2019. június 15., szombat

Blogturné extra - Sparrow



Hamarosan megjelenik a Könyvmolyképző Kiadó Rázós könyvek sorozatában L.J. Shen sötét hangulatú romantikus regénye, a Sparrow. A Blogturné Klub tagjai négy állomáson át merülnek el Troy és Sparrow különös házasságának hétköznapjaiban. Tarts velünk és a játékunk megfejtéséért cserébe megnyerheted a három nyereménykönyv egyikét a Könyvmolyképző Kiadó felajánlásában.




Idézetek


"A verébhez a szabadság fogalma társul. A tengerészek hajdanában ötezer tengeri mérföldenként egy verebet tetováltattak magukra. Úgy hitték, a veréb szerencsét hoz. Olykor már kihajózás előtt a bőrükre rajzoltatták abban a reményben, hogy talizmánként működik majd, és segít szerencsésen hazaérkezniük."

"Válasz helyett először csak hümmögtem, arról a részről nemigen akaródzott beszámolnom, ahol az úgynevezett szerető férj az akaratom ellenére, hamis útlevéllel fölráncigált egy repülőgépre, és ugyanaznap egy másik nővel kefélt a hálószobánkban.
Walt Disney-ék aligha neki telefonáltak volna, hogy adjon ötleteket a mesebeli királyfi hiteles eljátszásához."

"Csönd. Az emberiség történetének legtartalmasabb, legjelentőségteljesebb hangja."

"Nyilvánvalóvá vált, hogy Troy Brennan mindennek dacára ember. Méghozzá a legrosszabb fajta – annyira elragadó, hogy bármit elvihet szárazon. Még egy gyilkosságot is.
A tévé előtt hideg kínait ettünk, és vedeltük a szeszt, mialatt a 10 dolog, amit utálok benned végignézésére kényszerítettem Troyt. Jó, mondjuk, nem igazán nézte. Inkább a telefonján e-mailekre válaszolgatott, az ujja köré csavargatta a hajamat, és időnként – Heath Ledger és Julia Stiles legmeghittebb pillanataiban – a mennyezetre emelte a tekintetét, de még így is több házi boldogságban részesített, mint amennyi egész adddigi életemben kijutott nekem. A szőnyegre heveredtünk, Troy még egyet kortyolt a Guinnesséből, én a mellkasához simultam, igényeltem a teste melegét."

"– Tovább léphetnénk. – Megropogtattam a nyakamat, és föltűrtem az ingujjamat. – Az idő pénz.
– De a sebek begyógyítója is."

"Ő volt az én szépségem, én meg az ő szörnyetege. De beláttam, hogy ez itt nem egy Disney-mozi. A való életben a szörnyeteg visszatér a magányába, fura szerzet, aki a félhomályba húzódva figyeli, ahogy a nője elfut tőle, vissza a családja karjaiba."
 
"– Gyorsan futok.
– Én pedig kiválóan üldözök – suttogta."

"(...)megbocsátottam neki.
A rabtartómnak.
A szörnyetegemnek.
A megváltómnak. – Seggfej voltam, seggfej vagyok, és feltett szándékom, hogy seggfej is maradok. Így van összerakva a kibaszott DNS-em. De a te seggfejed akarok lenni. A te kedvedért jóvá is tudok változni. Talán még szuperré is. A kedvedért elállítom az esőt, elnémítom a mennydörgést, elhessentem a kurva szelet. (...)"

"– Ez életem legfurább nyara – megremegett a hangja. – A mai napsütés hazugság. Ragyog a nap, mégis hideg az idő. Napsütés – ismételte –, de hazugság.
– Hazugságok tartják mozgásban a világot, kicsi Piroskám."

"– Lehetséges, hogy az ember úgy érzi, megszakad a szíve, pedig nem is szerelmes?"




Nyereményjáték


Nem Sparrow az egyetlen madárnév amit felvehetünk keresztnévként. Sőt, más regényszereplők is kaptak már madárneveket. Minden állomáson találtok egy szójátékot. Sorba kell raknotok a betűket, kitalálni a nevet és beírni a hozzájuk kapcsolódó regénycímet a rafflecopter doboz megfelelő sorába. Több megoldás is lehet, elég egyet beírni!
Figyelem, a kiadó csak magyarországi címre postáz; a nyertesnek 72 óra áll rendelkezésére, hogy válaszoljon, ellenkező esetben automatikusan újat sorsolunk!


Penixho




Nézzetek be a többi állomásra is

06/11 Sorok között
06/13 Betonka szerint a világ…
06/15 Dreamworld - Idézetek
06/17 Kelly és Lupi olvas

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése