2023. december 17., vasárnap

Lauren Asher - The Fine Print

 
Végre a magyar olvasók is kézben tarthatják Lauren Asher nagysikerű regényét, a The Fine Print – Az apró betűs rész című könyvét! Tartsatok velünk, hogy megtudjátok, mit gondolnak bloggereink Rowan és Zhara történetéről, és ne feledjétek, egy szerencsés játékos megnyerheti a kiadó által felajánlott nyereménypéldányt is!
 
 
Lauren Asher: The Fine Print - Az apró betűs rész
 
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
ISBN: 9789635975174
Oldalszám: 376 oldal
Fordító: Barthó Eszter

Fülszöveg:
Rowan ​már régóta nem hisz a szerelemben – Zahra mégis tökéletesnek látszik. Valódivá válhat a mesés kapcsolat, ami közöttük szövődött?
ROWAN
Tündérmesékben utazom: vidámparkokban, produkciós cégekben, ötcsillagos hotelekben. Hatalmas vagyonhoz jutok, ha rájövök, hogyan újítsam meg nagyapám vidámparkját, a Dreamlandet. Elméletben jó ötletnek tűnt felvenni Zahrát, hogy a kreatív ötleteivel segítsen, de aztán megcsókoltam. És álnéven írtam neki üzenetet. Minden a feje tetejére állt, és mire rájöttem, hogy hibáztam, már késő volt. A magamfajtáknak nem jut happy end. A mi végzetünk az, hogy tönkretegyük a saját boldogságunkat.
ZAHRA
Részegen kritizáltam a Dreamland legdrágább attrakcióját, úgyhogy biztosra vettem, másnap kirúgnak. Ehelyett Rowan Kane álommunkát ajánlott nekem. Hogy mi ebben a csapda? Nos, a világ legszörnyűbb főnöke: Rowan goromba és elérhetetlen, de a szívemet ez nem érdekelte. Legalábbis addig, amíg rá nem jöttem a titkára. Meg kell mutatnom egy milliárdosnak, hogy a pénz nem old meg mindent. Főképp nem a kettőnk kapcsolatát.
Vajon Rowan képes új esélyt kérni? És Zahra mer még hinni neki? És mindeközben sikerül megújítani a Dreamlandet, azaz teljesíteni a nagyapa végakaratát?
Egy különleges helyszín, egy szerethető szereplőpáros és egy hatalmas siker, ami a TikTokon is hódít.
Tarts a szereplőinkkel egy mesés helyszínre, és láss a tündérmese mögé!

Saját véleményem:
Jártatok már úgy, hogy egy kedves ismerősötök annyira lelkesen nyilatkozott aktuális olvasmányáról, hogy akarva-akaratlanulnis felfigyeltetek rá? Nos, én igen. A Fanni's Library bloggere, Fanni olyan szívvel-lélekkel nyilatkozott erről a sorozatról, hogy szinte én magam is egyből olvasni akartam. Így amikor kiderült, hogy a Könyvmolyképző elhozza magyarul is, nem is volt kérdés, adok-e neki egy esélyt. 

"Rowan szeret a tűzzel játszani. Egyetlen rossz lépése felemészthet, tönkretehet engem. Porrá zúzhat."

A történetet a két főszereplő, a milliomos Rowan, és az életvidám, szeleburdi Zahra váltott szemszögein keresztül ismerhetjük meg. A sorozat, illetve e kötet alapját is Rowan elhunyt nagyapjának végrendelete adja, a férfi ugyanis különböző feltételekhez szabja az örökösödést. Rowannek fél éve van arra, hogy a családi vidámparkot olyan módon újítsa fel, amit az erre kijelölt bizottság jónak talál. És itt kerül a képbe Zahra, aki a park dolgozójaként elég határozott véleménnyel rendelkezik arról, mit kéne tenni, és hogy miben kéne fejlődnie a Dreamlandnek. Szabadszájúságának hála Rowan úgy dönt, beveszi az Alkotók közé.
Gondolom sejtitek, hogy innentől kezdve indul be csak igazán a sztori, s veszi kezdetét az eltérő habitussal és egzisztenciával rendelkező fél kálváriája. 

A The Fine Print egy szórakoztató, kikapcsolódásra alkalmas New Adult sztori, a zsánerre jellemző klisékkel és stílusjegyekkel. Legnagyobb erőssége tagadhatatlanul a nem mindennapi helyszínében (vidámpark) rejlik. De ha szeretitek a sunshine-grumpy, enemies to levers trope-okat, akkor egyéb aspektusai is élvezetesek lehetnek. 
Én magam például már egyre kevesebb NA sztorit olvasok, mivel megcsömörlöttem az orrba-szájba szextől és elegem lett abból, hogy tulajdonképpen újra és újra ugyanazt olvasom. De ha nagy ritkán kivételt teszek, akkor egyetlen vágyam van: érje el az adott kötet, hogy szórakozzak. És itt ez megtörtént. A szerző egyszerű, ámde gördülékeny stílusának hála csak úgy peregtek a lapok, élveztem Zahra és Rowan macska-egér harcát, és valósággal lubickoltam a kapcsolatukban. Sajnos vagy sem, gyengéim a Rowanhez hasonló, rideg, kimért, bunkó seggfejek. Zahra pedig tökéletes ellensúlyt képviselt vele szemben. 
Mindemellett tetszett a vidámparkos szál, nem tipikus elem. Ugyan jó lett volna egy kicsit többet kapni belőle, jobban elmélyedni benne, de mivel ez mégiscsak egy romantikus regény és nem útmutató egy vidámpark működtetéséhez, szerintem elfogadható az arány. 

Mindent egybevetve, Lauren Asher új sorozatát elsősorban azoknak ajánlom, akik nem rettennek vissza a kliséktől, szeretik az ellenségekből szeretők vonalat, és odáig vannak a különböző habitussal rendelkező főszereplőkért, s mindazért, amit ez eredményez.


Pontszám: 5/4
Kedvenc szereplő: Zahra, Rowan
Kedvenc jelenet: -
Negatívum: kevés vidámparkos tartalom
Borító: 5/5
Sorozat: Dreamland Billionaires #1
Megtetszett? Vidd haza!




Nyereményjáték


Mostani játékunk megoldásait a könyv beleolvasójában kell megkeresnetek. Minden állomáson találtok egy-egy kérdést, amire a beleolvasó szövegében találjátok a választ. Nincs más dolgotok, mint beírni a helyes választ a Rafflecopter megfelelő dobozába.
Figyelem, a kiadó csak magyarországi címre postáz; a nyertesnek 72 óra áll rendelkezésére, hogy válaszoljon, ellenkező esetben automatikusan újat sorsolunk!


Mivel akarja Zahra kiengesztelni Ralphot?




Nézzetek be a többi állomásra is

12/02 Fanni’s Library
12/04 Könyv és más
12/06 Angelika blogja
12/08 Kelly és Lupi olvas
12/10 Insane Life
12/12 Hagyjatok! Olvasok!
12/14 Sorok között extra
12/16 Dreamworld
12/18 Sorok között

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése