2023. június 11., vasárnap

Blogturné extra - Velünk kezdődik


A Könyvmolyképző Kiadó jelentette meg Colleen Hoover: It Starts With Us - Velünk kezdődik regényét, mely az elsöprő sikerű Velünk véget ér regény folytatása. Kövesd végig bloggereinkkel Lily és Atlas sorsának alakulását a blogturné állomásain, ha szerencsés vagy a játékban, akár meg is nyerheted a könyvet a kiadó felajánlásában.




Idézetek


"Van az a veszélyes vélekedés, miszerint a családnak együtt kell maradnia, csak azért, mert család. De a legtöbbet akkor tettem magamért, amikor otthagytam őket."

"– Jobban éreznéd magad egy öleléstől?
– Naná. Bár egy jó kis alvás sokat fog segíteni. Beszélünk holnap?
Lövésem sincs, mi történt a találkozásunk és e között a hívás között, de úgy néz ki, mint akit agyonvertek. Én meg hasonlóan érzem magam.
– Az ölelés két másodperc, te meg sokkal jobban fogsz tőle aludni. Visszaérek, mire rájönnének, hogy elmentem. Mi a címed?
Apró vigyor suhan át a lehangolt ábrázatán.
– Nyolc kilométert fogsz vezetni, csak hogy megölelj?
– Futnék is ennyit érte."

"Néha azt hisszük, hogy ha eléggé szeretünk egy sérült embert, akkor megjavíthatjuk, csakhogy ebből általában az lesz, hogy mi magunk is sérülten végezzük.
Nem hagyhatom többé, hogy bárki összetörjön."

"Atlas iszonyatosan dühös, de ez olyan düh, amitől nem félek.
Ráébredek ennek a pillanatnak a jelentőségére. Egyedül vagyok egy dühös emberrel a lakásomban, de nem féltem az életem, mert nem rám haragszik, hanem arra, aki engem bántott. Ez egy védelmező harag, és hatalmas a különbség aközött, ahogyan Ryle, és ahogyan Atlas haragjára reagálok."

"Ha a legrosszabb időszakban jól éreztük magunkat egymással, vajon milyenek lennénk, amikor a legjobb?"

"Rajzolhatok egy csemetét két apró ágacskával. Az enyémmel és a tiéddel. Kettesben leszünk a vadizsír, aprócska családfánkon, azon, ami velünk kezdődik."

"– Túlságosan elfoglalt vagyok. Pár hónapja letöltöttem a TikTokot, de hiba volt. Egyik este órákon keresztül nem tudtam abbahagyni, és lekéstem egy megbeszélést másnap reggel. Még aznap letöröltem az alkalmazást.
Lily nevet.
– Kábé bármit megadnék, hogy lássam, ahogy a TikTok-videókat készítesz.
– Sosem fog megtörténni."

"– Végre partot értünk? – kérdezi Theo. – Tényleg ezt mondtad neki? Hangosan?"

"– Mikor botlottunk egymásba az utcán?
– Negyven napja. – Számolom.
Meglepett, huhogó hangot ad ki.
– Miért? Többnek érződik?
– Nem, csak tudni akartam, te is számolod-e, mint én."

"Arra jutottam, hogy néha a legnehezebb döntések vezetnek a legjobb kimenetelhez."




Nyereményjáték


A regény izgalmas beleolvasóját feltétlenül olvassátok el, ez alapján meg tudjátok válaszolni az állomásokon feltett kérdéseket. A helyes válaszokat írjátok be a rafflecopter doboz megfelelő sorába.
Figyelem, a kiadó csak magyarországi címre postáz; a nyertesnek 72 óra áll rendelkezésére, hogy válaszoljon, ellenkező esetben automatikusan újat sorsolunk!


Hogy hívják Lily két alkalmazottját?




Nézzetek be a többi állomásra is

06/09 Kelly és Lupi olvas
06/11 Dreamworld extra
06/13 Fanny’s Library
06/15 Sorok között
06/17 Csak olvass! extra
06/19 Csak olvass!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése