2022. április 8., péntek

Blogturné extra - From Blood and Ash


A Könyvmolyképző kiadó jóvoltából hozzánk is megérkezett Jennifer L. Armentrout külföldön már hatalmas sikert aratott Vér és Hamu sorozatának első kötete. Ez az írónő első high fantasy regénye, amely egy olyan világba kalauzol el minket, ahol vérszomjas lények szedik áldozataikat, egy különös vallás irányítja a királyság mindennapjait, hazugságok, ármánykodás és viszályok szövik át az udvar légkörét. Tartsatok bloggereinkkel és játsszatok velünk, hogy lehetőségetek legyen megnyerni a könyv egy példányát!




Idézetek


"- (...) Királylány, egyetlen csókból az égvilágon mindent megtudhat az ember!"

"– Annyira rossz hatással vagy rám – motyogtam, ahogy a kezébe tettem a kezemet.
Hawke az ujjaim köré fonta az ujjait. A keze súlya és melege kellemes sokként hatott rám.
– Csak a rosszakat lehet befolyásolni, királylány."

"Ellenálltam neki, pedig tudtam, hogy előző éjjel még hagytam volna, hogy megcsókoljon.
– Én vagyok a Szűz, Hawke – emlékeztettem őt, vagy inkább magamat, nem tudom.
– És engem nem érdekel.
Kipattant a szemem a döbbenettől.
– Nem hiszem el, hogy képes voltál ezt mondani!
– Pedig de. És kimondom újra. Nem érdekel, mi vagy. – Hawke keze lefelé csúszott a hátamon. Egy pillanattal később éreztem, ahogy a tenyere biztos kézzel simul rá az arcomra. – Engem az érdekel, hogy ki vagy."

"– Nem mindegyik őr jó ember, királylány.
Résnyire húztam a szemem.
– Tudom. A bátorság és az erő nem egyenlő a jósággal.
– Ebben egyetértünk."

"– Az én fajtám nagyra becsüli a hegeket. Sosem rejtik el őket.
Az egyetlen heg, amit láthatott, a derekam oldalán húzódott. Legalábbis, reméltem, hogy így van.
– Az én fajtám szerint pedig nem túl udvarias dolog meztelen nőket bámulni egy fürdőkádban.
– Végtelenül unalmasak lehetnek."

"– Csókoltak már meg valaha?
Lángra lobbant az arcom. Egek, ilyen nyilvánvaló?
– Igen!
Felszaladt a szája egyik sarka.
– Mindig hazudsz?
– Nem! – hazudtam egyből.
– Hazug – motyogta, már-már cukkoló hangon."

"– Mit akarsz tőlem? – kérdezte, miközben a mellem közötti kis masnival játszadozott. – Áruld el, és megteszem.
– Miért? – böktem ki. – Miért tennéd… meg? Nem is ismersz, és az előbb még valaki másnak hittél.
Derült arckifejezés ült ki az arcára.
– Jelenleg semmi dolgom, és bámulatosnak tartalak."

"– Mint mondtam, nagyon bátor vagy.
– Nem hinném, hogy ez bátorság. – Ismét a kezemet bámultam. Szerintem inkább… félelem.
– A félelem és a bátorság gyakran egy és ugyanaz. Vagy harcost csinál belőled, vagy gyáva maradsz. A különbség az ember, aki mögötte van."

"– Hawke-ról beszélsz? – kérdezte Vikter, és megigazította a másik kardját.
– Ó, ez a neve?
Rám emelte tekintetét.
– Rémesen hazudsz.
– Nem hazudok! – Összevontam a szemöldököm. – Mégis miről hazudnék?
– Nem tudtad a nevét?
Imádkoztam, hogy az elvörösödő arcom ne áruljon el, és keresztbe tettem a karom a mellkasom előtt.
– Miért tudnám?
– A városban minden nő tudja a nevét"

"Elvörösödve próbáltam elhúzódni. Nem eresztett.
– Megértem, ha netán mérges vagy…
– Netán? – nevetett.
– Jól van. Egyértelműen mérges vagy – folytattam. – De megtudom magyarázni.
– Remélem is, mivel rengeteg kérdésem van – mondta és aranyszínű szeme csillogott, ahogy az enyémbe nézett. – Kezdjük azzal, hogy hogyan jutottál ki a szobádból, és hogyan meg mi az istenért kerültél ide a párkányra?"




Nyereményjáték


Minden állomáson egy idézetet találtok, mely egy-egy JLA könyvhöz kötődik. Kíváncsiak vagyunk, felismeritek-e, melyik könyvből származik. Nincs más dolgotok, mint a helyes megfejtést beírni a Rafflecopter doboz megfelelő sorába!
Figyelem, a kiadó csak magyarországi címre postáz; a nyertesnek 72 óra áll rendelkezésére, hogy válaszoljon, ellenkező esetben automatikusan újat sorsolunk!


„Luc jelmeze egy fekete póló volt, rajta fehér betűkkel a NINCS SZÜKSÉGEM JELMEZRE. MINDENKI RÁM AKAR HASONLÍTANI. felirat virított. Tipikus Luc.”




Nézzetek be a többi állomásra is

03.25 Szaffi polca
03.27 Kelly és Lupi olvas
03.29 Fanni’s Library - Fanartok
03.31 Fanni’s Library
04.02 Szaffi polca - Borítómustra
04.04 Függővég extra állomás
04.06 Sorok között - Interjú
04.08 Dreamworld - Idézetek
04.10 Függővég
04.12 Könyv és más
04.14 Dreamworld
04.16 Sorok között

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése