2022. szeptember 22., csütörtök

Melanie Harlow - Édes szívtipró

 
Melanie Harlow: Man Candy - Édes szívtipró
 
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
ISBN: 9789635970476
Oldalszám: 304 oldal
Fordító: Boros Csilla Andrea

Fülszöveg:
Te mit tennél, ha kamaszkorod bálványa újra felbukkanna az életedben?
Quinn visszajött.
Nemcsak itt van a városban, hanem ráadásul pont az alattam lévő lakásba költözött. És olyan jól néz ki, hogy legszívesebben felfalnám. Tehát legjobb, ha távol tartom magam tőle. De képtelen vagyok.
A szex lélegzetelállító (szerintem a ház alapzata is belereng), de Quinn nem fog átverni – ezúttal nem.
A marketinges tanulmányaim és a reklámszakmában eltöltött öt év megtanított arra, hogy az „igaz szerelem” csak tündérmese, amivel rúzsokat, gyémántot és parfümöt adnak el.
A valóságban nem létezik.
Quinn szerint tévedek, és ezt be akarja bizonyítani.
Szerintem őrült, így állok elébe a kihívásnak. Lehet, hogy ezzel követem el életem legnagyobb hibáját?
Szexi és vicces történet második esélyről és az igaz szerelemről – ami lecsap rád, akár hiszel benne, akár nem.
Ne próbálj ellenállni Quinn-nek! Tarts Jaime-vel, és fald fel te is ezt az édes szívtiprót!

Saját véleményem:
Vannak időszakok, amikor szeretek hátradőlni és egyszerűen csak élvezni, hogy sodródom a történettel, amikor nem vágyom szövevényes szálakra, észveszejtő kalandokra, csak és kizárólag habkönnyű romantikára. Melanie Harlow regényére is ezért esett a választásom.

"Hinned kell abban, hogy van valahol valaki, aki hozzád tartozik, és csak idő kérdése, hogy mikor találtok egymásra."

A Man Candy egy tipikus második esély sztori, ami tökéletesen hozza, amit egy limonádétól remél az olvasó: vicces, fiatalos, szexi, szertelen, egyszerű és gördülékeny. Se több, se kevesebb. Legalábbis egy bizonyos pontig. 
Ahogy már említettem, olykor jólesik elengedni a gyeplőt és hagyni, hogy vigyen a történet. Quinn és Jaime újra egymásra találása, a srác romantikus alkata és a lány elköteleződés fóbiája jó alapnak is tűnt ehhez, élveztem a korukból adódó pimaszságot, a hevességüket, és mivel gyengéim a második esély sztorik, az évődő próbálkozásaikat is. Jókat mosolyogtam azon, ahogy hergelték egymást, és kifejezetten tetszett, hogy a férfi főhős, Quinn, ismerve a lány álláspontját, terelgette előre, azzal a céllal, hogy bebizonyítsa számára, igenis létezik szerelem... de aztán valami megváltozott. Eltűnt az a hangyányi cselekmény, ami az ilyen típusú sztorikat végigkíséri, és átvette az uralmat a testiség. Nem kicsit, nagyon. Én pedig nem győztem kamillázni, hogy mi mehetett ennyire félre: az én elképzeléseim a limonádé jellegű könyvekről vagy a túltolt szexualitás.
Tudom, hogy manapság majd' minden regény elengedhetetlen kelléke a szex, főként akkor, ha elhagyjuk az ifjúsági zónát, na de egy édes-aranyos történettel kecsegtető fülszöveg után valóságos hidegzuhanyként ért az a műsorsorozat, amit Quinn és nimfomániás Jaime rendezett. Volt itt minden a BDSM szextől kezdve a faldöngetésig... Amivel önmagában nem lett volna bajom, csakhogy senki és semmi nem utalt arra, hogy egy Szürke 50 árnyalatát lepipáló regénybe készülök fejest ugrani, aminek az egyetlen központi eleme a testiség lesz. 
A történet eleje nagyon jól indult, jókat kuncogtam rajta, Quinn pedig teljes mértékben levett a lábamról, de aztán annyira megcsömörlöttem a sok együttléttől és attól, hogy jóformán semmi egyéb célja nem volt a történetnek, hogy a kötet rövidsége ellenére alig bírtam átvergődni rajta. Ettől függetlenül nem mondom, hogy rossz, egyszerűen csak elsiklottunk egymás mellett. Nem nekem íródott.
Az Édes szívtiprót elsősorban azoknak ajánlom, akik szeretik a főként testiségen alapuló romantikus regényeket vagy rajonganak a second chance románcokért. Ráadásul nagy előnye, hogy önállóan is olvasható.


Pontszám: 5/2
Kedvenc szereplő: Quinn
Kedvenc jelenet: kajáldás
Negatívum: szex, szex, szex
Borító: 5/5
Sorozat: After We Fall #1, önállóan is olvasható
Megtetszett? Vidd haza!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése