2019. április 21., vasárnap

Blogturné extra - El Diablo



Hamarosan megjelenik a Könyvmolyképző Kiadó Rázós könyvek sorozatában M. Robinson sötét hangulatú romantikus regénye, az El Diablo. A Blogturné Klub tagjai öt állomáson át kísérik el Alejandro Martinez útját a pokolba, avagy a mennyországba, a történet végén kiderül! Tarts velünk és a játékunk megfejtéséért cserébe megnyerheted a három nyereménykönyv egyikét a Könyvmolyképző Kiadó felajánlásában.




Top10 idézet


"Tudtam, hogy most már csak az üresség marad. Árnyéka leszek önmagamnak. Absztrakt festmény leszek, a fájdalom kaleidoszkópja. Úgy kell majd élnem, hogy minden a hibáimra emlékeztet, arra, amit megbántam, arra, amin már nem tudok változtatni…"

"Minden ördögnek szüksége van egy angyalra."

"– A saját történetedben voltál csak rosszfiú, Martinez. Az enyémben mindig te voltál a hős."

"– Menj a pokolba! – mordult rám, és nekilátott, hogy összeszedje a holmiját.
– Ott élek."

"Az illata az orromban.
A villanás a szemében.
Nem küzdöttem ellene többé. Elmosolyodtam. Vele nevettem. Élveztem, hogy hosszú idő óta először boldog vagyok.
Vele."

"Lassan megfordultam, és a vacsoraasztalra néztem. A valaha a jövőnk zálogának hitt gyűrűt szorongatva nekirontottam, és lesöpörtem róla mindent a földre. A padlón szilánkokra törő poharak csörömpölése mintha csak engem gúnyolt volna… a szívem is éppen így zúzódott darabokra.
Ott volt mindenhol körülöttem.
Nem futhattam el.
Nem menekülhettem.
Nem volt senkim." 

"– Az én dolgom az, hogy elcsesszem a dolgokat. Nem én vagyok a herceged fehér paripán, és ha egyszer végre neked is leesik a tantusz, minden sokkal egyszerűbb lesz.
– Mármint neked? – Nem. Neked. Én tudom, ki vagyok. Te nem akarod felfogni."

"Azt mondta, mindig is neki táncoltam, ha ott volt velem, ha nem. Minden mozdulatom az övé volt. Minden az övé volt.
A testem, a szívem, a lelkem."

"– Azt hittem, vakációzni megyünk. Miért dolgozol most is, vénember?
Erre már felnézett.
– Vénember? Nem ezt kiabáltad az éjszaka meg ma reggel újra."

"Minden egyes apróságot tudni akartam róla, tudni akartam, milyen ember rejtőzik a könyörtelen szemétláda mögött…
A hatalom mögött.
Az öltöny mögött.
A megfellebbezhetetlenség mögött.
A világító zöld szempár mögött, amelyben nem látszott érzelem. Egyáltalán semmilyen."




Nyereményjáték


Játékunk a mozis ördögökhöz kapcsolódik, egy-egy jellemző kép alapján kell kitalálnotok a filmek vagy sorozat címeit, melyekben maga az ördög jelenik meg. Kérjük, írjátok be a megfejtéseiteket a rafflecopter doboz megfelelő sorába.
Figyelem, a kiadó csak magyarországi címre postáz; a nyertesnek 72 óra áll rendelkezésére, hogy válaszoljon, ellenkező esetben automatikusan újat sorsolunk!






Nézzetek be a többi állomásra is

04/13 Kelly és Lupi olvas
04/15 Sorok között
04/17 Betonka szerint a világ…
04/19 CBooks
04/21 Dreamworld - Idézetek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése