2022. november 14., hétfő

Blogturné extra - All Your Perfects


A Könyvmolyképző Kiadó jelentette meg Colleen Hoover: All Your Perfects - Minden tökéletesed című regényét. Talán nem is létezik tökéletes házasság, de ha két ember igazán szereti egymást, meg kell küzdeniük a nehézségekkel, nem adhatják fel. Kövesd végig az állomásokat és a játék megfejtéséért cserébe esélyed lesz megnyerni a könyvet a kiadó felajánlásában.




Borítók


Angol/Amerikai borítók - Colleen Hoover napjaink egyik legsikeresebb szerzője, így nem meglepő, hogy csak az angol/amerikai AYP kiadásokból készült négy - azzal együtt, amivel nálunk is megjelent a kötet. A legismertebb egyértelműen a szerelmespáros, illetve a CoHo testvére által készített virágos verzió, míg a másik kettővel én is csak most találkoztam először.


Szerelmespárok - A lengyel (1. sor, bal), szlovák (1. sor, középső), bolgár (1. sor, jobb), olasz (2. sor, bal), makedón (2. sor, középső) és héber (2. sor, jobb) borítók közös jellemzője a fókuszba helyezett szerelmespár. Akadnak köztük már ismert stock párosokkal operálók, olyanok, amelyek igyekeztek megidézni az eredeti kiadások lilás hangulatát, és olyanok is, amik egészen film(plakát)szerűek.
Egyik-másik szerintem kifejezetten szép munka, más könyveken szívesen megnézném őket. Neked melyik a kedvenced?







Virágok - Ahogy láthatjátok, a litván (bal), olasz (középső) és orosz (jobb) tervek középpontjában a virágok állnak. Szerintem az olasz egyébként kifejezetten hangulatos és coho-s.



Rendhagyó - Sokat gondolkoztam, milyen szóval illethetném az észt (bal), perzsa (középső) és horvát (jobb) borítókat, amik finoman szólva sem nevezhetőek szokványosnak, de jobbat nem igen találtam. Az én ízlésemhez, illetve CoHo-hoz mérten kissé furcsák, de attól még másoknak tetszhet.



Fehér-piros - A német (bal), cseh (középső) és perzsa (jobb) tervek közös nevezője a fehér alap és valamilyen pirosas elem, aminek a kombinációja egyből megragadja az ember tekintetét. Neked bejön valamelyik?


Kékes borítók - A maradék három tervnél nehéz közös nevezőt találni, eléggé elütnek egymástól, hacsak az itt-ott megjelenő kék színt nem számítjuk. Viszont önmagukban nézve, a francia (bal), horvát (középső) és portugál (jobb) készítők sem panaszkodhatnak, mindhárom borító roppant hangulatos. Nekem egyébként a horvát jön be legjobban, azt akár a polcomon is látnám.




Nyereményjáték


Colleen Hoover idézetekkel játszunk! Minden állomáson egy klassz idézet vár rátok, fejtsétek meg melyik könyvben szerepel, és írjátok be a rafflecopter doboz megfelelő sorába.
Figyelem, a kiadó csak magyarországi címre postáz; a nyertesnek 72 óra áll rendelkezésére, hogy válaszoljon, ellenkező esetben automatikusan újat sorsolunk!


“Hogy érezhetek ilyen sok mindent valaki iránt, akit csak nemrég ismertem meg? Akit még meg sem csókoltam?”




Nézzetek be a többi állomásra is

11/07 Readinspo
11/10 Kelly és Lupi olvas
11/13 Dreamworld - Borítók
11/16 Fanny’s Library
11/19 Csak olvass! extra
11/21 Sorok között
11/24 Dreamworld
11/27 Csak olvass!
11/30 Veronika’s Reader Feeder

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése