Most felejtsd el! Ha van benned egy kis romboló hajlam, hogy összegyűrj, szétvágj, átlyukassz vagy összekoszolj egy könyvet, eljött a te időd. Végre itt egy napló, amivel azt tehetsz, amit csak akarsz. Sőt utasítanak rá…
Keri Smith zseniális alkotása, mely több millió példányban kelt el már világszerte, megmozgatja a fantáziádat, elragadja a képzeletedet, és úgy érezheted, te is képes vagy valami hihetetlen dolgot létrehozni.
Győzd le a félelmedet az üres oldalak iránt, és tapasztald meg az igazi kreativitást!




Kilencedik nap


29. lépés - Legyen hó, legyen hó!


Amikor elsőnek lapoztam át a könyvet, nagyjából a homlokom vonaláig szaladt a szemöldököm ennek a feladatnak a láttán (is). Akkor még görcsösen, a leírt feladat szó szerinti megvalósításán agyaltam; elképzeltem, hogyan csomagolom be a naplót és rakom a mélyhűtőbe. Az egyetlen bibi csak az olvadás utáni tetemes vízmennyiség volt, úgyhogy picit jegeltem a témát (hehe). És mennyire jól tettem! Miután feloldódtak a gátlásaim, és képes voltam elengedni a fantáziámat, egyből Elsa képe ugrott be.
Ceruzával megrajzoltam az alak kontúrjait, majd vízfestékkel megfestettem a haját és a ruháját, míg a bőréhez testszínű ceruzát használtam. Az eredmény ekkor még nagyon semmilyen volt, így fogtam a csillámporos szájfényemet és bekentem vele Elsa ruháját, és fekete temperával kontúrt adtam a szemének. De még ez sem volt elég!
Kék és fehér vízfestéket összekevertem, megfestettem a ruha uszályát és bepöttyöztem a sötétkék részt a ruhán, majd a jégkockás résznek is színt adtam, és néhány mintával kiegészítettem.
Az eredmény  láttán rettentően büszke voltam magamra és ravaszságomra... és ez egészen addig ki is tartott, míg inspirációs képeket, videókat nézegetve bele nem botlottam egy tucatnyi hasonló megoldásba. :D


30. lépés - Pszichológusok rémálma


No, hát kérem... Gondolom most a pszichológusok és -palánták zokognak és diagnózisok sorát állítják fel. Bevallom, engem is masszív sírás kap el, ha ránézek erre az oldalpárra. Nem így terveztem, nagyon nem. :D
Az eredeti ötletem az volt, hogy bekenem kék, piros és zöld temperával az ujjaimat és színes köröket mázolok. Csakhogy az összkép rendkívül sötét lett, és minden ráfestési próbálkozásom még katasztrofálisabb eredményt produkált, úgyhogy addig vittem fel új és új színeket, vonalakat, míg ez a borzadály meg nem született. És az a legdurvább, hogy története is van! 
A katicák leigázták az emberiséget, évszázadok során gigantikusra nőttek, és rejtélyes módon rikítószínűvé varázsolták a növényvilágot. Igen, most már jöhet az a diagnózis... :D


31. lépés - Hamupipőke, Hamupipőke...


Többször említettem már az inspiráló videókat, melyekből itt-ott ihletet merítettem; a "Sikáld meg ezt az oldalt!" ötlete is azoknak köszönhetően született.
Először a fehér oldalra felrajzoltam egy szivacsot, habfodrokat és buborékokat, majd ceruzával kiszíneztem őket. Másnap egy mosogatószivacsot vízbe merítettem (épp csak egy picit), és óvatosan (hisz a másik oldalon a kincses térkép csücsül) nekiláttam a sikálásnak. Igen ám, de azt leszámítva, hogy vizes lett az oldal, semmi nem történt! Csak sokadszori próbálkozásra sikerült ténylegesen megsikálni a lapot, melyen teljesen véletlenül jött ki a 41-es. Mindezzel együtt imádtam csinálni a rajzot és a hamupipőkés sikálást, a feladat pedig benne van a legjeimben.


Nézzetek vissza máskor is, folytatjuk a kihívást!





Megtetszett? Szerezz egyet te is!





Nyereményjáték


Egy kihívás nem igazi kihívás, ha nincs valami aprócska tétje! Tartsatok velem a napló kinyírásában, és augusztus végén kisorsolok egy szerencsés nyertest, aki gazdagabb lesz néhány dedikált könyvjelzővel és könyves relikviával.
Hogy ehhez mit kell tennetek? Szerezzétek be a Nyírd ki ezt a naplót! egy példányát, csináljatok meg belőle legalább egy feladatot, melynek fényképes bizonyítékát küldjétek el a www.dreamworld.books.blog@gmail.com e-mail címre, és extra pontokért kedveljetek néhány facebook és instagram oldalt.
Ha pedig augusztus végéig valamilyen oknál fogva nem sikerülne beszereznetek a naplót, sebaj. Egy szerényebb könyves relikviás csomag azok között is gazdára talál, akik megosztják a blog kihívásának bármely napját, és kedvelik a rafflecopterben látható oldalakat.
Fontos! Csak Magyarország területén belül tudok postázni, illetve a nyereményjáték teljesen független a kiadótól.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése