2023. január 11., szerda

Blogturné extra - Silver



A Könyvmolyképző Kiadó jelentette meg Ashley Carrigan legújabb regényét a Zafír pöttyös könyvek sorában. A Silver egy izgalmas misztikus történet egy fiatal lányról, aki nappal az orvosira jár, éjjelente azonban gonosztevőket tesz el láb alól különleges erejének segítségével. De mi történik, ha egy titkos társaság igényt tart a szolgálataira? Kövesd az állomásokat és a játék megfejtéséért cserébe esélyed lesz megnyerni a könyvet a kiadó felajánlásában.




Kedvcsináló idézetek


"Készen állok a csatákra, amik rám várnak, elvégre egy ősi isten bélyegét viselem a lelkemen. Márpedig az istenek nem oldják fel a régi kötéseket, különösen egy olyan alku alól, ami az alvilágban köttetett."

"A számba sutottogott.
– Csak, ha komolyan gondolod.
– Nem ütközik valamiféle etikai szabályba? Elvégre az egyik ügyedben kihallgattál.
Vidámon összeszűkült a szeme.
– Nincs ekkora szerencséd – nevetett halkan."

"Tetszett nekem a zsaru, és ezen az estén éreztem, hogy valami megváltozott közöttünk. Mintha mindketten ugyanabba a veszélyes erdőbe léptünk volna be, hogy vadásszunk egymásra, csak éppen nem lehetett biztosan tudni, ki a vadász, és ki a préda."

"– Hatással vagy rám, meg akarlak ismerni. Van egy közös pontunk, a családjaink múltja összefonódik, és ez egymáshoz kapcsol minket is. Nem tudom, milyen varázserőd van, amivel így vonzol magadhoz, de működik. A tűzzel játszol, mert én komolyan gondolom, hogy közel akarok kerülni hozzád."

"– Minden titkomat nem árulhatom el, mert akkor nem leszek többé érdekes, ha teljesen átlátsz rajtam. Rám fogsz unni, másik lány után nézel és engem félredobsz.
– Nem én leszek, aki más után néz – mondta Martin savanyú képpel. Rámosolyogtam ebben a furcsán hűvös pillanatban.
– Különös érzéked van az önmarcangolás művészetéhez, édesem."

"Arra gondoltam, hogy mindig ilyen lehetőségre vágytam, valakire, akivel megoszthatom a mélységes és szörnyű titkomat. Most itt van ő, aki egyszerűen megérezte bennem, hogy más vagyok. Csak hát lehetetlen volt elárulnom neki az igazságot."

"Az adrenalin édesen suhogott a véremben, elöntött a vadászat izgalma. Csak én és a préda. Ez volt az élet-halál táncunk, és ez vonatkozott mindkettőnkre, hiszen én is ott hagyhattam a fogamat. Sosem lehetett tudni a végkifejletet."

"– Azt hiszem, értem – mondtam, és mostanra már sikerült kicsit lenyugodnom. – Maguk egy önbíráskodó halálbrigád. Egy maroknyi gyilkos.
– Kissé sarkítva úgy valahogy – jött a válasz.
– Ez valami misztikus konklávé? Isten akaratának végrehajtói?"

"– Az érzelmek nem hunynak ki egyik percről a másikra, csak mert kimondtuk, hogy vége."

"– Te nem vagy normális! – dünnyögte a vizes hajamat nézve.
– Ha normális volnék, nem lenne semmi keresnivalóm közöttetek, ugyebár?"

 


Nyereményjáték


Ashley Carrigan híresen remek női főszereplőket alkot. Legnépszerűbb könyveiből válogattunk hősnőket, jól megkeverve azok betűit. A nevek nem mindig a keverés szerint tagoltak, viszont a nagybetűkkel segítettünk! Helyes sorrendbe állítva kell beírnotok a neveket a rafflecopter doboz megfelelő sorába.
Figyelem, a kiadó csak magyarországi címre postáz; a nyertesnek 72 óra áll rendelkezésére, hogy válaszoljon, ellenkező esetben automatikusan újat sorsolunk!


ame Minta morpHs




Nézzetek be a többi állomásra is

01/03 Kelly és Lupi olvas
01/07 Hagyjatok! Olvasok! - Borítók
01/11 Dreamworld - Idézetek
01/17 Könyv és Más

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése