2016. augusztus 12., péntek

Nyírd ki ezt a naplót kihívás - 18. nap



A Maxim Kiadó jóvoltából nálunk is megjelent a Nyírd ki ezt a naplót - és alkoss valami újat! c. interaktív könyv, mely nem csak kreativitásra sarkallja gazdáját, hanem szórakoztatja is. Mi több, stressz levezetésére is kiválóan alkalmas.
A feladatok igen sokszínűek, és bár elsőre meghökkentőnek bizonyulnak, egy valamire való könyvmoly számára pedig egyenesen szentségtörésnek, mégis pont a sokkolás és a komfortzónából való kimozdítás a céljuk.
Hitetlenkedésem és belső tiltakozásom ellenére úgy döntöttem, én is belevágok a rongálásba/alkotásba, melynek folyamatát július és augusztus során, lépésről-lépésre veletek is megosztom képekkel, animációkkal, videókkal illusztrálva.
Tartsatok velem a kihívás során, szerezzétek be a saját naplótokat, és játsszunk együtt! Bátorságotok jutalma nem marad el, augusztus végén két aprócska nyereménycsomagot sorsolok ki azok között, akik velem tartanak. 


Keri Smith: Nyírd ki ezt a naplót - és alkoss valami újat

Kiadó: Maxim Kiadó
ISBN: 9789632616780
Oldalszám: 224 oldal
Fordító: Loósz Vera

Fülszöveg:
Mindig azt mondták, hogy vigyázz a könyveidre? Most felejtsd el! Ha van benned egy kis romboló hajlam, hogy összegyűrj, szétvágj, átlyukassz vagy összekoszolj egy könyvet, eljött a te időd. Végre itt egy napló, amivel azt tehetsz, amit csak akarsz. Sőt utasítanak rá…
Keri Smith zseniális alkotása, mely több millió példányban kelt el már világszerte, megmozgatja a fantáziádat, elragadja a képzeletedet, és úgy érezheted, te is képes vagy valami hihetetlen dolgot létrehozni.
Győzd le a félelmedet az üres oldalak iránt, és tapasztald meg az igazi kreativitást!




Tizennyolcadik nap


58. lépés - Ez is kell, az is kell...


Ennél a feladatnál sok lehetőség nincs a trükközésre, maximum a kivitelezéssel lehet játszani. Én fogtam egy jegyzettömböt - azt, amire anyu mindig a bevásárlólistát írja nekem -, és körberajzoltam néhányszor. Következő lépésként ceruzával kiszíneztem a lapokat, majd sima ceruzával, ami eszembe jutott, felírtam rájuk. Miután ezzel is elkészültem, a reklámújságokból előzetesen kinyiszált termékeket beragasztottam, és már kész is voltam. 
Meglepő módon rettentő mókás volt az egész megvalósítása, főleg a termékek összeszedése, ugyanis alig jutott valami eszembe. Hosszú percekig agyaltam, miket is lehet venni boltban, vagy miket szoktunk. :D


59. lépés - Törni vagy nem törni? Ez itt a kérdés!


Amikor megkaptam a naplót, tettem egy fogadalmat ezzel az utasítással kapcsolatban, ami annyiból állt, hogy direkt nem fogom megtörni a gerincét, inkább a sorsra bízom. Ha túléli az összes feladat teljesítését úgy, hogy nem lesz baja, én sem bántom, de ha mégsem, akkor legalább nem én csináltam.
Ám a várakozás időtartamára sem szerettem volna üresen hagyni az oldalt, így beragasztottam Maxékról a fentebb látható képet, mely tökéletesen tükrözi a meg- és meg nem tört gerinc esetén vágott arckifejezésemet. Emellett pedig sima papírból szerkesztettem egy tologatós "gombot". Felírtam a "NE" szócskát, és ha úgy húzom a csontos gombot, akkor az jön ki utasításnak, hogy ne törd meg..., ha pedig eltakarom, akkor marad az eredeti felállás. Az pedig egyelőre rejtély, végül merre csusszan majd.


60. lépés - Nyomd ide!


Kezdő gyilkos koromban úgy gondoltam, tök jó móka lesz előszedni az alsós pecsételőimet. Igen ám, de az elmúlt évek során eléggé kiszáradtak, tehát kénytelen voltam egészségügyi alkoholba nyomni őket. Pusztán arra nem gondoltam, hogy csináljak próbanyomatokat, mert ahogy látjátok, soknál csúfos kudarcot vallottam. :D
Második próbálkozásként szájfényes puszival próbálkoztam, de a végeredmény elég deformált lett.
A kudarcaim után néhány hétig hanyagoltam ezt a feladatot, aztán ma belebotlottam néhány fandomos képbe, és akkor eszembe jutott, hogy mi lenne, ha azokat használnám, elvégre is szeretett könyveim, sorozataim pecsétként örök nyomot hagytak bennem. Az idézet is ehhez igazodik.


61. lépés - Egy, kettő, három, négy...


Ez az utasítás sok magyarázatot nem igényel. Szép sorban minden oldalt beszámoztam, az utasítás lapjára pedig ceruzával és krétával random számokat írtam. 


62. lépés - Lődd a lyukba!



A naplóban van egy olyan oldal, amely arra utasít, hogy csinálj sátrat a könyvből, és a kitépett lapot lődd át az így kialakult alagúton - vagyis golfozni kell. 
Rendes kislányként fogtam a naplót, letettem, majd egy partvissal megpróbáltam belőni a papírgalacsinomat. Kellett hozzá néhány perc, szóval nem lehet azt mondani, hogy profi golfos vagyok. :D 
(A háttér miatt pedig bocsi, de muszáj volt kitakarnom a szomszédot.)


63. lépés - Bad girl


Az alapfeladat ebben az esetben annyiból áll, hogy össze kell gyűjteni olyan dolgokat, amik ugyan nem szerepelnek a naplóban, de tökéletesen helyt állnának benne. 
Viszonylag hamar sikerült összeszednem az új utasításokat - hol komolyabban, hol kevésbé -, de hiába volt kész a gyilkossági tervem, a másik oldalt üresnek, élettelennek éreztem, egészen máig, amikor is a blogturnés chatünkben szóba került a Suicide Squad. Én még ugyan nem láttam - de tervezem -, viszont beugrott, hogy Harley pont illene ide, úgyhogy szépen belerajzoltam.


Nézzetek vissza máskor is, folytatjuk kihívásunkat!





Megtetszett? Szerezz egyet te is!





Nyereményjáték


Egy kihívás nem igazi kihívás, ha nincs valami aprócska tétje! Tartsatok velem a napló kinyírásában, és augusztus végén kisorsolok egy szerencsés nyertest, aki gazdagabb lesz néhány dedikált könyvjelzővel és könyves relikviával.
Hogy ehhez mit kell tennetek? Szerezzétek be a Nyírd ki ezt a naplót! egy példányát, csináljatok meg belőle legalább egy feladatot, melynek fényképes bizonyítékát küldjétek el a dreamworld.books.blog@gmail.com e-mail címre, és extra pontokért kedveljetek néhány facebook és instagram oldalt.
Ha pedig augusztus végéig valamilyen oknál fogva nem sikerülne beszereznetek a naplót, sebaj. Egy szerényebb könyves relikviás csomag azok között is gazdára talál, akik megosztják a blog kihívásának bármely napját, és kedvelik a rafflecopterben látható oldalakat.
Fontos! Csak Magyarország területén belül tudok postázni, illetve a nyereményjáték teljesen független a kiadótól.


a Rafflecopter giveaway

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése