2023. június 21., szerda

Blogturné extra - Twist


Kylie Scott rajongói örülhetnek, mert nemrég megjelent az író legújabb romantikus-erotikusa, amelyben Joe, a dögös csapos belép elhunyt testvére online randi fiókjába, és hamarosan egy heves levelezésben találja magát, Alexszal, aki az Államok másik felén él. Vajon keresztezik egymást az útjaik? Tartsatok velünk, hogy megtudjátok, mit gondolnak bloggereink A Csehó-sorozat második részéről, kövessétek a turné állomásait és játsszatok a Könyvmolyképző kiadó által felajánlott nyereménypéldányért!
 



Kedvcsináló idézetek


"Azt mondják, senki sem önmagát adja az interneten. Valójában azért találták fel az egész világhálót, hogy hazudozhassunk idegeneknek, és hogy macskás képeket oszthassunk meg."

"– Kicsit jobban nézel ki. Visszatért a szín az arcodra.
Tekintve, hogy milyen kevés dolog takarta a testét, ez egyáltalán nem lepett meg.
A válla az alkatához illően széles volt. A karja izmos, a mellbimbója pedig barna. Mindkettő. Nem akartam mindezeket a részleteket megfigyelni, de mivel szinte meztelenül állt ott előttem, kénytelen voltam. Talán nem vall bölcsességre, de a petefészkeim átvették az irányítást, és nagy, erős babákat akartak csinálni ezzel a férfival, méghozzá ott és azonnal. A józan észnek esélye sem volt ezzel a késztetéssel szemben.
– Ugye nem bánod, hogy lezuhanyoztam? – kérdezte. – Eric el akart menni futni munka után. Már eleve tiszta fűrészpor voltam, és az sem tette jobbá a helyzetet, hogy teljesen leizzadtam. Pokolian fárasztó napunk volt. Apának fájt a keze, úgyhogy nem tudott dolgozni, de az elvállalt munkát el kellett végezni.
– Nem tudtad volna a saját zuhanyzódat használni? – kérdeztem. A hangom kissé rekedtnek tűnt. És ó, te jó ég! Most, hogy teljes valójában velem szemben állt, észrevettem a dereka alatti dudort is.
Nem az én esetem. Ez a férfi nem az esetem, bármennyire is vonzónak találom a testét. Viszont amint visszaérek Seattle-be, sürgősen szükségem lesz egy kis szexre, döntöttem el."

"Azok nem pillangók voltak. Pterodaktiluszok repkedtek a gyomromban, csattogó szárnyakkal, rikoltozva. Azonban még ők sem tudtak versenyre kelni a bennem lüktető vággyal.
– Nem kell ide ennyi ruha – szólaltam meg remegő hangon. A fenébe is!"

"– Ne értsd félre, de nem te vagy Mal Ericson a Stage Dive-ból?
– Hüm? De, én vagyok. – Összehúzta a szemöldökét. – Várjunk csak, miért venném ezt rossz néven?
– Ó. Hát, izé…"

"Tudhattam volna, hogy nem szabad kockáztatnom. Mekkora hülye voltam! Maradnom kellett volna a jó szokásomnál, hogy a tévében látott pasikba zúgok bele. Sokkal biztonságosabb."

" – Odautazom hozzád – jelentette be határozott hangon.
A homlokom ráncoltam.
– Ugyan mi a fenének jönnél ide? Délután úgyis repülök haza, ha minden jól megy. Vagy legkésőbb az esti géppel.
– Az nem számít. Ennek a Joe-Eric-Rohadéknak szét kell rúgni a seggét. Megyek.
– Ne gyere!
– Igenis megyek, és a legkeményebb, hegyes orrú magas sarkúm lesz rajtam – felelte. – Még nem is láttad, vadi új. Leopárdmintás. Nem fogom kímélni a csávó seggét!"

"A szerelem vagy a szeretet tényleg jó nagy szívás. "

"Lassítanod kéne egy kicsit, rejtőzz el a világ elől, és tanulj meg nemet mondani, mint én. Ha kétségeid vannak, ne vedd fel a telefont vagy ne nyiss ajtót! Úgyis csak emberekről van szó."

"A szőke, szakállas és nagydarab pont nem az én esetem. Vagyis korábban nem volt az. Gondolom, sosem pasiztam annyit, hogy belássam: a vonzó személyiség az igazi gyengém. "

"– Most, hogy belegondolok… A szemszíned sem tetszik igazán. Hogy hívják a zöldnek ezt az árnyalatát? Gombazöld?
Felháborodottan kapkodtam levegő után.
– Hát igen, a tiéd az eső utáni sárra emlékeztet. Tudod, amikor minden latyakos. Vagy inkább a híg fosra."




Nyereményjáték


Kylie Scott 8. magyarul is megjelent regényét sok rajongó várta, többek közt bloggereink, így nem volt nehéz egy, a korábbi könyvekhez kötődő játékot kieszelniük. Minden állomáson találtok egy idézetet, és rá kell jönnötök, melyik könyvből származik. A megfejtésként a könyv címét várjuk!
Figyelem, a kiadó csak magyarországi címre postáz; a nyertesnek 72 óra áll rendelkezésére, hogy válaszoljon, ellenkező esetben automatikusan újat sorsolunk!


“– Nem nyúlok semmihez – hangsúlyozta, és felemelte lehorzsolt kezeit. – Megígérem.
– Hozzányúlni szabad, de csak finoman.
Újra halvány, derűs mosoly. Csak mert nem értette igaz, állhatatos szerelmemet a könyvek iránt. Hogy ez a srác milyen kis buta.”




Nézzetek be a többi állomásra is

06!21 Dreamworld - kedvcsináló idézetek
06/23 Betonka szerint a világ…
06/25 Hagyjatok! Olvasok! - borítómustra
06/27 Hagyjatok! Olvasok!
06/29 Kelly és Lupi olvas
07/01 Dreamworld

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése