2020. december 19., szombat

Blogturné extra - Vágymágusok 2.


A Könyvmolyképző Kiadó elhozta nekünk On Sai nagysikerű sorozatának, a Vágymágusoknak a második részét, mely A két herceg címet viseli. Ennek örömére a Blogturné Klub négy bloggere bemutatja Rianna izgalmas és mágikusan érzéki kalandjának folytatását, melyben bálokból, titkokból, és szívdöglesztő mágusokból se lesz hiány.
Tartsatok velünk, mélyedjetek el a Vágymágusok világában, és vigyétek haza a kiadó által felajánlott könyv egy példányát.
 



Kedvcsináló idézetek

 
"Csak a bolond mutatja meg az erejét. Atyám szerint az emberek igazi arca akkor villan ki, ha náluk gyengébbel találkoznak."

"– Félreérted! – fújtam dühösen. – Egyáltalán nem jelentett semmit!
– Ó, én azért élveztem! – Lidérc megborzolta a hajam. – Ne tagadd le a vágyaidat, Roan, az nem egészséges.
– Mi? – Bocs, de csak itt van zabszem mindenki seggében, a Forró-partokon sokkal szabadabb a szerelem, és egészségesnek tartják a lepedőtornát. Különleges dolog volt, ahogy összekapcsolódott a mágiánk, egy percig se szégyelld. Viszont most van fontosabb dolgunk a pajzán kis körtéidnél. "

"Talán ez a baj ezzel a világgal? Hogy a férfiaknak nem szabad érezni?"
 
 "– Mi az igazi ellenség?
– Az emberi gonoszság.
Kopp.
– A természet, ami hatalmasabb nálunk.
Kopp.
– Az éhség és szegénység.
Kopp.
(...)
– A társadalom, aminek az elvárása megnyomoríthat.
Kopp.
Megint rossz válasz volt, és én egyre dühösebb lettem. Apám meg egyre mosolygósabb, ahogy keményen támadtam. De megint hibáztam. – A düh – mondtam fogcsikorgatva. (...)
(...)
– Az igazi ellenség belül van. Semmi sem nagyobb pusztító erő, mint amikor nem hiszünk önmagunkban, és nem a saját utunkat járjuk. "

"A külső ellenség ellen ezerszer könnyebb küzdeni, mint a belső ellen."

"– Ugyan már, Roan, csak vicceltem! Kit érdekel mindez? – Lidérc hangja gunyorosabbá vált. – Tudod, milyen rosszul festenék kopaszon, mint egy máguskatona? Fogd meg ezt a hajat, micsoda puha sörény, az egyetlen örökségem az én csodaszép anyukámtól. Csak nem képzeled, hogy megválok tőle? "
 
"És mik azok a tűztojások?! Egyszerűen nem hiszem el, hogy ha a sárkányoknak vannak tojásaik, akkor azokat ránk potyogtatják. A tyúkok sem repülnek fölém, hogy vérszomjasan nyakon tojjanak!"

"– Találd ki, milyen nevet szeretne adni minden egyes lány a gyerekének? Igen, a tiédet. Mondd, kölyök, mit műveltél velük? Kizárt, hogy ennyi magot elszórtál, mert ez még a Barbárölő testvéreknek sem megy, pedig versenyeznek.
– Kedves voltam – vontam vállat. – A kedvesség csodafegyver, ki kéne próbálni. "

"– Ez hihetetlen! Szerintem beléd bolondult a fürdővized! Ras szerint nyitottabbnak kéne lennem, mert jót teszel a mágiámnak. Mióta a hercegi szobában alszol, nem volt rémálmom. Kivéve tegnap, persze. Úgy véli, az erőd képes szabályozni az én erőmet.
– Ööö… igen? – nyögtem. – Megtennéd, hogy kiveszed a kezed?
– Ez tényleg vágymágia lehet! Piszkosul erős vagy. Legszívesebben bemásznék melléd a vízbe, pedig csak a nőket kedvelem…
– Lidérc! – sziszegtem.
Felkacagott:
– Ne aggódj, csak vicceltem. Ha látnád, milyen arcot vágsz!
– Kivennéd végre a kezed?! – Nem. Kíváncsi vagyok, mi történik – nevetett. – Ne légy már ilyen merev. Mintha szűzlány lennél, akinek tilos ismernie a saját testét. Tudtad, hogy odaát a Forró-partokon a lányoknak is joguk van élvezni az egyesülést? "

"– A mágia repesztené szét a szőlőszemeidet! És ha megöltelek volna? – sziszegtem.
– Akkor lenne egy jó napom. – Kis csend után újra elkapta a grabancomat. – Hé, te most rosszat kívántál a heréimnek?!"




Nyereményjáték


A Vágymágusok titkokkal teli világában minden elejtett szónak jelentősége van. Kémeinknek sikerült elcsípnie néhány fontos(nak vélt) üzenetet, ám akárhogy törjük a fejünket, sajnos képtelenek vagyunk rájönni, kitől is származhatnak. Segítsetek nekünk!
Minden állomáson elrejtettünk egy-egy fecnit a bejegyzésünk valamelyik szava alá (nehogy illetéktelen kezekbe kerüljenek), nektek pedig nincs más dolgotok, mint megkeresni őket, és kitalálni, melyik kitől származhat a rajtuk szereplő mondat. Ha ügyesek vagytok, és a szerencse is nektek kedvez, jutalmul hazavihetitek A két herceg egy példányát.
Figyelem, a kiadó csak magyarországi címre postáz; a nyertesnek 72 óra áll rendelkezésére, hogy válaszoljon, ellenkező esetben automatikusan újat sorsolunk!




Nézzetek be a többi állomásra is

12/07 Könyvvilág
12/10 Sorok Között
12/13 Sorok Között - Karácsonyi interjú
12/16 Spirit Bliss Sárga könyves út
12/19 Dreamworld - Idézetek
12/21 Spirit Bliss Sárga könyves út - interjú
12/22 Dreamworld

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése