2020. november 18., szerda

Blogturné extra - Let's Get Textual



A Könyvmolyképző Kiadó gondozásában debütál hazánkban Teagan Hunter Let's ​Get Textual – Légy merész! című könyve, amely egy aranyos és vicces romantikus történet egy eltévedt üzenetről és egy pimasz lány és egy kocka srác nem mindennapi találkozásáról. Tartsatok velünk a Blogturnén, és nyerjétek meg a kiadó által felajánlott példányt a könyvből!




Kedvcsináló idézetek


"Zach: Az a kedvenc ünnepem. A legkedvencebb! Kapja be a karácsony meg a szülinapok, Halloweent akarok! Ijesztő cucc és cukorka bármikor jöhet!
Én: Egymásnak szánt minket az ég.
Zach: Mondd, hogy jelmezt is szoktál húzni!
Zach: Tavaly én Zöld Íjásznak öltöztem. Te?
Én: Belle-nek… mint az elmúlt három évben.
Zach: Én hat évig öltöztem Vörös Rangernek kamaszkoromban.
Én: Én a Rózsaszín Ranger voltam négy évig.
Zach: Minket… egymásnak teremtettek?
Én: Majd meglátjuk."

"Én szeretek otthon maradni, begubózni a kanapén és szennykaját zabálni…Nem vagyok visszafogott, de botrányos sem. Szeretem az unalmat. Olyan… kényelmes."

"– Mi ez a neonzöld felső? Lopakodni akarunk, vagy mi!
Én tokától bokáig feketében vagyok. Zoe, nos, nem.
– Nem szóltál róla! – sziszeg.
– Mindenki tudja, ha be akarsz törni valahova, akkor feketébe kell öltöznöd, mint az éjszaka, így olvadsz be a környezetedbe. Egyetlen betörő sem visel ilyen iszonyatzöld göncöt!
Zoe megrángatja az élénk színű ruhadarabot.
– Jelezném, hogy ez pasztell, nem neon!
– Egy hülyeség.
– Két teljesen különböző dolog!
– Csitt! Halkabban!
– A kocsidban ülünk, a ház melletti úton állunk! Miért kell most suttogni?
– Hogy hozzászokjunk a szerepünkhöz!"

"Három hete folyamatosan üzengetünk egymásnak. Basszus, vett egy kecskét miattam! Hogy is ne lennék belé szerelmes?"

"Én: OMG, miért is engedtelek be az ágyamba?
Zach: Mert Harry Potteres alsógatyám volt!"



"– Mi a fene történt itt?
– Ez a kecske maga a sátán! – mutatok a bűnös lényre, és dühösen nézek a meglepett Zach-ra. – Két másodpercre tettem le, mert ki kellett mennem barbecue-öntetért a csirkéhez. Kimentem a konyhába, felkaptam a szószt, és erre jöttem vissza!
– Hogy sikerült ilyen gyorsan megennie azt a karfát?
– Nem tudom! – hadonászok dühösen. – Mármint lehet, hogy két másodpercnél többet voltam a konyhában, mert kávét is főztem, de két percnél nem tovább, esküszöm!"

"Én: Tudnom kellene még valamit rólad? Van még érzékeny téma veled kapcsolatban?
Zach: Utálom a bohócokat és a nyuszikat. Ennyi.
Én: Már elnézést, de… a NYUSZIKAT!? Ez hogy lehet?
Zach: Ne ítélkezz! Biztosan neked is vannak érthetetlen félelmeid!
Én: Nem jut eszembe semmi ilyesmi. Én csak a szokásos dolgoktól félek. Pókoktól, kígyóktól, vulkánoktól.
Zach: Vulkánoktól? De a vulkánok a természet részei!
Én: A nyuszikák is!"

"Én: Oké, téged milyen filmektől tör ki a frász?
Zach: A normálisaktól. Alice Csodaországban, Zootropolis (NYUSZIK), Pinocchio. És a Trollok.
Én: A Trollok? Képes vagy egy rajzfilmtől megijedni?
Zach: NE ÍTÉLJ, HOGY NE ÍTÉLTESS!
Én: Sajnálom, most már nem tudok nem ítélkezni."

"– Meg kell ígérned, ha bármi – és tényleg bármi – történik, ha attól félsz, elárultalak, ha attól félsz, nem az vagyok, akinek hiszel, kérdezz meg. Ne vádaskodj, ne gurulj be! Beszéljünk róla! Meg fogjuk oldani."

"Zach: Szeretném elmondani, hogy ma nagyjából semmit sem intéztem el. Még gatyát se húztam. Boldog szerdát!
Én: Egy szál bugyiban glasszálsz a házban?
Zach: Nem hordok bugyit, köszönöm szépen. Férfias boxeralsó van rajtam!
Én: Hülye rajzfilmfigurás, gondolom.
Zach: Honnan tudtad?
Én: Van egy bátyám, emlékszel? A tökéletes tanári egyenruhája alatt Marvel-alsógatyát hord.
Zach: Marvelt? Ne már.
Én: Nem vagy Marvel fan?
Zach: X-Men- és Deadpool-rajongó vagyok. Ennyi.
Én: Sóhaj… Ryan Reynolds. Elkapnám hátulról… elölről… vagy alulról. Ahogy ő szeretné.
Zach: Rakoncátlan kis Delia!
Én: *vállat von* Tolnám, mint a lopott biciklit."




Nyereményjáték


Mostani játékunk során az állomásokon olyan könyvekből találhattok idézeteket, amelyekben nagy szerepet kapnak az üzenetek, emailek és levelek. A feladat az, hogy a Rafflecopter doboz megfelelő sorába beírjátok az adott blogon található könyv címét. Tartsatok velünk, és nyerjétek meg a Könyvmolyképző Könyvkiadó által felajánlott példány a könyvből!
Figyelem, a kiadó csak magyarországi címre postáz; a nyertesnek 72 óra áll rendelkezésére, hogy válaszoljon, ellenkező esetben automatikusan újat sorsolunk!


“Kinyitottam a könyvet, az arcomhoz emeltem, beszippantottam az illatát, és az se érdekelt, ha emiatt a többiek bolondnak néznek. Mindig is imádtam a könyvek illatát.”




Nézzetek be a többi állomásra is

11/11 Veronika’s Reader Feeder
11/13 Angelika blogja
11/15 Sorok Között
11/17 Dreamworld - Idézetek
11/19 Fanni's Library
11/21 Hagyjatok! Olvasok!
11/23 Dreamworld

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése