2023. január 8., vasárnap

Blogturné extra - A legfényesebb éjszaka



Folytatódnak Luc és Evie kalandjai, ugyanis decemberben megjelent az Originek sorozat harmadik része, A legfényesebb éjszaka a Könyvmolyképző Kiadó gondozásában. Ha ti is szeretnétek újra elmerülni a luxenek és originek világában, tartsatok velünk és játsszatok a kiadó által felajánlott példányért.




Idézetek


"– Vallásos vagy?
A kérdése annyira váratlanul ért, hogy azonnal kitisztult a fejem.
– Ööö… nem. Mármint, nem mondanám.
– Hát én igen. – Hatásszünetet tartott. – Mert te vagy a válasz az összes imámra."

"– A méhészborzok nagyon intelligens lények, tudtad?
– Luc!
Pajkosan elvigyorodott.
– Őszintén úgy vélem, hogy a méhészborz éned ásznak találna.
Kitört belőlem a nevetés.
– Ásznak?
– Aha. Vagy nem így mondják a menő arcok?
– Esetleg az ezerkilencszázhúszas években. "

"– Ugye tudod, hogy nem félek tőled? Még akkor sem, amikor úgy nézel ki, mint egy kokszozó luxen.
– Tudom.
– Mármint, egy kicsit azért a frászt hoztad rám. Egy robotra emlékeztettél. Egy kanos robotra, és sose gondoltam volna, hogy kimondom ezt a két szót együtt…"

"– Miért fekszel a hátsó kertben egy fa alatt, miközben a mellkasodhoz szorítasz egy üveg mogyoróvajat?
– Micsoda? – Összevont szemöldökkel lenéztem, és tényleg az üveget dédelgettem. – Elaludtam vele.
– Úgy érzem, nem vagyok elég jó pasi, ha a mogyoróvajnál kell vigaszt keresned."

"– Ha több ételre van szükségünk, szerzek. Olyan lesz, mint az ősember idejében. Én vadászok és gyűjtögetek, te pedig… – Luc elhallgatott.
Várakozóan felvontam a szemöldököm.
– Alig várom, hogy halljam, milyen elképesztően szexista példát akarsz mondani. Vezetem a háztartást? Megfőzöm az előző nap elejtett zsákmányt? Türelmetlenül várom, hogy az uram visszatérjen?
– Azt akartam mondani, hogy te pedig ott leszel mellettem.
– Szép mentés."

"– Valószínűleg átaludtam a délutánt. Szerintem tele vagyok kullanccsal.
Végighúzta az ujját az arccsontomon, és bólintott.
– Remek – sóhajtottam még mindig a mogyoróvajat szorongatva.
– Átnézhetlek. Nagy örömömre szolgálna. Csak le kell vetkőznöd. Teljesen. Abban is tudok segíteni.
– Azt lefogadom. – Felnevettem, és megborzongtam a lehetőségtől."

"– Mi a Daedalus? Egy pszichopata randioldal? "

"– Azt mondta, hogy valószínűleg elég idegen DNS van bennem ahhoz, hogy kettőnknek sikerüljön igazán rossz döntéseket hoznunk.
– Lehet, hogy más originek esetében igaz, amit mond, de nem ismeri az én gyereknemzési képességemet. A legújabb originek is sterilek voltak. Elvégre mi vonhatja el jobban a figyelmet egy gyereknél? – Ellökte magát az ajtótól, leengedte a karját, és tett egy lépést előre. Megállt a szekrénynél. – Ez zavar téged?
Fogalmam sem volt, hogyan válaszoljak erre, mert még egyáltalán nem gondolkoztam gyerekvállaláson. Ezért úgy döntöttem, hogy őszinte leszek.
– Fogalmam sincs, mert még azt sem tudom, hogy sok-sok év múlva akarok-e gyereket. – Eszembe jutottak Kat sikolyai, mire megborzongtam. – Nem tudom, végig akarom-e csinálni valaha a szülést. A kisbabák kissé megrémisztenek.
– És mi a helyzet tíz év múlva? Húsz? Amikor már nem kell a Daedalus miatt aggódnunk, csak ketten vagyunk, és egy lámacsordát nevelgetünk?"

"Daemon odaért az ajtóhoz, mielőtt kopoghattunk volna.
– Nézzenek oda, ki tisztel meg minket a jelenlétével!
Luc mosolygott.
– Gondoltam, hogy már hiányzom.
– Mint egy fejlövés.
– Ezt haladásnak veszem – felelte Luc. "

"– Hiszek magamban. – Oldalra döntötte a fejét, és éreztem arcomon az arcát, miközben szélesen elvigyorodott. A következő lélegzetvételnél beszívtam a fenyő, a friss levegő és Luc tipikus illatát. – Hiszek benned. Bennünk. Nem fogsz agyatlan minionná változni. – Egy pillanatra elnémult. – Csak halloweenkor."




Nyereményjáték


Mostani játékunk során a luxen-arum világ borítóit kell felismernetek. A Luxen és Origin sorozat valamely kötetének borító-részletét találjátok meg minden állomáson, a feladat pedig, hogy kitaláljátok melyik könyvről van szó és beírjátok a címét a Rafflecopter doboz megfelelő sorába.
Figyelem, a kiadó csak magyarországi címre postáz; a nyertesnek 72 óra áll rendelkezésére, hogy válaszoljon, ellenkező esetben automatikusan újat sorsolunk!






Nézzetek be a többi állomásra is

01/05 Könyvvilág
01/08 Dreamworld
01/11 Veronika's Reader Feeder

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése