2016. július 9., szombat

Nyírd ki ezt a naplót kihívás - 5. nap



A Maxim Kiadó jóvoltából nálunk is megjelent a Nyírd ki ezt a naplót - és alkoss valami újat! c. interaktív könyv, mely nem csak kreativitásra sarkallja gazdáját, hanem szórakoztatja is. Mi több, stressz levezetésére is kiválóan alkalmas.
A feladatok igen sokszínűek, és bár elsőre meghökkentőnek bizonyulnak, egy valamire való könyvmoly számára pedig egyenesen szentségtörésnek, mégis pont a sokkolás és a komfortzónából való kimozdítás a céljuk.
Hitetlenkedésem és belső tiltakozásom ellenére úgy döntöttem, én is belevágok a rongálásba/alkotásba, melynek folyamatát július és augusztus során, lépésről-lépésre veletek is megosztom képekkel, animációkkal, videókkal illusztrálva.
Tartsatok velem a kihívás során, szerezzétek be a saját naplótokat, és játsszunk együtt! Bátorságotok jutalma nem marad el, augusztus végén két aprócska nyereménycsomagot sorsolok ki azok között, akik velem tartanak. 


Keri Smith: Nyírd ki ezt a naplót - és alkoss valami újat

Kiadó: Maxim Kiadó
ISBN: 9789632616780
Oldalszám: 224 oldal
Fordító: Loósz Vera

Fülszöveg:
Mindig azt mondták, hogy vigyázz a könyveidre? Most felejtsd el! Ha van benned egy kis romboló hajlam, hogy összegyűrj, szétvágj, átlyukassz vagy összekoszolj egy könyvet, eljött a te időd. Végre itt egy napló, amivel azt tehetsz, amit csak akarsz. Sőt utasítanak rá…
Keri Smith zseniális alkotása, mely több millió példányban kelt el már világszerte, megmozgatja a fantáziádat, elragadja a képzeletedet, és úgy érezheted, te is képes vagy valami hihetetlen dolgot létrehozni.
Győzd le a félelmedet az üres oldalak iránt, és tapasztald meg az igazi kreativitást!




Ötödik nap


14. lépés - Yohó, igyunk!


Egy kalóz sem száll úgy hajóra, hogy ne inna előtte egy kis frissítőt, én sem tettem. Épp ezért mai, első feladatunkként a "Készíts tölcsért! Igyál vizet" oldalt választottam. Ehhez ki kellett tépnem a napló megjelölt lapját, majd tölcsért formálni belőle - amit utolsó lépésként papírragasztóval fogtam össze. Miután ez megvolt, roppant kreatívan arra gondoltam, kicselezem a könyvet, és a tölcsérbe egy nagyobb kupakot teszek, hogy aztán abból, szívószállal szürcsöljem az örök fiatalság forrását. (Ezt láthatjátok az első két képen.)
Ám mint példamutató diák, kalóz, rendesen is elvégeztem a feladatot, minden bélelés és trükközés nélkül  megtöltöttem a tölcsért vízzel - mint ahogyan azt az utolsó fotó is bizonyítja.  


15. lépés - Van egy üveg földem!


Van egy üveg földem, van egy üveg földem, na és mi van benne? Kosz! 
Johnny Depp és Jack Sparrow (khm... kapitány) rajongóként mi mást is kezdhettem volna az "Itt koszold be!" utasítással, mint azt, hogy üvegbe zárom? 
Kinyomtattam egy vicces Jack babát, óvatosan körbevágtam, majd beragasztottam a teljesen üres oldalra, aztán élő Karib-tenger kalózai szövegkönyvként mellévéstem az ide tartozó részletet, amit még egy-két dologgal megfűszereztem. Miután ez kész volt, ceruzával megrajzoltam a POTC-beli üveg pontos mását, színeztem barna és grafit ceruzával, és amikor ezzel megvoltam, benedvesített ujjal belenyúltam az egyik szobanövény földjébe, majd egy pici földdarabbal földet maszatoltam az oldalra, és voilá! Ezt kapd ki Davy Jones! Van egy üveg földem, van egy üveg földem!


16. lépés - Kincses térkép


Mielőtt megérkezett hozzám a napló, rengeteg inspirációs videót és képet nézegettem; a kincses térkép ötlete is onnan ered. Nagyon megtetszett, hogy a "Rejts el egy titkos üzenetet bárhol a könyvben" feladathoz ilyen mókás mégis passzoló dolgot mellékelt az illető hölgyemény, szóval úgy döntöttem, én is azt készítek. 
Először ceruzával megrajzoltam a körvonalakat, majd sötétbarnával megerősítettem őket, és színeztem a főbb dolgokat. Miután ezzel megvoltam, sárgával, világosbarnával és narancssárgával satíroztam a "szigetet", kékkel pedig a tengert. 
Legvégül fogtam egy öngyújtót és óvatosan itt-ott megpörköltem a lapszéleket, hogy igazi, régimódi kincses térképet kapjak. 
Ami a titkot illeti, egyik-másik feladatnál elrejtek apróbb részleteket, melyek összeillesztésével megfejthetitek egyik kedvenc valamimet, és augusztus elsején kiegészítem a raflecopter dobozt egy újabb mezővel, ahova beírhatjátok a megoldást extra pontokért. Ez lesz a nyilvános titok. A nem nyilvános? Nos, azt is láthatjátok majd, de a tartalmát nem leplezem le. :)


Nézzetek vissza holnap is, folytatjuk regényes kihívásunkat!





Megtetszett? Szerezz egyet te is!





Nyereményjáték


Egy kihívás nem igazi kihívás, ha nincs valami aprócska tétje! Tartsatok velem a napló kinyírásában, és augusztus végén kisorsolok egy szerencsés nyertest, aki gazdagabb lesz néhány dedikált könyvjelzővel és könyves relikviával.
Hogy ehhez mit kell tennetek? Szerezzétek be a Nyírd ki ezt a naplót! egy példányát, csináljatok meg belőle legalább egy feladatot, melynek fényképes bizonyítékát küldjétek el a www.dreamworld.books.blog@gmail.com e-mail címre, és extra pontokért kedveljetek néhány facebook és instagram oldalt.
Ha pedig augusztus végéig valamilyen oknál fogva nem sikerülne beszereznetek a naplót, sebaj. Egy szerényebb könyves relikviás csomag azok között is gazdára talál, akik megosztják a blog kihívásának bármely napját, és kedvelik a rafflecopterben látható oldalakat.
Fontos! Csak Magyarország területén belül tudok postázni, illetve a nyereményjáték teljesen független a kiadótól.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése