2021. február 22., hétfő

Blogturné extra - Midnight Sun


A Könyvmolyképző Kiadónak hála, hazánkban is megjelent a Midnight Sun, melyre világszerte olvasók milliói vártak. Ennek örömére a Blogturné Klub hét bloggere bemutatja a Twilight felejthetetlen történetét Edward szemszögéből.
Ha kíváncsi vagy, hogyan is élte meg a Cullen fiú ezt az elsöprő erejű szerelmet, esetleg bepillantanál a múltjába, tarts velünk!




Idézetek

 
"Alkonyat van megint – sóhajtottam. – Megint vége van valaminek. Bármilyen tökéletes is egy nap, mindig véget ér.
Ezek a napok pedig annyira sokat jelentettek, és mégis olyan gyorsan véget értek.
Bella megfeszült a szavaim hallatán.
– Vannak dolgok, amelyeknek nem kell véget érniük."

"– Én ma nem megyek órára.
– Miért nem?
Mert nem akarlak megölni."

"Az elmúlt évtizedeket sokkal könnyebben viseltem volna, ha tudom, mi vár rám, hogy a lét olyasmit tartogat számomra, amit el sem tudtam képzelni. Így ezek az évek nem unaloműzésnek tűntek volna, hanem fejlődésnek. Finomításnak, felkészülésnek, a képességeim csiszolásának azért, hogy most mindezt átélhessem."

"Elég jól ismertem már ahhoz, hogy tudjam: egy szoba tele könyvekkel számára a megvalósult álom."

"– És mit fog gondolni – sziszegtem a fogaim között –, ha holnap nem kerülsz haza?
Az arca nyugodt maradt.
– Fogalmam sincs. Tudja, hogy holnapra terveztem a nagymosást. Talán azt hiszi majd, hogy belefulladtam a mosógépbe."

"Hádész és az ő gránátalmája. Vajon hány mérgező maggal fertőztem már meg őt?"

"- Vezethetek én?
Ő így viccelődik vajon?
- Mért?
- Hát főként azért, mert amikor Charlie-val közöltem, hogy Seattle-be megyek, kifejezettem kérdezte, hogy egyedül megyek-e, és akkor még úgy is volt. Ha újra megkérdezi, akkor valószínűleg nem fogok hazudni neki, de nem hinném, higy magától eszébe jutna, viszont ha otthon hagyom a furgont, akkor ezzel feleslegesen ráterelem a figyelmét a témára. És mert a vezetési stílusod ijesztő."

"Össze kellett tartanunk, Alice-nek és nekem. Szörnyszülöttek között sem könnyű szörnyszülöttnek lenni."

"Bella Swan pont az én irányomba lebegtette meg hosszú, vastag, mahagóniszínű haját.
Hát megőrült ez?"

"Az életem egy végeláthatatlan, soha nem változó éjfél volt. Számomra, szükségszerűen, örökké éjfél van. De akkor mégis hogyan lehetséges, hogy a nap felkelni látszott, most, az éjszaka közepén?"




Nyereményjáték


Játékunk során arra vagyunk kíváncsiak, mennyire ismeritek a Cullen család tagjait.
Minden állomáson találtok egy névjegykártyát, ami tartalmazza az adott karakter főbb ismertetőjegyeit, nektek pedig nincs más dolgotok, mint megfejteni, kiről lehet szó. De vigyázat, egy kakukktojás is megbújt a családban!
Figyelem, a kiadó csak magyarországi címre postáz; a nyertesnek 72 óra áll rendelkezésére, hogy válaszoljon, ellenkező esetben automatikusan újat sorsolunk!
 
 

 


Nézzetek be a többi állomásra is

02/14 Hagyjatok! Olvasok!
02/16 Kelly & Lupi olvas
02/18 Hagyjatok! Olvasok! - extra
02/20 Zakkant olvas
02/22 Dreamworld - extra
02/24 Spirit Bliss Sárga könyves út - extra
02/25 Dreamworld
02/26 Fanni's Library
02/27 Sorok Között
02/28 Spirit Bliss Sárga könyves út

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése