2023. március 16., csütörtök

Blogturné extra - Az ellopott kívánság

A Könyvmolyképző Kiadónál jelent meg Szabó Krisztina debütáló regénye, Az ellopott kívánság. Ennek örömére a Blogturné Klub bloggerei bemutatják Ardahan legügyesebb tolvajának, Aliyának és Asmar hercegnek fordulatokkal teli kalandját, melynek középpontjában egy lámpás ellopása áll.
Tarts velünk, ismerd meg ezt a lendületes, érzelmekben bővelkedő történetet, és vidd haza a kiadó által felajánlott regény egy példányát!




Idézetek


"– Mégis mitől kellene megvédeni engem? – kérdeztem végül.
– Az udvar veszélyes hely.
– Vérre menő harcok folynak arról, hogy milyen színű legyen az új függöny?"

"– Még sosem láttam senkit ilyen gyorsan enni – jegyezte meg Asmar herceg félig nevetve.
– Még sosem jártál akkor a nyomornegyedben."

"– Idegesítesz.
– Inkább olyat mondj, amit még nem tudok!"

"– Busásan megfizetlek – szakított ki a férfi a merengésemből.
– Nem.
– Megadom a súlyodat altunban!
– Nem.
– Aszperben?
Ez úgy meglepett, hogy felnevettem. Nocsak, még humora is van!
– Mindjárt arról fogsz győzködni, hogy igazából nekem kellene fizetnem, amiért kisegíthetlek.
– Kaptam már hasonló ajánlatokat – jegyezte meg, és bár az arca alsó felét nem láthattam, a hangján egyértelműen hallatszott, hogy mosolyog."

"– Néha elkerülhetetlen a kudarc. És olyankor egyedül az számít, feltápászkodunk-e a földről, és küzdünk-e tovább azért, amiben hiszünk."

"Újra meg újra végigsimított a hátamon, minden egyes mozdulat lassabb volt az előzőnél, és egyetlen gondolat lüktetett bennem, miközben magával ragadott az álom:
Otthon vagyok."

"– A nemesek nem épp a megbízhatóságukról híresek – morogtam.
– Mondja ezt a tolvaj.
Ösztönösen bukott ki a számon a hazugság:
– Nem vagyok tolvaj.
– Ha a zsebedbe nyúlok, ott lesz a nyakék?"

"– Okosnak lenni nem feltétlenül áldás – jegyezte meg Mirna. – De elengedhetetlen, ha valaki szeretne talpon maradni az udvarban."

"– Fényedben teljes vagyok, könyörgök, adj erőt, Al-Uzza!
– Szerelemért imádkozol? – csendült egy hang a hátam mögött.
Bosszúsan az ezernyi csillaggal ragyogó égboltra emeltem a szememet, majd hátrafordultam. Asmar herceg köré halvány derengést rajzolt a bentről kiömlő arany lámpásfény, kiemelve testének határozott, kidolgozott vonalait.
– Mert egy lány életének egyetlen célja van, feleségül menni valakihez, és gyerekeket szülni, igaz?
– Mert mind vágyunk a szeretetre – felelte nagyon komolyan."

"– Anyámat és a nővéreimet leszámítva te vagy az első nő, aki nem akar egy ágyban aludni velem.
– Nem értem, mitől olyan vonzó ez a lehetőség – feleltem hűvösen."




Nyereményjáték


Mostani játékunk a szerző személye köré összpontosul, ugyanis Szabó Krisztina nem csupán íróként, hanem fordítóként is sokunk szívébe lopta be magát. Minden állomáson megtaláljátok egy általa fordított regény borítójának részletét, nektek pedig nincs más dolgotok, mint a rafflecopter doboz megfelelő sorába beírni a kötet szerzőjét és címét (angol és magyar címet is elfogadunk).
Figyelem, a kiadó csak magyarországi címre postáz; a nyertesnek 72 óra áll rendelkezésére, hogy válaszoljon, ellenkező esetben automatikusan újat sorsolunk!






Nézzetek be a többi állomásra is

03/10 Kelly & Lupi olvas
03/12 Hagyjatok! Olvasok! - Borítók
03/14 Dreamworld
03/16 Dreamworld - Idézetek
03/18 Hagyjatok! Olvasok!
03/20 Readinspo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése