2016. július 6., szerda

Nyírd ki ezt a naplót kihívás - 2. nap



A Maxim Kiadó jóvoltából nálunk is megjelent a Nyírd ki ezt a naplót - és alkoss valami újat! c. interaktív könyv, mely nem csak kreativitásra sarkallja gazdáját, hanem szórakoztatja is. Mi több, stressz levezetésére is kiválóan alkalmas. 
A feladatok igen sokszínűek, és bár elsőre meghökkentőnek bizonyulnak, egy valamire való könyvmoly számára pedig egyenesen szentségtörésnek, mégis pont a sokkolás és a komfortzónából való kimozdítás a céljuk. 
Hitetlenkedésem és belső tiltakozásom ellenére úgy döntöttem, én is belevágok a rongálásba/alkotásba, melynek folyamatát július és augusztus során, lépésről-lépésre veletek is megosztom képekkel, animációkkal, videókkal illusztrálva. 
Tartsatok velem a kihívás során, szerezzétek be a saját naplótokat, és játsszunk együtt! Bátorságotok jutalma nem marad el, augusztus végén két aprócska nyereménycsomagot sorsolok ki azok között, akik velem tartanak. 


Keri Smith: Nyírd ki ezt a naplót - és alkoss valami újat

Kiadó: Maxim Kiadó
ISBN: 9789632616780
Oldalszám: 224 oldal
Fordító: Loósz Vera

Fülszöveg:
Mindig azt mondták, hogy vigyázz a könyveidre? Most felejtsd el! Ha van benned egy kis romboló hajlam, hogy összegyűrj, szétvágj, átlyukassz vagy összekoszolj egy könyvet, eljött a te időd. Végre itt egy napló, amivel azt tehetsz, amit csak akarsz. Sőt utasítanak rá…
Keri Smith zseniális alkotása, mely több millió példányban kelt el már világszerte, megmozgatja a fantáziádat, elragadja a képzeletedet, és úgy érezheted, te is képes vagy valami hihetetlen dolgot létrehozni.
Győzd le a félelmedet az üres oldalak iránt, és tapasztald meg az igazi kreativitást!




Második nap


5. lépés - King's Landing


Ahogy tegnap ígértem, ma egy kis Tommen-féle ugrással kezdjük a napot, ami bevallom, nem kis lelki erőfeszítésembe került. Könyvmolyként a széltől is óvom a könyveimet, ügyelek, nehogy leessenek, megsérüljenek, vagy bármi bajuk történjen, így amikor a napló arra kért, másszak fel magasra és ejtsem le... hát kellett némi idő, mire meggyőztem magamat.
Mászás helyett - tériszonyosként - viszont úgy döntöttem, a szobám ablakából fogom kihajítani, hisz a második emelet épp úgy megteszi, mint egy magas fa vagy létra. S minek után jól megsimizgettem a drágát, és előre bocsánatot kértem tőle a gaztettért, egy laza mozdulattal kilöktem az én kis "oroszlánomat".
Most pedig tartozom egy vallomással: fantasztikus érzés volt! Mintha titkon mindig is arra vágytam volna, hogy egy könyvet megreptethessek. :D
Megnyugtatásként elárulom (számomra is meglepő módon), egy karcolásnyi baja sem esett - ennyire masszív anyagból gyúrták.


6. lépés - Hodor



A King's Landing után továbbra sem sikerült elszakadnom a Trónok harca sorozattól. Amikor elsőre megláttam az "Írj le egy szót újra és újra" feladatot, egyből tudtam, mit szeretnék. Az ötletem egyszerre felelt meg az utasításnak, és hágta át azt a napló eleji kérésnek megfelelően, miközben egy, a szívemnek is kedves (és ikonikus) fiktív karakternek is tiszteletet állított. Nem is szaporítom tovább a szót (hehe), képzeletben Hodorrá vedlettem.
Magáról a feladatról: Eleinte nagyon mókás. Aztán, ahogy kezd görcsölni a kéz, úgy felrémlik az emberben, van valami párhuzam a gyerekkori "írd le ezt x-szer" büntetés és eközött, és akaratlanul is elgondolkozik azon, hogy ami most móka, az egykor mennyi durcival járt. És végül, amikor jojózik a szem, de már előtted van az elkészült mű, az valami csodás büszkeség: MEGCSINÁLTAD!
Persze lehetett volna játszani a méretekkel, a formával, de ez mind a készítőn áll; az ő fantáziájától függ, mit hoz ki a dologból. Nekem most ez volt a nyerő opció. :)


7.lépés - Yoho, ha nincs rum, a capuccino is Yó


A reptetés után ez megint egy olyan feladatnak bizonyult, ami keményen megdolgoztatta könyvmoly lelkemet. Leönteni egy könyvet? Ráadásul kávéval?! Na jó, vágjunk bele - gondoltam.
Azt viszont tudni kell rólam, hogy utálom a kávét és annak minden formáját, így kénytelen voltam anyu capuccinójából kuncsorogni egy picit, amivel aztán jól leöntöttem a naplót, melyet előzőleg buborékfóliával letakartam a lapok alatt, hogy azért a többi mégse bánja ezt a kegyetlenkedést. Jól tettem, ugyanis a laza löttyintés végül elég brutális lett, mint ahogy azt a képen láthatjátok is. Nem mondom, hogy nem fájt a dolog, de valamilyen groteszk módon mégis ez lett az egyik kedvenc oldalam. Tök jó színe és illata van!


Nézzetek vissza holnap is, szurkálódunk egy kicsit!




Megtetszett? Szerezz egyet te is! 




Nyereményjáték


Egy kihívás nem igazi kihívás, ha nincs valami aprócska tétje! Tartsatok velem a napló kinyírásában, és augusztus végén kisorsolok egy szerencsés nyertest, aki gazdagabb lesz néhány dedikált könyvjelzővel és könyves relikviával.
Hogy ehhez mit kell tennetek? Szerezzétek be a Nyírd ki ezt a naplót! egy példányát, csináljatok meg belőle legalább egy feladatot, melynek fényképes bizonyítékát küldjétek el a www.dreamworld.books.blog@gmail.com e-mail címre, és extra pontokért kedveljetek néhány facebook és instagram oldalt.
Ha pedig augusztus végéig valamilyen oknál fogva nem sikerülne beszereznetek a naplót, sebaj. Egy szerényebb könyves relikviás csomag azok között is gazdára talál, akik megosztják a blog kihívásának bármely napját, és kedvelik a rafflecopterben látható oldalakat.
Fontos! Csak Magyarország területén belül tudok postázni, illetve a nyereményjáték teljesen független a kiadótól.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése