2023. május 22., hétfő

Blogturné extra - A sötétség érintése


A Könyvmolyképző kiadó jóvoltából most jelent meg a Tiktokon is hatalmas sikert aratott Sötétség érintése, ami nem mást dolgoz fel, mint Persephone és Hades izgalmas történetét modern megvilágításban.
Gyere és tarts velünk a Blogturnén és nyerd meg akár te is a kiadó által felajánlott könyv egyik példányát!



Kedvcsináló idézetek


"Megízlelte a sötétség érintését, és tudta, hogy hátralévő életében sóvárogni fog utána."

"– Aggasztó méreteket öltött az arroganciája.
Hades tekintete megvillant.
– Ezt vegyen kihívásnak?"

"Mit vesz fel az ember, ha meghívják az Alvilágba?
Persephone azóta rágódott a kérdésen, hogy kitette a lábát Hades irodájából. Több kérdést kellett volna feltennie ezzel kapcsolatban. Hegyet is fognak mászni? Milyen ott egyáltalán az időjárás? Csábító volt a gondolat, hogy cicanadrágot húzzon, csak hogy lássa, hogyan reagál erre Hades."

"– Én meg azt hittem, hogy maga csak féltékeny rá!
Hades bele akart kortyolni az italába, de megállt és felnevetett, ami Persephonénak fájt. És fel is dühítette.
– Ne tegyen úgy, mintha nem szokott volna féltékeny lenni, Hades! Adonis megcsókolt tegnap este.
Hades az asztalra csapta a poharat.
– Emlékeztessen csak rá, istennő, és hamuvá porlasztom a fickót."

"– Hova megyünk?
(…)
– A szobámba – felelte Hades.
– És nem tudtál volna teleportálni?
– Szeretném, ha az egész palota tudna róla, hogy most nem zavarhatnak."

"– Ez meg mi?
Hecate lágyan elmosolyodott, és megvakarta a kis jószág fülét.
– Ő itt Gale. Egy görény. Egykoron boszorkány volt, de görényként viselkedett, úgyhogy görénnyé változtattam."

"– A lelkek… boldognak tűnnek.
– És ez meglepi?
– Hát, nem kifejezetten a kedvességéről ismert – mondta ki, de azonnal meg is bánta kemény szavait.
Hades állkapcsa megfeszült.
– A halandók számára nem a kedvességemről vagyok híres. Nem mindegy."

"– Maga nem parancsol nekem, Hades.
A férfi felvonta a szemöldökét.
– Higgye el kedvesem, nekem is feltűnt."

"– Miért van itt ma este?
– Jó alkalomnak tűnt arra, hogy lázadjak.
– És most már nem biztos benne?
– Ó, biztos vagyok benne, hogy az ittlétem egy lázadás. – Az istennő végighúzta az ujját az asztalon, Hades pedig azt kívánta, bárcsak ő lenne az asztal."

"(…) – Találgathatok, hogy ki vagy?
– Ó, hogyne, jó szórakozást!
(…)
– Szerintem a szexuális frusztráció istennője lehetsz.
Perszephone felnevetett.
– Szerintem az Aphrodite.
– Jaj, azt mondtam, hogy szexuális frusztráció? Úgy értettem, hogy Hades szexuális frusztrációja."




Nyereményjáték


Persephone és Hades története Új-Athénban kezdődik, egy olyan modern világban ahol az Istenek köztünk járnak és többek közt éjszakai bárokat üzemeltetnek. A történet során Hades és Persephone mellett más istenekkel is találkozhattok, ezért most eljött az idő, hogy leteszteljük tudásotokat. Minden állomáson találtok egy portrét egy görög istenségről, a feladatok pedig az, hogy kitaláljátok a nevét és, hogy minek az istene.
Figyelem, a kiadó csak magyarországi címre postáz; a nyertesnek 72 óra áll rendelkezésére, hogy válaszoljon, ellenkező esetben automatikusan újat sorsolunk!






Nézzetek be a többi állomásra is

05/12 Insane Life
05/14 Függővég
05/16 Függővég - 6 érdekes tény
05/18 Readinspo
05/20 Hagyjatok! Olvasok! - Borítómustra
05/22 Dreamworld

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése