2019. április 23., kedd

Blogturné extra - Szívtipró pilóta


A Blogturné Klub tagjait is izgalomba hozta Vi Keeland és Penelope Ward újabb közös romantikus története, a Szívtipró pilóta. A kötet tele van romantikával, humorral és mély gondolatokkal, többek között ezekről is mesélnek a Blogturné bloggerei. Tarts velünk az állomásokon, és ha ügyes vagy, meg is nyerheted a kiadó által felajánlott három ajándékkönyv egyikét!




Top10 idézet


"CHRIS HEMSWORTH. hm, hm.
Az American Airlines Úti célok világszerte című katalógusában épp az Ausztráliáról szóló részt lapozgattam. Minden oldal tele volt színes fényképekkel: kenguruk, türkizkék víz, az a nagy fehér épület, ami úgy néz ki, mint valami szélfútta vitorlakompozíció. Szép, de engem igazából nem ez érdekelt.
Liam Hemsworth. Ausztrál kiejtés. Te jó ég! Kettő van belőlük?
A következő oldalon megláttam egy világtérképet. Végighúztam az ujjamat a Miami és Sydney közötti szaggatott vonallal jelölt repülőúton. A francba! Rohadt messze van!
Sóhajtva tovább lapoztam. A következő oldalon London tűnt fel.
Robert Pattinson.
Theo James.
Még több szexis kiejtés, de csak harmad annyi repülőútra. Behajtogattam a lap sarkát, aztán tovább böngésztem az újságot.
Olaszország. George Clooney. Kit érdekel, hogy igazából az apám lehetne? A fickó olyan, mint egy üveg jó Cabernet: minél korosabb, annál finomabb, és arra való, hogy megízleld. Ezt a lapot is bejelöltem."

"– Köszönöm – bólintott Muriel. – De nem azért mondtam el, hogy elszomorítsalak, hanem azért, hogy emlékeztesselek, az élet rövid. Az emberek fele azt tanácsolja, hogy kövesd az eszedet, a másik fele meg azt, hogy kövesd a szívedet. Szerintem kövesd azt, amelyik nincs összezavarodva. Az erősebb végül majd meggyőzi a másikat, hogy álljon be szépen a sorba."

"Mindketten zakkantak vagyunk. Lehet, hogy ez a dolog lényege. Talán egy kicsit önmagunkat látjuk egymásban. Két elcseszett rész, ami együtt csodás egészet alkot. Külön csődtömegek, de együtt… sikertörténet."

"– Várjanak!
A két nő éppen akkor fordult hátra, amikor Carter lóhalálában berontott az ajtón.
A francba Dubajjal és az idióta szabályaikkal! Odarohantam hozzá, ő pedig a karjába kapott, és szorosan magához ölelt.
– Nem hagyj el, Hetyke!
Két kezébe fogta az arcomat, és szenvedélyesen megcsókolt.
– Nem haragudj! Hülye voltam. Te megígérted, hogy nem ítélsz el, én viszont elítéltelek téged.
– Te se haragudj, Hetyke! Sajnálom, hogy annyi elítélni való van a múltamban. Nézzünk inkább előre, oké?
– Oké, én is ezt szeretném.
– Jól van. Most húzzunk innen a fenébe, mielőtt miattam megint letartóztatnak. Gyere, repülj velem, szépségem! – tárta ki a kezét."

"– Ööö… azt hiszem, ég a szalonna.
– Bakker!
Visszarohant a tűzhelyhez, és lehalkította a lángot. A szalonna hangosan sercegni kezdett, aztán nagyot pukkanva forró olajat spriccelt Carter mellkasára.
– Aú! Bassza meg! A rohadt életbe!
– Nadrágot kellene venned, mielőtt a fontosabb testrészeidet is megégeted – vihogtam.
– A fontosabb testrészeimet? – fenyegetett meg a szalonnasütő lapáttal. – A kezemre gondoltál?
– A kezed is nagyon fontos, de nem amiatt aggódtam.
– Talán a szám? Biztos amiatt – mutatott vigyorogva a szájára.
– Az is roppant fontos, főleg, amikor a nyelvedet körbe-körbe forgatod, aztán meg fel-le mozgatod.
A pupillája kitágult, aztán mély, reszelős hangon megszólalt:
– Bejön, mi?"

"– Mi lesz a szalonnával?
– Kit érdekel? Téged fallak fel!"

"Te jó szagú Úristen! Ez a hang! Csak nem… hát lehetséges ez?
A stewardess éppen akkor érkezett meg a zöldalmás martinimmel.
– Elnézést! Nem tudja véletlenül a pilóta keresztnevét?
– Dehogyisnem! – vágta rá a nő, aztán kacsintva előrehajolt. – Volt idő, mikor néha én is sikoltozva ejtettem ki ezt a nevet. De már eljegyeztek, úgyhogy vége – emelte fel a kezét, és meglengette a gyűrűsujján trónoló hatalmas ékkövet. – Egyébként Carter Clynes kapitánynak hívják. Ez az ember új értelmet ad a repülésnek."

"Ez az út eredetileg arról szólt volna, hogy megtaláljam a saját válaszaimat – és mellé esetleg pár csini cipőt –, nem pedig arról, hogy újabb trófea legyek Szabadszerelem kapitány skalpgyűjteményében… bármennyire is szívdöglesztő a pasi."

"– Nagyon el vagy tájolva.
– Kár, mert azt mondják, baromi ügyes a kezem – tartotta maga elé a kezét vizsgálódóan.
Jókora keze van. Úgy néz ki, mintha kétkezi munkát is végezne vele, amikor épp nem repül.
Basszus!
Muszáj átvennem az irányítást a testem és e fölött a beszélgetés fölött.
– Azt bizony én is hallottam, hogy ügyes… a kezed."

"A csapos visszajött, és egy poharat meg egy marék szalvétát nyújtott át neki.
– Akarod, hogy kijöjjön a folt? – húzta fel kérdőn a szemöldökét.
Bólintottam, mire felém hajolt. Bizseregni kezdett a bőröm, de aztán forróság helyett hirtelen jéghideg nedvesség öntött el, ami átszivárgott a blúzomon, Trip ugyanis lassan és megfontoltan egyenesen a mellkasomra öntötte a szódavizet.
– Ááá! Mi a… mi a fészkes fenét csinálsz? – hápogtam, és lenéztem a dizájnerblúzomon éktelenkedő nedves foltra.
– Ki akarod venni a foltot, igaz? A szénsavas víz kiveszi. Csak áztatni kell benne egy kicsit.
– Nem is volt akkora a folt. Most csurom vizes lett a blúzom!
– Ezt nehéz lett volna kihagyni.
– Hozzá sem kellett volna kezdeni!
– Az fele olyan vicces sem lett volna.
Lenéztem a blúzomra. A két mellbimbóm kimeredt a nedves anyagon át.
– Most aztán teljesen átlátszik a blúzom!
– Azt látom, sajnos – sóhajtotta, és le nem vette volna a szemét a mellemről. – Atyaég! Rajtad nincs melltartó?
– Nincs!
Végre felnézett.
– Megkérdezhetem, hogy mit keresel a reptéren melltartó nélkül? – Kényelmesen akartam utazni a repülőn – feleltem a torkomat köszörülve"




Nyereményjáték


Ki ne szeretné a Beatles kultikus dalait? :) A könyvben bizony ezek is szerepet kapnak, Carter ugyanis szeret idézni a dalok szövegeiből, vagy éppen belecsempészni a címeket a beszélgetésekbe. A mostani játékunk is Carter cuki szokásához kapcsolódik. Minden blogon találtok egy idézetet valamelyik Beatles slágerből, a feladatotok, hogy beírjátok a Rafflecopter doboz megfelelő sorába, hogy mely dalból származik az idézet.
Figyelem, a kiadó csak magyarországi címre postáz; a nyertesnek 72 óra áll rendelkezésére, hogy válaszoljon, ellenkező esetben automatikusan újat sorsolunk!


"He wear no shoe shine
He got toe jam football
He got monkey finger
He shoot Coca-Cola
He say I know you, you know me
One thing I can tell you is you got to be free
Come together right now over me"




Nézzetek be a többi állomásra is

04/14 Sorok Között
04/16 Deszy könyvajánlója
04/18 Angelika blogja
04/20 Sorok Között - A borítómodell
04/23 Dreamworld - Idézetek
04/25 CBooks

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése