2020. július 26., vasárnap

Blogturné extra - A romboló



Új szerző mutatkozik be a Könyvmolyképző Kiadónál. Az olasz származású, de az Egyesült Államokban élő P. Dangelico romantikus története kitűnő alkalom volt, hogy elmerüljünk a sztársportolók életvitelébe és drukkoljunk a történet hőseinek, hogy megtalálják a közös jövőhöz vezető utat.
Kövesd a Blogturné Klub bloggereit turnéjukon, s ha helyesen válaszolsz játékunk kérdéseire tiéd lehet a kiadó által felajánlott nyereménykönyv.



Ismerd meg a karaktereket!


Camilla DeSantis

"(...) az én ambícióim kicsit más természetűek voltak. Legyek jó feleség. Biztosítsam a legjobb oktatást az összes harmadikos kisdiáknak, aki az osztályomba lép. Ez minden, ami valaha is fontos volt számomra. Vágytam-e valaha is arra, hogy a Fortune magazin 500-as listáján valamelyik cég nagyfőnöke legyek? Nem. Álmodtam-e valaha Pulitzer-díjról? Nem. Hogy kvalifikáljak az olimpiára? Nagyon nem. És ha ettől most visszaesik a feminista mozgalom 50 évvel, akkor is ez a helyzet.
Egy ideig fontolgattam, hogy mesterdiplomát szerzek gyermekfejlődéstanból, amíg Matt meg nem győzött, hogy lesz elég dolgom majd a saját gyerekeink nevelésével is. "

"Ha ez egy szaftos kis romantikus vígjáték lenne, ez lenne az a pillanat, amikor előrukkolok a nagy sorsfordító visszatéréssel. Peregnek rólam a cuki képek, ahogy az edzőteremben izzadok, mint egy ló; kipakolom a ruhásszekrényemet és a hűtőt; új melót szerzek. A háttérben Chaka Khan közreműködésével valami mocsok vagány betétdal menne, amiben arról énekel, milyen menő lesz ez az új és erős én. Előre szólok: semmi ilyesmi nem történt."

"Egyke gyerek vagyok, késői kis csoda."

"Természetemnél fogva alkalmazkodó típus vagyok, iszonyú magas ingerküszöbbel. Hajlamos vagyok kikerülni a konfliktusokat, ami annyit tesz, hogy még akkor is hajlandó vagyok bocsánatot kérni, ha nem én voltam a hibás, amennyiben ezzel el tudom kerülni a konfrontálódást. Félreértés ne essék, nyámnyila azért nem vagyok. De a békét mindig is többre értékeltem, mint megnyerni minden buta, apró összezördülést. Ezzel együtt az elmúlt három év történései erőteljesen megtépázták és próbára tették a türelmemet."

"Gyorsan leellenőrzöm az arcom a visszapillantó tükörben. A szögegyenes, sötét hajam szokásos módon kontyba van fogva. Szintén szokásos módon pár szál már össze-vissza ki is áll belőle. Smink gyanánt mindössze szempillaspirál van rajtam. Könnyen barnulós, középsötét bőröm van, mint apának, az orrnyergemnél egy rakás jól látható szeplővel, amit anyának köszönhetek. Ebből kiindulva – plusz vegyük hozzá a telt ajkaimat – a túl sok sminktől sajnos inkább úgy nézek ki, mint egy Broadway üdvöske vagy egy pucckirálynő, szóval egy kis szájfényen és szempillaspirálon kívül szinte soha nem használok más sminket. Egy dolgot tisztázzunk: attól, mert az ember New Jersey-ben nőtt fel, még nem fog úgy kinézni, mint a Született feleségek szereplői. Személy szerint nálam a szezonbérlet veri a gyémántot, a naptej a sminket és a lapos talpú a magas sarkút. De mondjuk ez csak az én esetem."

"Sportrajongó? Enyhe kifejezés. Végzős koromig softballoztam a Bostoni Egyetem csapatában, amíg már azonban a vállam nem bírta tovább, és döntenem kellett: folytatom és elviselem a nem szűnő fájdalmat, vagy abbahagyom. Ha labda van a játékban, vagy bármi más golyószerű, már meg is vagyok véve. Pillanat, pillanat! Golyó, mint labda, félreértés ne essék…"

"Nem, korántsem vagyok valami kis mimóza. Ettől függetlenül még nem kell letehenezni a kemény százhetvenöt centiméteremet. Jogos, nem vagyok már olyan fitt, mint fősulin, mikor még softballoztam, de rendszeresen edzem a mai napig. Nőiesek a vonalaim, mindig is azok voltak. Mellem is van, fenekem is, ami egész addig szégyenkezés tárgya volt, míg középsuliban rá nem jöttem, hogy ez láthatóan bejön a fiúknak. És ami a legfontosabb, Matthew Edward Blake, a Norwood Gimnázium legmenőbb végzőse, egyszerűen imádta. És ez volt az egyetlen, ami igazából valaha is érdekelt. Hogy van-e néha problémám az önképemmel? Hát hogyne volna. Főleg mikor farmert szeretnék venni, de mutass egy nőt, akinek nincs. Nade, tehén? Hát, azt már nem!"


Ethan Vaughn, Shaw ügyvédje

"A jelek szerint Josh Duhamelnek van egy hasonmása, mivel éppen őt bámulom. Várjunk, ez a pasi még lehet, hogy nála is jobban néz ki. Táncot jár tőle az ember méhe, annyira. Kétségkívül az ilyenfajta génállománynak köszönhetjük, hogy a neandervölgyi ősemberből végül homo sapiens lett. Hosszú szempillák, mandulavágású szemek és versbe illően szimmetrikus arcszerkezet."

"Meglepően durva és kérges a keze."

"Ez a pasas még akkor is megérne pár ajtócsapkodást, ha örök életre szüzességet fogadtam volna."


Calvin Shaw

"Eközben Mr. Tökély válla fölött, a nagy, nyitott nappali végében feltűnik egy hatalmas termetű pasas, aki törülközővel a nyakában végigsétál a folyosón. A hatalmas alatt pedig azt értem, hogy majdnem két méter, tiszta izom. Ezt onnan tudom, mert az izzadságtól átitatott, fehér pólója szinte rá van olvadva a felsőtestére, gyönyörűen kiemelve minden egyes porcikáját. A haja sötét, majdnem fekete és hosszú – sokkal hosszabb, mint a hivatalos fotókon és a városszerte elhelyezett hirdetőtáblákon –, hátrafogva a mostanában divatos, idióta férfi kontyba, amit egyetlen jó ízlésű férfinak sem lenne szabad hordania. Plusz teljesen úgy néz ki, mint aki egy évszázaddal ezelőtt borotválkozott utoljára.
Versenybe akar szállni a Kacsadinasztia legszőrösebb szereplője címért…? Mármint, értem én, hogy még nem kezdődött el a bajnokság, de azért uram ég… Ha csak a higiéniára gondol az ember… Áttörli a homlokát a törülközővel, és mikor újra felemeli a szemét, a tekintete egyenesen rám szegeződik. Még így a szobán keresztül is érzem, hogy ez a leghidegebb, legkérlelhetetlenebb, jeges, szürke szempár, amit valaha is láttam."

"A hang mély és bársonyos. Kétségkívül a legszexibb férfihang, amit valaha hallottam, pedig nem könnyen dobálózok ilyen kijelentésekkel. Telefonszexért kiáltó hang. Ez a pasi simán ki tudna elégíteni bármilyen nőt szimplán azzal, hogy felmondja az ábécét."


Sam

"Egy vékonyszálú, világos barna hajú kisfiú térdel egy óriási Lego szett előtt, amit aprólékos gonddal rakosgat össze. Odasétálok, és törökülésben lehuppanok mellé. Rám pillant azzal a már valahonnan ismerős, nagy, szürke szemmel, majd félénken vissza is kapja a tekintetét a köztünk lévő átláthatatlan Legokupacra."


Matt

"Még mindig felfoghatatlan számomra, hogy tehetett ilyet Matt. Matthew Edward Blake a gimis nagy szerelmem volt, a másik felem, életem értelme. Ő volt a férfi, akié az első csókom, az első táncom, az első éjszakám lett. Az a férfi is ő volt, aki éveken át hazudott nekem. És nekem halvány fogalmam sem volt az egészről. Viszont nem hibáztathattok. Nem éltünk kimondottan fényűző életet. Idillinek mondhatnánk, de fényűzőnek semmiképp. És ez így ment három évvel ezelőttig, amikor is egy hideg téli éjszakán az életemet örökre megváltoztatta a küszöbömön álló rendőr, aki informált: a férjem autóját és a holttestét épp azelőtt halászták ki a Hudson folyóból.
És ez csak a kezdet volt. A nyomozás csak ezután jött.
Az ambíció mindig is szerves része volt Matt személyiségének. Ez soha nem is volt kérdés. Imádta a csillogó szép dolgokat, na és? Nem volt mohó. Mindig is kedves és nagylelkű volt a körülötte élőkkel."




Nyereményjáték


A történet férfi főszereplője sztársportoló, ezért játékunk egyszerre kapcsolódik sporthoz és könyvekhez: sportoló főhősök keresik szerzőjüket. A turné minden állomásán egy-egy regény főhősének nevét találjátok, a ti feladatotok pedig az, hogy a rafflecopter megfelelő dobozába beírjátok a regény címét és szerzőjének nevét
Figyelem, a kiadó csak magyarországi címre postáz; a nyertesnek 72 óra áll rendelkezésére, hogy válaszoljon, ellenkező esetben automatikusan újat sorsolunk!


Ryan Stone




Nézzetek be a többi állomásra is

07/18 Könyvvilág
07/20 Angelika blogja
07/21 Betonkaszerint a világ...
07/22 Hagyjatok!Olvasok!
07/23 Hagyjatok!Olvasok! - extra
07/24 Veronika’sReader Feeder
07/25 Sorok között
07/26 Dreamworld - extra
07/27 Fanny’s Library
07/28 Deszy könyvajánlója

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése