2014. augusztus 7., csütörtök

Hush, hush extra


Ma egy igazán különleges fordítást kaptok a fiókom aljáról, mégpedig a Finale-hoz kapcsolódóan. Az írónő egy Valentin napi ajándéknak szánta olvasóinak a következő levelet, amely hivatalosan nem része a könyvnek, mégis remekül beleillik - Folt levele Nora részére.

 



Angyalom,
Minden vágyam az, hogy sose kelljen ezt elolvasnod. Vee tud róla, hogy csak akkor adja oda neked ezt a levelet, ha az én tollam már csonkig égett és én magam a pokolba vagyok láncolva, vagy ha Blakely kifejlesztette az ördöngösség egyik prototípusát, ami elég erős ahhoz, hogy legyőzzön engem. Nem tudhatom, hogy a Bukott angyalok és Nefilimek közötti háború kitörése mit okozhat kettőnk jövőjével. Mikor rád gondolok, és a terveinkre, kétségbeesett fájdalom járja át mindenem, hiszen sosem vágytam még ennyire nagyon arra, hogy a dolgok jól végződjenek, mint most.
Mielőtt elhagyom ezt a világot, biztosra kell tudnom, hogy tisztában vagy azzal a ténnyel, hogy az összes létező szeretetem hozzád fűződik. Ugyanaz vagy számomra, mint aki azelőtt voltál, hogy megkötötted volna az Átváltozók Esküjét. Az enyém vagy. Mindörökké. Szeretem az erős, bátorsággal és finomsággal teli lelked. És szeretem a tested is. Hogy lehet valaki, aki ilyen szexi és tökéletes, az enyém? Az életem csakis miattad nem hiábavaló - mert van, akit szerethetek, becsben tarthatok és megóvhatok.
Vannak olyan, a múltammal kapcsolatos titkok, amelyek nyomasztanak téged. Eléggé megbíztál bennem ahhoz, hogy ne kérdezz ezekről, és pont a te hited által váltam jobb emberré. Csakhogy nem akarlak úgy elhagyni, hogy bármi titokban maradna. Azt mondtam neked, hogy azért buktam le a mennyből, mert beleszerettem egy földi lányba és mindent kockára tettem miatta. Azért mondtam mindezt, mert így leegyszerűsödtek az indítékaim. Azonban ez nem fedte az igazságot. Az igazság az, hogy elegem lett az Arkangyalok folytonos célváltoztatásaiból és vissza akartam vágni nekik és a szabályaiknak egyaránt. Az a lány csak egy kifogás volt, hogy elhagyjam a régi életmódomat és belevágjak egy új kalandba, ami végül is hozzád vezetett. Hiszek a végzetben, angyalom. Hiszem, hogy minden egyes döntés, amit hoztam, mind közelebb vezettek hozzád. Régóta vártam már rád, és ugyan leestem a mennyországból, de meggyőződésem, hogy annak is miattad kellett megtörténnie.
Minden tőlem telhetőt meg fogok tenni annak érdekében, hogy megnyerd ezt a háborút, és hogy a Nefilimek kerüljenek ki végső győztesként. Beteljesíted a Fekete Kéznek tett esküdet és azzal biztonságban leszel. Ez lesz számomra a legfontosabb még akkor is, ha az életem a tét. Úgy képzelem, mérges leszel amiatt, amit most olvasol. Talán nehezedre esik megbocsájtani nekem, hiszen megígértem neked, hogy együtt leszünk, mikor véget ér ez az egész, és most esetleg azzal vádolsz, hogy megszegtem a neked tett ígéretem. Azt akarom, hogy tudd, mindent megtettem azért, hogy megtarthassam a szavam. Miközben ezt írom, számba veszem az összes lehetőségünket, ami átsegíthet minket minden bajon és gondon. Remélem, megtalálom a módját. Ha arra kerülne sor, hogy választanom kell közted és köztem, akkor téged választalak.
Mindig téged választalak.
Szívem összes szeretetével,
Folt

3 megjegyzés:

  1. Lesznek még Hush hush extrák? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos egyelőre ennyivel tudtam szolgálni, de amint ráakadok valami érdekességre, hozom az oldalra! :)

      Törlés