2021. december 5., vasárnap

Blogturné extra - The Burning Shadow


A Könyvmolyképző Kiadónál már kapható az Origin sorozat várva várt folytatása, amiben Luc és Evie mellett más régi kedvencekkel is találkozhatunk. A kötetről a Blogturné Klub bloggerei mesélnek, egy szerencsés nyertes pedig meg is nyerheti a regény egy példányát.




Kedvcsináló idézetek


"Az egyik ujjhegyén apró izzóhoz hasonló fehér fény ragyogott. Nagy levegőt vettem, és viaskodtam, hogy elhúzódjak vagy közelebb menjek.
– Mi vagy te, ET?
Luc felnevetett.
– Sokkal dögösebb vagyok, mint ET.
– Ezzel nem mondtál semmit, ugye tudod? ET úgy néz ki, mint egy rücskös gyurmafigura."

"– Aznap este később, mialatt Kat és én Luckal beszélgettünk, te bekukkantottál a helyiségbe. A reakciójából, hogy megláttunk téged, ezért a létezésed már nem titok előttünk, azonnal tudtam abban a pillanatban, hogy van bennünk valami közös Luckal.
A szemöldököm felszaladt.
– Mégis micsoda? Az agyzsibbasztóan dögös külső?
Daemon válaszul lassan elmosolyodott, ami mély gödröcskéket sejtetett."

"– Össze fogod vérezni az egész kocsit? – hajolt be Kent a két első ülés közé. – Mert mondhatni, Uber-sofőr is vagyok. Vér vagy hányás esetén büntetést kell fizetned. – Kent rám nézett. – Kérsz vizet?
Rábámultam.
– Időnként szereti azt tettetni, hogy Uber-sofőr. – Luc a szokásosnál halványabban vigyorgott. – És nincs is nála víz.
Kent sötét szemét forgatta.
– El akartam ugrani vízért, de Grayson azt mondta, nincs időnk. Szerintem egyikőtök sem érti az álmaimat és a vágyaimat!
– Egyikünk sem ért semmit veled kapcsolatban, Kent."

"– Amúgy kiválasztottad már a halloweeni jelmezedet? – kérdezte Heidit.
Bólintott.
– Naná.
– Minek öltözöl? – érdeklődtem.
– Szivárványocskának – felelte, mire elnevettem magam. – Nem erre számítottál, mi?
– Az igazat megvallva, én már amúgy is egyfajta Szivárványocskaként gondolok rád, szóval… – Zoéra néztem. – És te?
– Szerintem Wonder Woman leszek. – Kezét a szék karfájára tette. – Vagy Daenerys? Nem tudom. Te?
– Fogalmam sincs. "

"– Mit mondtam neked? – kérdeztem. – Miután megcsókoltalak.
Luc hosszan hallgatott.
– Azt mondtad, hogy „ezt ne felejtsd el”.
Megdermedtem. Istenem, lehet, hogy tényleg tudtam, hogy a szérum nem vált be, mert ez azért elég furán hangzott.
– Vicces, nem? – Felnevetett, de nem szívből. – Mintha képes lennék valaha is elfelejteni, hogy milyen érzés volt, amikor az ajkad az enyémhez ért. Mintha képes lennék elfelejteni téged.
– De én képes voltam. – Könnyek égették a szemem, miközben a mellkasomhoz húztam a térdemet, és átkaroltam a lábamat. Luc nem bírt elfelejteni engem, de én elfelejtettem őt. – Bocsáss meg!
A szemembe nézett.
– De miért?
– Nem tudom. – Megvontam a vállam, arcomat a térdemre fektettem. – Mindenért. Mert könnyebbnek tűnik az emlékek nélkül.
– Nem, erről szó sincs. – Luc az arcomhoz hajolt. – Féltve őrzöm minden közös emlékünket. Még a szomorúakat is. Semmiért sem cserélném el egyetlen másodpercüket sem. Nekem megvannak az emlékeim, te pedig kaptál egy második esélyt. Életben maradtál."

"– Az emberek fura dolgokat tesznek a szeretet nevében. "

"– Azt hiszem, tudom, milyen vezetéknevet szeretnék.
– Milyet? – kérdeztem.
– Szerintem illik hozzám. Tetszeni fog neked.
– El nem tudom képzelni, hová akarsz kilyukadni – feleltem szárazon.
– King.
– Tessék? – Felvontam a szemöldököm.
– King. Az lesz a vezetéknevem, hogy King.
– Hűha! – Felnevettem. – Nem tudom, mit mondjak.
– Luc King. Szerintem barón hangzik.
– Szerintem ilyen névvel maffiafőnöknek kellene lenned.
– Mint mondtam, tökéletesen passzol hozzám. "

"– Valóban szép a hangzása. Luc King, a tökös idegen.
– Tessék? Szerinted tökös vagyok?
Rásandítottam.
– Tudod, hogy az vagy. Mármint, még szép. Képes vagy lebegni!
– Ez a tökösség követelménye? – Mérget vennék rá, hogy az."

"Fehéres fény vette körbe Daemont.
– Mit tettél vele, Luc? – förmedt rá Daemon. – Így mentetted meg?
Döbbenten levegő után kaptam.
– Valami nagyon csúnyát fogok mindjárt tenni – figyelmeztette Luc. Pattogó fehér fény jelent meg az öklén, a levegő szikrázott. – Hadd emlékeztesselek, Daemon: lehet, hogy te egy alfa vagy, de akkor én meg az omega. Higgadj le, vagy Katy nagyon dühös lesz rám. Pedig őt kedvelem. Nagyon. Nem akarom megríkatni."


"Luc úgy volt gyönyörű, mint egy vadon élő párduc, és gyakran erre is emlékeztetett. Egy kecses, elbűvölő ragadozóra, ami elvonja a préda figyelmét, vagy megbabonázza a szépségével. "



Nyereményjáték


Jennifer L. Armentrout sokunk egyik kedvence, hiszen az ő könyvei garantáltan kiragadnak minket a szürkébb hétköznapokból. Most eldől, hogy mennyire imádod az írót! Minden állomáson egy-egy kötetéből találsz idézeteket, a feladatod, hogy beírd az adott kötet címét a Rafflecopter doboz megfelelő sorába.
Figyelem, a kiadó csak magyarországi címre postáz; a nyertesnek 72 óra áll rendelkezésére, hogy válaszoljon, ellenkező esetben automatikusan újat sorsolunk!


"A nyárral az a legnagyobb baj, hogy felnőttként gyorsabban elmúlik, mint hogy észrevennénk."




Nézzetek be a többi állomásra is

12/03 Könyvvilág
12/05 Dreamworld - Idézetek
12/07 Veronika's Reader Feeder
12/09 Sorok Között - Borítók
12/11 Hagyjatok! Olvasok!
12/13 Dreamworld
12/15 Fanni's Library

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése