2021. április 3., szombat

Blogturné extra - Sötét, magányos átok


A Könyvmolyképző kiadónak hála hazánkban is megjelent Brigid Kemmerer Sötét, magányos átok c. regénye. Ennek örömére a Blogturné Klub bloggerei bemutatják ezt a Szépség és a Szörnyeteg meséjén alapuló történetet, mesélnek élményeikről, miközben érdekfeszítő extra tartalmakkal színesítik a turnét.
Tartsatok velünk, ismerjétek meg Emberfallt, és vigyétek haza a kiadó által felajánlott regény egy példányát.




Idézetek


"– Mindig ámulattal tölt el, hogy a legsötétebb reménytelenségből is van kiút."

"– De most te is itt vagy a herceggel, ami azt jelenti, hogy változások jönnek. Mondd csak, hová valósi vagy?
Rhenre pillantok. Jó lenne, ha nem Coale-lal diskurálna, hanem segítene kimagyarázni a helyzetet.
– DC-ből – felelem elhaló hangon.
– Lady Harper Disziből – mondja Evalyn izgalomtól elcsukló hangon. – Ez ám a jó hír. – Hirtelen felkiált. – Csak nem Harper hercegnőhöz van szerencsém? Mikor lesz a menyegző?
Lefagytak az agysejtjeim.
– Én nem... azt mondtad, menyegző?
Evalyn közelebb húzódik hozzám, és jelentőségteljesen emelgeti a szemöldökét.
– Igen, milady. Menyegző.
Filmszakadás.
– Nem! – Olyan hévvel húzom ki magam, hogy közben majdnem kilötykölöm az italt. – Nem. Nem lesz menyegző. – Aha! Még folynak a tárgyalások – bólint nyájasan Evalyn. – Értem. Az emberek örülni fognak – teszi hozzá kisvártatva."

"– Apám egyszer azt mondta, már a születésünkkor kiosztják a lapjainkat. Van, aki a jó leosztással is veszít, és van, aki a rossz leosztással is nyer, de azokkal a lapokkal kell játszanunk, amiket a sors kínál nekünk. Sokszor nem mi választjuk meg, milyen helyzetekkel szembesülünk, de ettől még döntenünk kell."

"– Miért támadtad meg Greyt?
– Egy lányt cipelt a karjában. Azt hittem, pszichopata gyilkos. Megpróbáltam megállítani.
Hát persze.
– Tehát a saját döntésed eredményeként kerültél ide.
– Ne próbáld rám kenni a dolgot!"

"– Nem minden heg látható szabad szemmel, milady. – Kiürítem a poharamat. – Azt hiszem, erre már te magad is rájöttél."

"– Voltam a szobában – mondom Jake-nek. – De aludtatok. Hogy kerülsz ide?
– Megkérdeztem valakit, hogy hol talállak. Én is olvastam ám a Trónok harcát! Én is tudok ám blöffölni! – Csak most tűnik fel neki, hogy páncélt csatolok a ruhámra. – Mit művelsz?"

"Emlékszem, a nép rettegett, hogy egyszer majd én kerülök trónra, mert önző voltam és elkényeztetett, nem olyan jellemes, mint apám.
Most is önző és elkényeztetett vagyok, csak másképp, és továbbra sem vagyok méltó a trónra. "

"Grey hirtelen rám néz.
– Előre kitalálod minden lépésemet. Néha az az érzésem, hogy már azelőtt tudod, mit fogok tenni, mielőtt én magam eldönteném. Pedig nem látsz bele a lapjaimba.
Ördög és pokol!
– Most nem a kártyáról van szó. – Lecsapom a lapjaimat. Kész, vége! – Én a lányról kérdeztelek.
– Hiszen róla beszélek. – Grey elhallgat. – Azt mondod, meg kell győznünk őt. Azt mondod, még sok bajunk lesz vele. Gondolatban, mint mindig, húsz lépéssel előttünk jársz.
Greyre meredek.
Ő felsóhajt, és összeszedi a kártyákat.
– Azt kérdezted, hogyan vettem rá, hogy játsszon velem. Mintha ez valami hatalmas ördöngösség lenne. – Grey összerendezi a paklit. – Milord, nem csináltam semmit. Leültem mellé, és megkérdeztem tőle."

"– Mi a baj? – suttogom.
Ő sem emeli fel a hangját.
– Leégett a parázs, milady.
– Nem, úgy értem, miért nem alszol?
Grey rám pillant.
– Azt hittem, tudod, mit csinál egy gárdista. Megállapítom, hogy a rideg felszín alatt Greynek egész jó humora van. "

"– Nem gúnyolódtam, hölgyem. – Kivárok, de Harper nem válaszol. – A Vasrózsa nem elvarázsolt kastély.
– Jó – szólal meg a lány az ajtó túloldalán. – Akkor micsoda?
– Elátkozott kastély."




Nyereményjáték


Mostani játékunk során olyan könyvcímeket keresünk, melyek a Szépség és a Szörnyeteg történetén alapulnak, vagy éppen azok retellingjei. Tehát nincs más dolgotok, mint megfejteni a hiányos címeket, majd a megoldást beírni a Rafflecopter doboz megfelelő sorába.
Figyelem, a kiadó csak magyarországi címre postáz; a nyertesnek 72 óra áll rendelkezésére, hogy válaszoljon, ellenkező esetben automatikusan újat sorsolunk!


K_GYE_L_N   S_É_S_G




Nézzetek be a többi állomásra is

03/28 Sorok Között
03/30 Fanni’s Library - Retellingek
04/01 Dreamworld - Idézetek
04/03 Hagyjatok! Olvasok! - Szépség és a Szörnyeteg filmfeldolgozások
04/05 Utószó - Playlist
04/07 Fanni’s Library
4/09 Csak olvass!
04/11 Csak olvass! - Fanartok
04/13 Hagyjatok! Olvasok!
04/15 Dreamworld
04/17 Utószó
04/19 Readinspo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése